Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SweetVanille schreef:flappie2 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst weer een filmpje in gestuurd. De laatste keer was in november via het oude systeem (app)
Echter kom ik nu dus tot de ontdekking dat het voorstelrondje veranderd is. Je moet nu dus ook de neusriem checken. Dat was eerder niet zo. Dus dat heb ik nu ook niet gedaan. Maar kom nu dus tot de ontdekking dat dat er bij is gekomen.
Wordt nu mijn proef daar op afgekeurd?
Nee, moet jury coulant mee zijn. Ook al vaker in het topic aangegevenStaat wel in de uitleg voordat je op "oke" klikt en je proef instuurt
MelissaSKy schreef:Help!!
Ik heb vandaag mijn eerste M1 proef opgenomen en ik heb m ook al opgestuurd via paardrijden.nl. Nu kan ik mijn proef op paardrijden.nl natuurlijk bekijken en zie ik dat hij ondersteboven is verstuurd naar de juryKan dit nu ten nadele zijn van mijn beoordeling?
Snorlex schreef:MelissaSKy schreef:Help!!
Ik heb vandaag mijn eerste M1 proef opgenomen en ik heb m ook al opgestuurd via paardrijden.nl. Nu kan ik mijn proef op paardrijden.nl natuurlijk bekijken en zie ik dat hij ondersteboven is verstuurd naar de juryKan dit nu ten nadele zijn van mijn beoordeling?
Ze kunnen het filmpje draaien.
WenK: gecondoleerd! Heftig hoor
Getup schreef:Gecondoleerd, Wenk, jullie hebben n heftige tijd zo...
SweetVanille schreef:flappie2 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst weer een filmpje in gestuurd. De laatste keer was in november via het oude systeem (app)
Echter kom ik nu dus tot de ontdekking dat het voorstelrondje veranderd is. Je moet nu dus ook de neusriem checken. Dat was eerder niet zo. Dus dat heb ik nu ook niet gedaan. Maar kom nu dus tot de ontdekking dat dat er bij is gekomen.
Wordt nu mijn proef daar op afgekeurd?
Nee, moet jury coulant mee zijn. Ook al vaker in het topic aangegeven
Staat wel in de uitleg voordat je op "oke" klikt en je proef instuurt
WenK schreef:Niet helemaal SweetVanilla, wij kunnen er coulant mee zijn als wel duidelijk is dat de neusriem niet te strak zit...
Ik had dinsdag wat proeven M1 gehad, was er enthousiast aan begonnen, maar helaas verslechterde mijn moeders gezondheid zo hard dat ze woensdag thuis kwam om te sterven en gisterochtend overleden is. Vandaag dus maar gauw de proeven alsnog beoordeeld, de deelnemers hebben al langer gewacht dan mijn streven is.
WenK schreef:Getup schreef:Gecondoleerd, Wenk, jullie hebben n heftige tijd zo...
Nogal... tussendoor kwam namelijk ook nog even een minderjarige (stief)dochter die zwanger was (inmiddels beëindigd), een enorme cyste bij de hond en de startmotor van de auto die het opgaf. Wij zijn dus wel serieus toe aan rust en goed nieuws. Maar... koppie hoog en doorgaan, dan komt alles wel weer goed.
Oh en thanks allemaal voor jullie lieve reacties!
Texas02 schreef:Ik had even een vraagje wat betreft kleding.. Wordt het ook minder gewaardeerd als je niet met witte rijbroek en jasje start, maar met een leuk setje welke je dekje matcht (in mijn geval donkerblauwe rijbroek met donkerrood shirt)? Ik weet dat je bij de online events theoretisch niet in wedstrijdkleding hoeft, maar hoe wordt dit gewaardeerd? Of wordt de witte rijbroek met shirt meer gewaardeerd? Of toch jasje ook?