Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

9u op locatie, half 9 weg, 7 uur op stal om te vlechten. Dat wordt weer een vroegertje dus! 
Het scheelt dat dressuur mij niet zoveel 'boeit', ik vind het leuk om op wedstrijd te gaan maar ik start eigenlijk alleen dressuur omdat ik dan een doel heb om voor te trainen. Anders ben ik een beetje te makkelijk, dan longeer ik hem wel als ik een dagje niet super gemotiveerd ben. Springen daar in tegen kan ik rustig de hele week super zenuwachtig voor zijn.
Nann__ schreef:Ik zou ook lekker de avond van te voren vlechten! Haarlak erin, blijft vast wel zitten. 07u op stal om te vlechten is mij echt te vroeg
Wij mogen donderdag weer L1 starten, heb er juist zin in.Het scheelt dat dressuur mij niet zoveel 'boeit', ik vind het leuk om op wedstrijd te gaan maar ik start eigenlijk alleen dressuur omdat ik dan een doel heb om voor te trainen. Anders ben ik een beetje te makkelijk, dan longeer ik hem wel als ik een dagje niet super gemotiveerd ben. Springen daar in tegen kan ik rustig de hele week super zenuwachtig voor zijn.