Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:13

Gecondoleerd, heel veel sterkte WenK!

flappie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:15

SweetVanille schreef:
flappie2 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst weer een filmpje in gestuurd. De laatste keer was in november via het oude systeem (app)
Echter kom ik nu dus tot de ontdekking dat het voorstelrondje veranderd is. Je moet nu dus ook de neusriem checken. Dat was eerder niet zo. Dus dat heb ik nu ook niet gedaan. Maar kom nu dus tot de ontdekking dat dat er bij is gekomen.

Wordt nu mijn proef daar op afgekeurd?

Nee, moet jury coulant mee zijn. Ook al vaker in het topic aangegeven :) Staat wel in de uitleg voordat je op "oke" klikt en je proef instuurt

Oke dat is fijn, zou toch zonde zijn als de gehele proef daarop afgekeurd wordt. Volgende keer gaan we het uiteraard wel filmen.

Ik kwam er nu dus te laat achter dat het veranderd is.
Laatst bijgewerkt door flappie2 op 27-02-21 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:16

Anoeska27 schreef:
Gecondoleerd, heel veel sterkte WenK!

Dankjewel... Ik zei tegen mn man nog dat ik hoop dat dit voor de komende jaren de laatste condoleances zijn, 2 overlijdens zo dichtbij met exact 6 weken ertussen is wel serieus pittig.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:29

Gecondoleerd, Wenk, jullie hebben n heftige tijd zo...

Sorry , maar als iedereen nu "Gewoon " leest, is het ook gewoon duidelijk en niet ingewikkeld. Ook hier worden regelmatig dezelfde vragen gesteld en beantwoord

MelissaSKy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:32

Help!!
Ik heb vandaag mijn eerste M1 proef opgenomen en ik heb m ook al opgestuurd via paardrijden.nl. Nu kan ik mijn proef op paardrijden.nl natuurlijk bekijken en zie ik dat hij ondersteboven is verstuurd naar de jury :\ Kan dit nu ten nadele zijn van mijn beoordeling?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:35

MelissaSKy schreef:
Help!!
Ik heb vandaag mijn eerste M1 proef opgenomen en ik heb m ook al opgestuurd via paardrijden.nl. Nu kan ik mijn proef op paardrijden.nl natuurlijk bekijken en zie ik dat hij ondersteboven is verstuurd naar de jury : Kan dit nu ten nadele zijn van mijn beoordeling?

Ze kunnen het filmpje draaien.

WenK: gecondoleerd! Heftig hoor :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:36

Gecondoleerd wenk, heftig :(:)

MelissaSKy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:39

Snorlex schreef:
MelissaSKy schreef:
Help!!
Ik heb vandaag mijn eerste M1 proef opgenomen en ik heb m ook al opgestuurd via paardrijden.nl. Nu kan ik mijn proef op paardrijden.nl natuurlijk bekijken en zie ik dat hij ondersteboven is verstuurd naar de jury : Kan dit nu ten nadele zijn van mijn beoordeling?

Ze kunnen het filmpje draaien.

WenK: gecondoleerd! Heftig hoor :(:)

Oke dankjewel! En gecondoleerd WenK!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:44

Gecondoleerd WenK

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:47

Sterkte WenK...

flappie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:48

Gecondoleerd Wenk

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:52

Gecondoleerd WenK

Hopelijk idd de laatste! Heel veel sterkte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:52

Getup schreef:

Nogal... tussendoor kwam namelijk ook nog even een minderjarige (stief)dochter die zwanger was (inmiddels beëindigd), een enorme cyste bij de hond en de startmotor van de auto die het opgaf. Wij zijn dus wel serieus toe aan rust en goed nieuws. Maar... koppie hoog en doorgaan, dan komt alles wel weer goed.

Oh en thanks allemaal voor jullie lieve reacties!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:55

Het zit ook niet mee de laatste tijd, WenK. Eerst Mason en nu dus ook je moeder. Heel veel sterkte.

Edit: en nog een heleboel dingen. Waar je dat dan aan te danken hebt? Ik snap heel goed dat jullie nu hopen op even geen gedoe en een flinke berg lichtpuntjes. Het is je gegund.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 20:13

Ach wat heftig, WenK. Ik wens je veel sterkte en kracht toe.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 20:13

SweetVanille schreef:
flappie2 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst weer een filmpje in gestuurd. De laatste keer was in november via het oude systeem (app)
Echter kom ik nu dus tot de ontdekking dat het voorstelrondje veranderd is. Je moet nu dus ook de neusriem checken. Dat was eerder niet zo. Dus dat heb ik nu ook niet gedaan. Maar kom nu dus tot de ontdekking dat dat er bij is gekomen.

Wordt nu mijn proef daar op afgekeurd?

Nee, moet jury coulant mee zijn. Ook al vaker in het topic aangegeven :)

Staat wel in de uitleg voordat je op "oke" klikt en je proef instuurt

In de nieuwe regelgeving staat dat je dus wel af moet keuren als een neusriem niet getoond wordt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 20:14

WenK schreef:
Niet helemaal SweetVanilla, wij kunnen er coulant mee zijn als wel duidelijk is dat de neusriem niet te strak zit...

Ik had dinsdag wat proeven M1 gehad, was er enthousiast aan begonnen, maar helaas verslechterde mijn moeders gezondheid zo hard dat ze woensdag thuis kwam om te sterven en gisterochtend overleden is. Vandaag dus maar gauw de proeven alsnog beoordeeld, de deelnemers hebben al langer gewacht dan mijn streven is.

Gecondoleerd met je verlies. Veel sterkte gewenst.

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 20:15

WenK schreef:
Getup schreef:

Nogal... tussendoor kwam namelijk ook nog even een minderjarige (stief)dochter die zwanger was (inmiddels beëindigd), een enorme cyste bij de hond en de startmotor van de auto die het opgaf. Wij zijn dus wel serieus toe aan rust en goed nieuws. Maar... koppie hoog en doorgaan, dan komt alles wel weer goed.

Oh en thanks allemaal voor jullie lieve reacties!

Ondanks dat ik hier alleen maar meelees, wil ik jullie toch heel veel sterkte wensen. Wat een heftige tijd zeg! Ik hoop dat voor jullie de lente ook snel figuurlijk begint want daar zijn jullie wel aan toe!

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:03

Gecondoleerd WenK, dat klinkt als wel heel veel bij elkaar nu. Vind het erg knap dat je zo’n positieve houding kan opbrengen. Veel sterkte!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:44

Worden in het weekend als er staat beoordeling gepland ook dingen daadwerkelijk al naar jury’s gestuurd?

En WenK heb al even niet meegelezen hier maar zie nu die berichten gecondoleerd en veel sterkte

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:45

Pfff wat een lieve berichten, die raken me echt wel...

Lichtpuntjes zijn zeker welkom, maar die komen er vanzelf weer aan.

Ze zeggen wel eens, het is nooit zo donker of het wordt weer licht.

En die positieve instelling.. ik ben blij dat ik die (van nature denk ik) heb, dat maakt het leven een stuk makkelijker, dat realiseer ik me wel. Ik zou oprecht willen dat iedereen de wereld en het leven zo kon zien.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:45

dell_1 schreef:
Worden in het weekend als er staat beoordeling gepland ook dingen daadwerkelijk al naar jury’s gestuurd?

Ja hoor, dat loopt in het weekend gewoon door.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 02:49

Gecondoleerd WenK!

Ik had even een vraagje wat betreft kleding.. Wordt het ook minder gewaardeerd als je niet met witte rijbroek en jasje start, maar met een leuk setje welke je dekje matcht (in mijn geval donkerblauwe rijbroek met donkerrood shirt)? Ik weet dat je bij de online events theoretisch niet in wedstrijdkleding hoeft, maar hoe wordt dit gewaardeerd? Of wordt de witte rijbroek met shirt meer gewaardeerd? Of toch jasje ook?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 08:39

Gecondoleerd Wenk! :(:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 09:29

WenK, gecondoleerd, wat heftig allemaal zeg Y;(

Texas02 schreef:
Ik had even een vraagje wat betreft kleding.. Wordt het ook minder gewaardeerd als je niet met witte rijbroek en jasje start, maar met een leuk setje welke je dekje matcht (in mijn geval donkerblauwe rijbroek met donkerrood shirt)? Ik weet dat je bij de online events theoretisch niet in wedstrijdkleding hoeft, maar hoe wordt dit gewaardeerd? Of wordt de witte rijbroek met shirt meer gewaardeerd? Of toch jasje ook?

Dit zou allemaal niet uit mogen maken zolang je maar netjes verzorgd te paard zit, goed zichtbaar bent (daarom word soms ook voor witte broek gekozen) en als je houding maar goed zichtbaar is (dus geen oversized trui of jas) :)