Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zeg doen! 
. We wilden trainen maar hij schrok zich dood van een meneer die aan het tuinieren was en na 3 rondjes was hij nog niet van de schrik bekomen dus besloten we er maar een buitenritje van te maken. Meneer was het er niet mee eens en schrok nog 10 x van niks maar hey we zijn veilig thuisgekomen(had ook niet anders verwacht van mijn grote vriendelijke reusje) en hij heeft z'n beweging gehad :p
ja hoor! tuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd naar mijn mening
stel jezelf lekker voor! paard enz plus

aniek_joefy schreef:Ja hoor, van mij wel!
Met Animo weer een hele fijne les gehad! De oefeningen gaan steeds beter! Lekker doortrainen tot de kringfinale de 9e en de 10e en volgende week met Bowy nog een keertje starten
) en en van ons samen:
jullie hebben pech want ik zit op mn mobiel hehe AlwaysH schreef:aniek_joefy schreef:Ja hoor, van mij wel!
Met Animo weer een hele fijne les gehad! De oefeningen gaan steeds beter! Lekker doortrainen tot de kringfinale de 9e en de 10e en volgende week met Bowy nog een keertje starten
Dat zal het zijn![]()
Ook een vos?
Ik ga morgen ochtend rijden. Hopelijk een beetje normaal weer:D
Bowy is een vos ja! Animo is bruin
Chabliss schreef:haha dankjullie! Het vallen viel mee, ik kwam op me voetjes terecht![]()
En mezelf voorstellen: Ik ben teddy 17en heb sinds ongeveer 3 maandjes een bijrijdpaardje Dubai waar ik dus hopelijk wedstrijden mee kan gaan doen! en een foto van hem (hij is zo mega cute) en en van ons samen:
oeps de fotos doen het nietjullie hebben pech want ik zit op mn mobiel hehe