[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:33

Cas is thuis... En hoe :')
Gekke merrie :+

Ze ziet er wel echt zooo goed uit <3
Afbeelding

vibabu

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:18

Ze ziet er wijs uit Goldie :)

Net terug van een rondje springen. Bb90 een soort van volte achtig iets gereden. Kop ging er op en ik wilde niet doorduwen omdat ze eigenlijk altijd wel springt. Dus opnieuw aangereden en toen ging ze mooi :)
B rondje ging ook wel heel fijn! Ik moet alleen even wennen aan het springen hoe ze ergens anders doet :') ze springt zo groot en ruim wat ik dan niet verwacht en wat achter blijft. Maar ze gaf wel een super goed gevoel! Helaas de laatste balk er af.
Pino een rondje B en een rondje L en ik baal zo! B ging super. L had ik een dooie afstand op 3 tot 2x aan toe. Echt zo stom.... maar normaal zou ik stom gaan rijden en dat deed ik niet. 2 stops en een volte want toen wist ik niet meer wat ik ging doen :') zo ontzettend blij met paard want hij doet het weer!!! Zo teleurgesteld dat ik 2x geen afstand had en een stomme volte ofzo reed.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 09:21

Fijn dat ze weer op haar plekje is Goldie! Toen ik Evel ging halen moest ze nog rijden dus heb wel voor je geduimd. Super paard :j

Lekker ritme op gaan bouwen vibabu, dan komt t helemaal goed!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 09:24

Ze ziet er goed uit goldie! Fijn.

Fijn van je goeie gevoel! En jammer dat t soms even niet helemaal goed uitdraait. Km maken en dan komt t wel goed!

Ik had met de jonge gister een pech balkje in de BB, verder heel netjes en fijn. In de B 3 balkjes. Hij is dan nog net teveel met van alles en nog wat bezig maar springt wel fijn! Hij moet nog hrt 1 en ander leren.
Vos mag zo mee naar Dalerveen :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:06

Haha dat filmpje Goldie. Gek paard! Ze ziet er zeker goed uit. :j

Vibabu wat fijn dat je zo lekker gereden hebt! En ook goed dat je een volte reed en dan een betere sprong had. Zonde van het L maar lekker km's maken en dat komt echt wel goed!

Eva heb je Evel toch weer opgehaald?

Fijn Carola dat het zo goed ging met Hidalgo! Het is ook echt een leuk paard. :j En succes vandaag!

Wij zijn gister ook op concours geweest en we hebben eindelijk een winstpunt! Helemaal blij. En ook zelfs een zesde plaats. :D
We gingen wel een beetje hard, maar ben allang blij dat we foutloos sprongen en het voelde ook goed. Nu nog werken aan controle en mijn eigen houding. Erg goed voor mijn zelfvertrouwen dit haha.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:37

Fijn dat zr thuis is Goldie!

Jammer van het L maar idd lekker dat jullie weer op het goede spoor zitten vibabu. Ook super leuk dat je andere paard jet zo goed oppakt!

Evel ook weer thuis dus Eva?

Yeaah wat goed Nann! Gefeliciteerd :)

Hidalgo is leuk! Succes zo met vos.

Ik heb niks te melden :') deze maand wel weer op stap met Gismo. Gister na een half jaar het bos weer in en keek nergens naar, lekker dier <3

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:37

Super nann! *\%/* *\%/* *\%/*

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:38

Wat goed Nann, gefeliciteerd!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 19:14

Welkom thuis Cas!
Gefeliciteerd Nann!!!

Ik heb een vraagje.... Jullie weten hier vast het antwoord wel op.
Vandaag is mijn pony weer met haar springruiter op wedstrijd geweest. Kind viel eraf door een weigering, hup terug erop en reeds gesprongen hindernis genomen. Kwamen we erachter dat dit dus helemaal niet mag na een val! Oeps! Ik ben echt een leek met springen blijkt maar weer.

Weten jullie wat hier het gevolg van is? Mag ze nu ineens niet meer starten bij de KNHS? Het was gewoon een stom foutje van ons...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 19:29

Niks. Als het goed is. Of een waarschuwingsbrief maar dat zal wel meevallen denk ik. Meestal gebeurd er niet gelijk 'zoveel'

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 19:36

Pfoeh dat is fijn om te horen! Ik was al helemaal bezorgd... Ze mag dus gewoon weer starten?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 19:45

Ja ik deed t laatst ook :Y)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:06

Hahaha! Ook per ongeluk? Ik vond het voor de pony namelijk wel beter. Die schoot erlangs omdat ze de ring uit wilde rennen. Dus achteraf ben ik wel blij dat we het niet wisten, anders had ze gelijk dr zin gekregen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:02

Meestal houden de jury's had bij uitleggen dat het niet mag, zeker bij de pony's. Notoire veelplegers krijgen wel een andere behandeling ;)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:24

Dat gebeurt wel vaker! Over het algemeen wordt daar echt geen probleem van gemaakt, al helemaal niet in de lagere klasses!

Gomir, jeetje wat balen! Hopelijk vind je snel een andere ruiter!

*kruipt weer onder meeleessteen*

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:55

Fijn dat ze weer thuis is Goldie!

Evel ook weer thuis.

Virbau fijn dat vosje zo haar best doet! En met de ander voelt het dus ook beter!

Hier vandaag ook weer wedstrijd, wat een rot weer.....
1,05 gesprongen door het slechte weer was er wat geschoven met de rijbanen waardoor wij in de baan zaten met vlaggen, de winkels eromheen, reclame borden rondom de baan en flink zichtbare hindernissen (vlinders, windmolens, boomstammen als staanders etc)
ML moest als eerste startten en had helaas 2 balken, ik was 5de (en laatste) start en had een balk en een punt voor tijdsoverschrijding.
Ik was daarmee tweede :D eerste had ook 5 punten.
Halverwege mijn parcours kwam de regen ook ineens met bakken naar beneden (en indoor is hier zeldzaam).
Merrie heeft niet geprobeerd om erlangs te gaan dus wij zijn heel erg tevreden.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:06

Klinkt geslaagd Jes!

Ik heb woensdag meteen weer springles, mama gaat mee voor mental support :') Vind het weer hartstikke spannend :)) Cas is in topvorm en daardoor voor mij nu wel enigszins heftig met rijden :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:46

Lekker aan de bak Goldie!
Klinkt toch wel geslaagd ondanks het weer Jes!

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:31

Fijn dat ze weer thuis is Goldie, succes alvast woensdag!

Heerlijk dat het zo goed voelde Vibabu! Lekker doortrainen, dan komt het vast goed :)

Gefeliciteerd Nann! Wat een fijn gevoel zal je hebben! Goed voor je zelfvertrouwen :D Staat de volgende al gepland?

Klinkt goed Jes! Ook wel even wennen als het bijna nooit regent en het nu tijdens het parcours met bakken naar beneden komt vallen :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:06

Even bijlezen :Y) .
Jeetje wat abrupt Gomir en Goldie, niet netjes van de amazone. Gelukkig hebben jullie wel oplossingen gevonden.
Leuk dat je Cas weer zelf gaat rijden Goldie!
Gefeliciteerd met je prijs Jes, goed gereden ondanks de omstandigheden!
Junia, het mag niet inderdaad, maar zal hooguit een waarschuwing worden bij de eerste keer.
Gefeliciteerd Nann!
Goed gereden vibabu.

Hier even een kleine vertrouwensdip gehad, bij de kampioenschappen stond ik er ineens naast, wel op mijn voeten geland, dat dan weer wel :Y) . Intussen gaat het springen weer wat beter, rij nu met een klein spoortje zodat ik haar even kan aanprikken als ze niet op mijn kuit naar voren reageert. Gister ook weer een crossles gehad. Heel rustig opgebouwd en gedurende de les kwam het vertrouwen weer terug :).
Filmpje van de waterbak: https://youtu.be/qPWcCbriJdg

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:45

Kind was ook aan het crossen gisteren bij Snorrewind. Stond best lomp... 80 cm was meer een meter... nog 3e geworden. Meer dan de helft van de rubriek 80 cm pony's lag ernaast.

Afbeelding

Pony springt wel met lucht zat... <3

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:01

@Nann__ kijk eens aan, gefeliciteerd!

Wij zondag even de 3-jarige los laten springen en hij liet zich weer súper zien. Wel heel jammer dat het voor kopers was en hij misschien dus weg gaat |( Ik hoop stiekem heel erg dat ze hem niet hoeven, want ik zou de volledige training op me krijgen en hij staat bij mij thuis. Helaas niet mijn keus. Ik kan alleen maar heel hard hopen dat ze hem tóch niet willen := Het is zo een super lief rustig paard in de omgang en ook nog eens erg goed.

Afbeelding

Afbeelding

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:29

Die kiept mooi achter

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:45

Wow <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:55

Springt goed! Wel jammer dat ie misschien alweer weg gaat..
Niet fijn als het zo gebouwd staat Anne. Gelukkig is ze wel heelhuids rond gekomen en mooie foto!
Gelukkig weer het vertrouwen te pakken Eef!

Bij Gismo begint zijn balans in de galop nu mooi te verbeteren dus dat is erg fijn! Kan nu eindelijk wat regelen en schakelen :D