Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sisi133 schreef:AnoukvW schreef:Ik ben ook hard mn best aan het doen op de wissels om binnenkort over te kunnen stappen!
Succes iedereen die binnenkort al Z2 gaat starten!
Ik hoop dat het je lukt

Wel een heel lief complimentje! En stiekem hoop ik dat het echt zou gebeuren, hulp van de juiste personen kan wonderen doen hé.
Even wat anders als anders.
Terwijl uiteindelijk een goede uitgestrekte stap ook veel waard is... Maar... ik moet niet veel zeggen, ik ben even erg
De wissels sprong hij van links naar rechts ineens op zaterdag niet meer, dus ben ik al blij dat hij ze een beetje goed deed in de proef. Die van rechts naar links was wat flauw... De appuyementen vond ik oké,... de rest mogen jullie zelf beoordelen
Maar snap wel dat het veel mensen bezig houd, op een of andere manier zijn het toch de wissels die bepalen of je overgaat! Of daar 4en voor bijv je keertwendingen tegenoverstaan maakt niet uit

Tenminste ik neem aan dat de percentages hetzelfde zijn in NL en BE voor de winstpunten??
DaisyB94 schreef:Ik heb ook een zeiker hoor luv! Als iemand aan het kijken is aan de bakrand bij ons en hij maakt een snicker open sta ik no time aan de andere kant van de bak XD
Leuk dat je af en toe ook springt met je paardje. Ik deed het ook wel eens, maar is inmiddels alweer een hoop maanden geleden.
Tja en in de ban van de wissels, wat Anouk al zegt is dat voor velen de oefening waarvan je laat afhangen of je de overstap maakt naar het Z2. Andere oefeningen hebben tot nu toe ook nog niet zoveel moeite gekost als de wissels nu. Maar we komen er vast wel 
Heel apart. 

Ik kreeg zelfs de overgang draf-stap niet goed gereden. Hebben we nog nooit gehad. Snap er niets van. Ze heeft een tijdje echt goed gelopen maar nu gaat het weer even helemaal niet. Hopelijk gaat ze volgende week terug goed. Zou niet graag afgang maken bij Alex

Wanted2003 schreef:Jij had voor deze proef dus 3 positieve punten? Zijn die vergelijkbaar met winstpunten?
Ik mis eigenlijk vooral gedragenheid en verzameling in jouw gehele proef. Verder geef je al aan dat er door het kijkerige wat onderdelen de mist in gingen.

Nuja, ik voel me ook niet helemaal goed hoor, precies begin van een griepje ofzo.. Ik heb het de laatste tijd ook super druk, geen tijd meer om gewoon eens een avondje niets te doen. Zal er ook wel mee te maken hebben. En als Saar dan ook nog eens een mindere dag heeft loopt het in het honderd hé.
Alle beetjes helpen!