Vandaag El weer gekoeld en mee gestapt. Ook een klein stukje gedraafd en hij liep al wel beter.
ook heb ik Phil weer gereden, inmiddels mag hij 40-45 minuten rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

keshia schreef:Ah vandaar! De maat, hoe pakt dat tot nu toe uit? Nee foto is een andere dan ik wilde uploaden zie ik nu haha.. Ze is juist maar klein.. 1.61 maar! Maar dat is groot genoeg voor mijik hoef geen gigantische kanonnen.. Daar kom ik niet eens op haha

Toch wel blij met haar 
ze heeft een flinke entreactie gehad. Heb de chiro en er in tussentijd bij gehad omdat ze ook erg raar liep, en haar bekken bleek ook nog eens 'scheef' te zitten, spieren zaten flink vast en ze was/is doodmoe. Gaat gelukkig inmiddels al weer wat beter, maar voorlopig even rustig aan en kijken wat ze zelf aangeeft. Vitaminekuur besteld om weerstand op te krikken. Het is een paard wat normaal graag werkt, maar nu gewoon met haar hoofd naar beneden in de hoek ging staan omdat ze dacht dat ik wat met haar wou doen! De wedstrijd voor zondag a.s. dus ook kunnen afzeggen. Eerstvolgende wedstrijd is op 11 september a.s. hopelijk is ze tegen die tijd weer beter 
Super fijn!
Heb wel zin in mijn L1 debuut
Hopelijk is mijn merrie snel weer de oude!
Hoeveel punten moet je nog in de L1?
ik rij altijd 2 proeven per keer.. en heb als doel, elke 2 proeven 1 winstpunt te rijden.. Dus hopelijk sta ik de 18e op l1 +4
het halsstrekken op de diagonaal dat vind ik pas een lastige!