Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suuces met springen dan komend weekend!
2 weken geleden voor het eerst M2 gestart, alles gewonnen en de punten voor het Z zijn in the pocket.
Afgelopen weekend zelfs een score van 208 kunnen rijden.
Dus ja, ik ben best wel trots op die blonde gup.
Nu thuis de oefeningen van het Z nog wat meer bevestigen en dan denk ik over een maand of 2 een poging wagen in het Z.
Gefeliciteerd!!
e
) 

Snap wat je bedoelt met wat lang worden, maar ziet er verder goed uit toch?! 
Dat hele springen kan me ook gestolen worden, ik ben vooral B gaan springen om een winspunt te behalen zodat we lekker zouden kunnen gaan crossen. Maar dat lijkt nog even een iets ver van ons bed show haha. Dus ga nu maar kijken of ik dan nog wat BB crossen mee kan rijden, wel onwijs jammer hoor want ik wilde zó graag lekker B gaan SGW'en.
Weet je wat ik altijd zo leuk vindt aan jouw foto's? Het ziet er zo ongedwongen, vriendelijk en fijn uit. Echt top!
Had voor morgen na maanden een wedstrijd opgegeven.
Ging wel fijn, was wat relaxed. Moet er iets meer aan rijden, maar dan wordt ze soms weer wat te enthousiast waardoor ik haar niet kan uitzitten. (Dat komt wel met het nieuwe zadel, dit is voor tijdelijk dus dan maar tussenweg opzoeken)
Klein stukje gedraafd, was wel grappig. Donderdag wedstrijd voor mij bekende plaats etc, dus wil na de wedstrijd even kijken of we rondje buitenrit kunnen doen
Terwijl dat op dit moment op het hoogte punt is, weet ook niet hoe ik stukje film moet knippen etc.. 

)