Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! 

Bij stellen naar Z1 haha.
TeeGee schreef:Ik kijk wel hoever ik kom, geen haast iig maar oktober lijkt me mooi doel.
Hier in de regio gaat bijna iedereen met 10 punten over. Niks mis mee maar ik kom uit Twente en daar hele andere mentaliteit. Maar ook weer andere startgeld/prijzen.

Lauura schreef:Niet zo goedZondag ff op scherp en echt rijden, toen beetje touwtjes laten vieren en te makkelijk gestuurd. Tweede proef alsnog 178 dus dat viel wel mee!
[ Afbeelding ]
Hij doet z'n best en heeft de juiste instelling, daar win je al een heel eind mee!
Nynke_Mandy schreef:Heb ook nog wat foto's van 2 weken geleden: Onofficiële wedstrijd, met alle opbrengsten naar het goede doel. Toen 3e en 4e met 187 en 192
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
TessJazz schreef:
Michelle77 schreef:Leuke foto's meiden!
Thanx voor jullie positieve reactie op mijn filmpje, Ben het zelf alleen niet haha
Ben vrij kritisch en als ik het terug zie zéker niet tevreden. Het voelde fijn los maar gewoon niet goed genoeg.
Deze week zelf even flink aan de slag, meer power, meer van de grond maar wel met losse aanleuning en zonder dat ie sterk wordt.
Volgende week woensdag en vrijdag les. Heb mijn instructrice gevraagd er of beide dagen of 1 van beide er eerst op te gaan dat ik hem narijd. Ze heeft geen in december 1x gereden, verder hen ik als zelf gedaan. Maar dit is best een moeilijk stukje voor hem en ook voor mij. En aangezien zaterdags de finale van de kringkampioenschappen zijn... Wil ik echt knallen en proberen kampioen te worden.
Nynke_Mandy schreef:Hier in Groningen is het lekker makkelijkJe kunt je gewoon aanmelden, en dan mogen de beste 1/4 door naar de finale waarbij een 2e proef wordt gereden. En het gemiddelde telt dan, dat is gewoon op 1 dag
Ik doe trouwens niet mee met kampioenschappen dit jaar, maar ga wel beide dagen heen om te schrijven
TeeGee schreef:Wat is dat precies Vonneke?
Mijn vos krijgt nu Cavalor Fiber Force en in de ochtend een hele bak bietenpulp erbij. Wereld van verschil na 10 dagen.
Olrike schreef:Hoi allemaal,
mag ik mij hier melden? Lees al een tijdje mee![]()
Ik heb in april mijn 5 jarige ruin voor het eerst M1 gestart. Tijdens deze wedstrijd liep hij winst en een oranje lintje. Hij gaat nog erg weinig/sporadisch mee op wedstrijd.
Ik lees over zadelleed, helaas heb ik hier de laatste tijd ook mee te maken![]()
Onderstaand 2 foto's ter illustratie:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
TeeGee schreef:LM, super dat je doormag!
Wij hebben nu 8 punten, 3 wedstrijden en weekje Almelo, valt me nog niet mee eigenlijk haha!
Gaaf paard Ulrike, hoe is ie gefokt?
Lauura schreef:Mijn doel was in december M1 startgerichtigd te mogen zijnBij stellen naar Z1 haha.
Ik ga ook bij 10 over, zonde van m'n geld
vonneke schreef:TeeGee schreef:Ik kijk wel hoever ik kom, geen haast iig maar oktober lijkt me mooi doel.
Hier in de regio gaat bijna iedereen met 10 punten over. Niks mis mee maar ik kom uit Twente en daar hele andere mentaliteit. Maar ook weer andere startgeld/prijzen.
Wij dezelfde mentaliteit hihi.
Hij gaat al hard zat. Als ik met 10 over gegaan was steeds had ie steeds met 2 of 3 wedstrijden eruit geweest en binnen een half jaar in het Z gelopen.
Ik ben er nog steeds aan overtuigd dat hardlopers doorlopers zijn.
_coquette_ schreef:Hier eigenlijk ook alleen maar basis werk in training. Wel zijn we bezig met het begin van de keertwending.
Ik ga over als hij er klaar voor is. Heb tot nu toe nog maar 3 wedstrijden in het M1 gereden.
Hier nog een paar foto's van instructieweek!
Pasje wijken
[ Afbeelding ]
Schouderbinnenwaarts
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb voor paar jaar terug met de pony enkele keren in Hellendoorn gestart en daarna op de welsh sportdag in kootwijk
Wat voor een is het?
Rijd alle klasses uit, nouw is het paard ook nog jong zat en nog niet klaar voor de m2. Prijzengeld is hier over het algemeen wel leuk ja 
Volgens mij gaan er bij ons 16 kinderen mee, mooi aantal.