Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xemmafalcon schreef:Setteli ahhh nee!!! Balen joh. Gelukkig ben je er wel snel bij ja. Moet je in je eentje koelen of heb je hulp? Reageert ze goed op de ijzers? Straks doen we ons L2 debuut gewoon tegelijkertijd![]()
Nu weer een kleine update van mijn kant;
Phil is nog steeds hetzelfde. Word opgebouwd en heeft nog moeite met verzamelen (ik vraag niet veel, alleen het schakelen om het achterbeen actiever te krijgen). Ik durf hierin ook niet meer eraan te gaan rijden aangezien hij dus gevoelige kruisbanden heeft. Op dit moment vraag ik me dus af of hij gewoon stijf is en het lastig vind, of dat het pijn doet. (Phil is een doodloper en geeft pijn heel slecht aan, het is dus aan de ruiter om te bepalen wanneer het genoeg is) En ik ben liever te voorzichtig dan te streng hierin.
El is nog steeds kreupel. Er is geen duidelijke oorzaak; geen dik been, geen wondjes etc. We zitten nu te denken aan een verstuiking dus we wachten het nog even af. Inmiddels hoeven we niet meer te koelen maar we stappen nog wel veel met hem aan de hand.
Setteli schreef:Ik koel in m'n eentje. Ik kan haar buiten vastzetten en dan zit ik op een krukje met de slang in m'n hand. Had al gemerkt dat ik staand behoorlijk last van m'n rug kreeg. En binnen is nog een wasplaats, dus met regen kan ik haar ook gewoon afspuiten. Ze wordt er wel makkelijker van merk ik.
Zaterdag krijg ik een paar Ice Vibe boots, dus kan ik haar ook op stal koelen, kan ik ondertussen andere dingen doen.
Vanmiddag gaan de ijzers er weer onder, hoop dat ze iets rechterop komt te staan. Ze heeft nogal platvoeten met ondergeschoven verzenen.
Misschien overheen gelezen, maar heb je al eens een osteopaat naar Phil laten kijken? Het schijnt dat als ze vast zitten in het SI gewricht ze hun bekken niet of heel moeilijk kunnen kantelen. Dat is wel nodig als ze hun achterhand er onder moeten zetten.
Balen dat El nog steeds kreupel is. Heb je ook een peesscan laten doen? Soms is er aan de buitenkant weinig te zien maar blijkt het inwendig toch slecht te zijn.
Sterkte met je paardjes
GillyZidane schreef:Geen hoefkneuzing? Kunnen ze ook aardig beroerd van lopen..
GillyZidane schreef:Xemmafalcon gefeliciteerd!
Mijn wedstrijd ging niet zo top.
Moest losrijden in een enorm kijkerige binnenbak. Naast de wedstrijdruiters (6stuks) reed er een pensionklant en er werd les gege en aan een zwaar gehandicapt meidje.
Hierdoor kon ik absoluut niet fijn losrijden en dit was ook absoluut in mn proeven. We hebben weer kilometers gemaakt en vooral geleerd er niet nog eens te starten punten waren 169.5 en 167.5 helaas!