De Acavallo Sensitive. Ik had mijn teugels in het grote gat want ik wist dat ze niet in de sleuven mochten zitten. Maar het bakstuk dus ook niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:HarmanyL schreef:[ [url=m/foHdo5.jpg]Afbeelding[/url] ] hier al aangepast.
De Acavallo Sensitive. Ik had mijn teugels in het grote gat want ik wist dat ze niet in de sleuven mochten zitten. Maar het bakstuk dus ook niet.
Ik vraag me sowieso af of dit bit mag. Al dan niet zonder sleuven.
PSvanLot schreef:HarmanyL schreef:[ [url=m/foHdo5.jpg]Afbeelding[/url] ] hier al aangepast.
Ik vraag me sowieso af of dit bit mag. Al dan niet zonder sleuven.
11Edith schreef:Ik denk het niet... je bent dus wel binnengekomen op de AC lijn? -2 is volgens mij verkeerd gereden, de jury had ook misschien kunnen zeggen onderdeel niet getoond" dus misschien ben je met -2 nog wel gematst...ik weet het niet hoor, denk ook mee!
Unleash schreef:birte schreef:Wat is jullie ervaring momenteel met hoe snel je je punten krijgt? Vorige keren had ik alles binnen 48uur heb ik toen gewoon mazzel gehad?
Ik heb vandaag de proef begin vd middag opgestuurd en zojuist uitslag gekregen! Dus variert heel erg.
avensis schreef:Ik kom ook even uit mijn meeleesmodus. Onlangs voor het eerst een proefje ingestuurd. Klasse L1. Proef uit mn hoofd gereden in ben binnengekomen in draf ipv stap..![]()
Heb hier voor een 0 gekregen -2![]()
Das toch best een beetje raar?
Suzanne F. schreef:avensis schreef:Ik kom ook even uit mijn meeleesmodus. Onlangs voor het eerst een proefje ingestuurd. Klasse L1. Proef uit mn hoofd gereden in ben binnengekomen in draf ipv stap..![]()
Heb hier voor een 0 gekregen -2![]()
Das toch best een beetje raar?
Nee, de -2 klopt niet. De 0 is uit te leggen omdat je iets niet getoond hebt. Maar de -2 klopt niet. Dat is als je verkeerd rijdt, een verkeerde lijn in de proef. En dat is hier niet.
Maar goed, zou je zonder die -2 een heel andere uitslag hebben gekregen? Dus een winstpunt of dubbel winst etc?
birte schreef:Dat is wel heel snel, ben je tevreden over je punten? Ik heb helaas nog geen uitslag.
avensis schreef:Suzanne F. schreef:
Nee, de -2 klopt niet. De 0 is uit te leggen omdat je iets niet getoond hebt. Maar de -2 klopt niet. Dat is als je verkeerd rijdt, een verkeerde lijn in de proef. En dat is hier niet.
Maar goed, zou je zonder die -2 een heel andere uitslag hebben gekregen? Dus een winstpunt of dubbel winst etc?
Maar ik ben wel binnengekomen en C linkerhand dus ik heb niet helemaal niks laten zien.
Ik zou anders dubbel winst gehad hebben maar dat maakt me op zich niet uit want ik heb mn punten al om te promoveren.
Ik vroeg het me gewoon af. Op een reguliere wedstrijd stap je na de wedstrijd even naar de jury om het te vragen en dat gaat nu niet.
Dennis schreef:Weet iemand hier of je pony geschetst moet zijn?
Mijn bonte staat als bont op papier, geen aftekeningen beschreven of ingetekend. (stamboek shetten met aftekeningen zijn echt extreem zeldzaam, als ze witte voeten hebben zijn ze 99,5% van de keren bont).
Ze is minimaal bont, 4 witte pootjes en een witte streep in haar manen.
1 van de online jury's vond dat haar aftekeningen ingetekend moesten worden.
Ik heb met haar ook kampioenschappen en hippiade gereden, nooit eerder heeft iemand er een opmerking over gemaakt. En ik heb nooit eerder een pony gehad met wit er op (alleen een schimmel, maar die telt niet).