Sannie1980 schreef:Dat ben ik niet met je eens Tita. Er zijn zat mensen die, om welke reden dan ook, niet starten. Dat wil dan niet zeggen dat ze geen talent hebben?!
dat bedoel ik ook altijd te zeggen jij begrijp mij verkeerd.Door startkaarten uit te sluiten krijg je een breder publiek en ook andere paarden, paarden die dit niet gewend zijn.
Daarom vind ik het helemaal niet verkeerd dat er mensen zijn die zeggen hoop dat ik hem de baan rond krijgt.
Dat roep ik ook van mijn eigen merrie ik verwacht veel sensatie bij ons en niet vanwege haar gangwerk maar omdat ik dus wel netjes zit maar verder niks kan, zou ik dus niet mee mogen doen.
Waarom niet... ik ben wel zo eerlijk als ze er over 3 maanden niet klaar voor is, trek ik me terug. Dat wel maar ergens denk ik wel dat ze er klaar voor is anders geef je je niet op.
Maar hoe ze gaat reageren is natuulijk niet te voorspelen en dan heeft een bak af huren op een ander locatie geen zin, wat je deelt niet dezelfde spanningen en stress, en situatie
ik heb nu een reden om mee te doen tis gratis anders moet ik bakhuur betalen