Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig nog nooit iets van gehad, dus dat moet dan wel een redelijke klap zijn geweest. Pas je wel op dat je niet over je eigen grenzen heen gaat? Met een hersenschudding kan je volgens mij maar beter te voorzichtig zijn dan iets te ver gaan. Leuke foto met het zijl! Goede schriktraining 
Heb ook goed op mijn eigen houding gelet en dat ging ook heel goed. Heb alleen maar zitten glimlachen geloof ik, hahaha.

succes alvast!

. Maar gefeliciteerd! Laat maar weer zien dat jullie ook online zeker wel kunnen scoren. En blijkbaar heeft mijn paard jaren de rechtergalop niet gedaan (vorige eigenaresse) maar het is nu echt geen enkel probleem meer.
maar de eerste proef ging inderdaad goed en werd dus beloond met 195,5 punt en ook een onwijs leuk en nuttig protocol! Werd er helemaal vrolijk van
(terwijl er ook wel gewoon commentaar op stond maar de balans was heel goed in het commentaar, tips en complimentjes
)
ben heel benieuwd naar jullie punten maar je bent vast weer veel te kritisch voor jezelf
Van een pauze qua rijden krijgen ze over het algemeen niks (Snob heeft als jong paard regelmatig een maand of wat vrij gehad) maar je merkt het wel qua ervaring op ander terrein. Dan zijn ze in hun hoofd toch wat minder gewend. En zeker als ze zoals Raika met 4 zadelmak zijn gemaakt en vervolgens door pech eruit hebben gelegen, dat is wel wat om rekening mee te houden
Baal soms dat ik tegen mijn eigen beperking aan loop, maar als mijn pols ooit weer op volle kracht is....

ik vind vossen juist altijd zo gaaf als ze geschoren zijn, hoe meer oranje hoe beter
hihi!
maar dan zou ik wel iets rustiger aan doen hoor! Zo thuis een proefje opnemen vind ik prima, ik rij ook maar 1 proef en je hoeft dan niet met de trailer op pad enzo, dus vind ik het minder inspannend. Ik zou daarom online wel gelijk L2 gaan starten (meer om te zien waar we staan, niet om elke week punten te pakken) en uiteindelijk regulier ook maar we gaan dan zeker niet elke week op pad... of beginnen met starten van 1 proefje. en zoals het er nu naar uit ziet ben ik ook van plan om lekker lang in het L2 te blijven hangen
Dat zijn de engste bakkabouters idd, die met de paarse mutsjes
Een inimini gebroken lijntje is ook al iets toch. Leuk om zo aan het puzzelen te zijn.
Heel fijn dat je ook een protocol kreeg waar je echt wat aan had!
Bijna een snoekduik naar de bodem maar kon m net uitzitten. Er liep ineens een bakkabouter in het donker langs de bak

)
Het is dan inderdaad fijn om een instructrice te hebben die je goed op de werkpunten kan blijven wijzen.
). Het waaide erg hard en daar reageert ze soms wel wat op, daarnaast was er ook een vreemd paard in de bak. Kio kan wel wat spanning krijgen van vreemde paarden, vooral als ze dingen als appuyementen en wissels doen, daar snapt ze echt niks van
Maar ondanks de Z oefeningen van het andere paard heeft ze heeft geen kick gegeven! Mn instructrice vond ook dat ze zich mega stoer had gedragen met die wind. Kio is nogal snel afgeleid dus wind is meestal niet heel bevorderlijk voor haar focus, maar ze heeft het echt heel stoer gedaan 
Als ik het geld toch eens had en de eigenaren haar zouden willen verkopen wist ik het wel...

Top dat je zo lekker hebt gereden, fijn is dat!

nu lijkt het gelukkig weer iets droger
Fijn dat ze de contra zo goed oppakt! Neem je ook al wat sb mee?
Fijn dat je zo lekker aan het rijden bent. Het wordt natuurlijk ook steeds makkelijker als je meer een combinatie vormt.
Precies 2 winstpunten met 195 punten. Nog genoeg om aan te werken maar zo'n debuut is natuurlijk niet verkeerd voor het zelfvertrouwen.