Zo, ik ben weer bij! Heel veel mooie punten voorbij zien komen, top!
Ik ga vanavond mijn startpas aanvragen en waarschijnlijk word 14 mei ons debuut waar we in maart voor het eerst een oefenwedstrijdje gereden hebben! Gelijk maar opgeven als het kan, ik ken mezelf en anders start ik in december nog niet 
Fijn dat je al zoveel verschil merkt Kaitlyn, zo'n stap blijft altijd moeilijk, dan is het wel fijn als het uiteindelijk als een goede keuzen voelt!
lovemario schreef:afgelopen zaterdag mijn 3e wedstrijd gehad. 2x 191 en 2x 1e prijs. teller staat nu op b+9!! nog 1 puntje en dan door naar de l1

inmiddels 4x een 1e prijs en 1e een 3e prijs en 1 x 4e plaats. en alles boven de 189! nou dan denk ik dat ik heel snel uit de b moet

Mooie punten!
Anne_mieke88 schreef:Nou ik ben terug van de wedstrijd.
Wij hadden 166,5 en 172,5 we hadden heel veel spanning. En ze ging ervandoor en bokken. Helaas. Ik geef dr gewoon geen voer van de week.

Had t voer opgevoerd naar 2 kilo. Dus dat gaat nu even weer naar 1 kilo of een halve kilo. Ze was echt een soort bom onder me

Hekjes omgetrapt. Ging er vandoor. Bokken naar mn been. Met opstappen steigerde ze ook al. dussss ben nog verbaast over de punten had minder verwacht.
Volgende week zaterdag herkansing

Jammer! Volgende keer weer beter!
Nann__ schreef:En ik wil deze foto heel graag met jullie delen.

Wij hadden afgelopen woensdag een fotoshoot.
[ [url=m/lpQo8M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele mooie foto! Die bloesem is zo gaaf!
lovemario schreef:afgelopen weekend mijn debuut gehad en in totaal 7 winstpunten ( 189, 193, 203 en 210 ) 2x eerste en 1 keer 3e.. ging super fijn!
Dat is nog eens een mooi debuut 
_Lois_ schreef:Weer veel punten gereden zie ik!

Ik vanmiddag ook gestart, heerlijk buiten ingereden en toen naar binnen toe, zweep liep langs m'n hoofd na m'n proeven

185,5 en 186 gereden dus super tevreden mee
Nu B+6 alweer.
Volgende week zaterdagavond weer "thuis" starten dus hopelijk weer ff knallen

Dat is niet fijn van buiten naar binnen, maar fijn dat je lekker gereden hebt!
Chabliss schreef:Hier ging het prima! hij ging eindelijk van draf naar galop zoo blij mee (voorheen hele voltes gedraafd waar je eigenlijk galop moest) dus ik was al tevreden zegmaar! Heb 180 en 167 dus een wptje! Tweede proef ging minder hij was moe beetje te lang ingereden en het was mega warm dus nja oke. Wel een beetje streng gejureerd voor B vond ik bij sommige punten maar kan er ook wel inkomen. Ben wel tevreden! Ben nu B+2 dus schiet al aardig op

Wat fijn dat de galop goed ging! En weer een puntje erbij, top!
MyHu schreef:Hier vandaag ook heerlijk weer voor het eerst buiten gestart, 185 em 194,5. Super tevreden, nu B+9, maar ik wacht sowieso nog even met naar de L.
Buiten op het gras of zand gestart? Lekker weer buiten he!
En ook al van die mooie punten gereden!
Naat3 schreef:Het ging super vandaag. Binnen 3e met 202 punten. Buiten 3e met 194,5 punten.
Stand 8 wedstrijden, 9 winst!
Mooie punten, goed gedaan!
wennie19 schreef:Ik mag volgende week en de 24ste weer kijken of ze het dan wat minder eng vindt. En sinds gisteren mijn eigen trailer echt super blij mee
[ [url=m/SxkWPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is fijn dat je een eigen trailer hebt! 
Sanne96 schreef:Wow, vandaag weer op wedstrijd en de eerste keer dat ik de nieuwe proeven reed. Eerste proef onwijs fijn maar iets langzaam gereden. 2e proef ging veel minder. Maar onze 1e winstpunt is binnen. 180 en 172
[ [url=m/IwrJQe.png]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd met je winstpunt! En wat tof dat je in het roze start!
rebecc1994 schreef:Ik heb vandaag ook weer wedstrijd gereden en 2 winst gehaald met 190,5 en 186,5!
Ook al van die mooie punten, super! Moet wel een beetje wennen aan die halve punten 
Utixo schreef:Hier een druk dagje. Had een High Tea van mijn vereniging, voor de vrijwilligers. Die wilde ik niet missen, maar qua tijd kwam het niet uit.
Toen besloten om maar een uurtje te gaan, als ik dan zou zorgen dat alles klaar stond ging ik het net redden allemaal.
Ik moest om 17.07u starten, wilde er dus 16.45u opzitten, dit is allemaal net goed gekomen. Alleen jammer dat er voor de proeven 7 minuten gerekend wordt, en ze veel sneller afgelopen zijn. Dus had 2 rondjes losgegallopeerd, en toen de ring in voor ons L2 debuut. Eerste proefje was een rondje losrijden dus, 2e proefje voor het echie.
Komt de prijsuitreiking, zijn wel de 2e proef gewoon 1e met 207.5 punt

. Het eerste wat ik vroeg wad of dat ze het wel zeker wist.
Eerste proef 184.5 punt. Is best een leuk debuut. Morgen weer, is een competitie.
Dat is zeker een leuk debuut
Gefeliciteerd!
leeneliefje schreef:Ik heb m'n debuut gehad en t ging echt boven verwachting goed!! Ben 2de en 3de geworden ! En alweer twee winstpunten rijker met 183.5 en 191 punten. Azrael heeft zich voorbeeldig gedragen en totaal niet gespannen of heet, echt top. Ben erg blij dus! 1 mei de volgende
[ [url=m/bzGIzX.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JFbhWu.png]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd! Mooi debuut & mooie foto's 
leeneliefje schreef:Hoe lang zijn jullie altijd van te voren aanwezig op 't wedstrijdterrein? uurtje drie kwartier voor je starttijd?
Ik zorg dat ik er altijd een uur van te voren aanwezig ben, voor mn eigen rust