Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Ik doe dat dus echt niet.......ik ga ook niet van alles aan zitten passen om op iets leuks uit te komen maar kom ik uit op 179,5 dan krijg je er wel een halve punt bij. Ik ben daar niet zo moeilijk in.
Wel ga ik heel hard lachen als er dan iemand naar me toe komt met 194,5 punt en er ook een halve punt bij wil....er zijn grenzen
M_arjolein schreef:Heb m'n punten van de 30e ook binnen. 179.5, had geen winst in deze verwacht maar dan liever 177 ofzo
bliksemflits schreef:Misschien schop ik nu heel veel mensen tegen de schenen, maar ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat je als professionele jury er dan maar een puntje bijgeeft zodat iemand dan wel winst heeft
daffodil schreef:Ik kan me ook niet voorstellen dat dat geadviseerd wordt tijdens de cursus om voor verzorging een 6 te geven omdat iemand anders op winst uitkomt. Dat is zo ontzettend stom.
bobje26 schreef:M_arjolein schreef:Heb m'n punten van de 30e ook binnen. 179.5, had geen winst in deze verwacht maar dan liever 177 ofzo
Ik heb dit ook 1 keer gehad op 'echte' () wedstrijd, met als commentaar 'ik had je zo graag een winstpunt gegeven.' NOU, doe dan een 0,5 voor de galop hoger of zo. Ik was daar best wel zuur van. Ik heb liever ook echt geen winst dan op 0,5 afhangen haha.
bobje26 schreef:M_arjolein schreef:Heb m'n punten van de 30e ook binnen. 179.5, had geen winst in deze verwacht maar dan liever 177 ofzo
Ik heb dit ook 1 keer gehad op 'echte' () wedstrijd, met als commentaar 'ik had je zo graag een winstpunt gegeven.' NOU, doe dan een 0,5 voor de galop hoger of zo. Ik was daar best wel zuur van. Ik heb liever ook echt geen winst dan op 0,5 afhangen haha.
bliksemflits schreef:In de B kan ik mij ergens nog wel voorstellen dat je bij verzorging een puntje erbij gooit dan als het net op 179 uitkomt en het wel een nette proef was (zeker bij de pony's ja), maar dat is ook wel de enige die ik zou begrijpen
bliksemflits schreef:Misschien schop ik nu heel veel mensen tegen de schenen, maar ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat je als professionele jury er dan maar een puntje bijgeeft zodat iemand dan wel winst heeft