Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:36

sott schreef:
Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 punten :( er staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.

Maar staat er echt bij geen enkel onderdeel commentaar?? Dat hoort echt niet hoor, daar zou ik wel wat van zeggen richting de KNHS. Dat is niet de bedoeling van deze manier van jureren......

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:37

NoekAa_ schreef:
Liess__ schreef:
Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 23-4?

Ja ik.. Duurt zo lang -O-

Misschien krijg ik ze zo wel ;)

cijsalover

PSvanLot schreef:
Kreeg net weer een mailtje van de KNHS, of ik wat oudere filmpjes wilde beoordelen. Weet niet waarom die ouder zijn.

Soms krijgt de KNHS de filmpjes niet goed binnen terwijl de inzender zelf de succesmelding na het uploaden te zien krijgt. Daar gaat dan wat tijd over heen voordat het bij de inzender duidelijk wordt waarom de uitslag zo lang duurt. Zo hoop ik vandaag dan eindelijk mijn punten voor 21 april terug te krijgen. :+ Ik moest het filmpje nog een keer uploaden voor het event 'Op verzoek KNHS'.

PSvanLot

daffodil schreef:
sott schreef:
Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 punten :( er staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.

Maar staat er echt bij geen enkel onderdeel commentaar?? Dat hoort echt niet hoor, daar zou ik wel wat van zeggen richting de KNHS. Dat is niet de bedoeling van deze manier van jureren......

Volgens mij bij geen enkel manier van jureren?

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:38

bobje26 schreef:
@Martine, heel goed! We hopen nu op het laatste puntje van de L2 en dan kunnen we ook M1 starten! Is ze nog steeds zo'n lief popje <3 ? Leuk om jullie zo tegen te komen!

Het zou trouwens wel heel tof zijn om je oude video's terug te kunnen zien in de app, om bijvoorbeeld vooruitgang te zien en/of proeven te vergelijken. Kun je de feedback gewoon naar de KNHS mailen?

Oh tof, ik hoop dat het je gelukt is! Ja, ze is nog steeds heel lief, maar hier ook echt wel 'leader of the gang' en het moet wel zo gaan zoals madame het wil :j :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:40

PSvanLot schreef:

Nee, hahaha, je hebt groot gelijk! Maar ik kom ze inderdaad ook nog wel eens tegen en adviseer diegene dan ook echt om het protocol naar de KNHS te sturen want dat hoort gewoon echt niet.

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:40

daffodil schreef:
sott schreef:

Nee, ik heb echt alleen de Algemene indruk :/

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:43

daffodil schreef:
PSvanLot schreef:

Nee, hahaha, je hebt groot gelijk! Maar ik kom ze inderdaad ook nog wel eens tegen en adviseer diegene dan ook echt om het protocol naar de KNHS te sturen want dat hoort gewoon echt niet.

Als je nu bij de 1e zoveel onderdelen telkens hetzelfde commentaar moet schrijven snap ik dat het onderaan komt te staan en niet meer bij elk onderdeel. Maar dan staat er wel wat...

En dan alsnog is er een verschil tussen een 6 voor onderdelen waarbij algemene opmerking geldt of 5en en lager waar er toch iets meer fout moet gaan?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:43

cijsalover schreef:
PSvanLot schreef:
Kreeg net weer een mailtje van de KNHS, of ik wat oudere filmpjes wilde beoordelen. Weet niet waarom die ouder zijn.

Soms krijgt de KNHS de filmpjes niet goed binnen terwijl de inzender zelf de succesmelding na het uploaden te zien krijgt. Daar gaat dan wat tijd over heen voordat het bij de inzender duidelijk wordt waarom de uitslag zo lang duurt. Zo hoop ik vandaag dan eindelijk mijn punten voor 21 april terug te krijgen. :+ Ik moest het filmpje nog een keer uploaden voor het event 'Op verzoek KNHS'.

Dat was bij mij ook zo voor de 23e

Dancer

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:14

Ik heb mijn uitslag van de 23e binnen. 187 punten en fijn commentaar passend bij mijn eigen gevoel

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:30

sott schreef:

Het blijft natuurlijk een jurysport. Misschien heb je de eerste keer wel iets teveel punten gehad en nu iets te weinig. Dan zal het gemiddelde vaak wel kloppen. Misschien wil je het filmpje plaatsen?

Als er bij algemeen staat 'mist impuls', dan betekent dit wel dat ze dit over de hele proef gemist hebben en daar ook naar gepunt is. Je krijgt dan niet alleen een lager cijfer voor het algemene beeld. Weet niet of er aan het begin van je protocol al een aantal keer staat impulsverlies oid?

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:31

Ik heb mijn uitslagen binnen

Kreeg eerst die van 30e door 178 (terrecht overigens)
Ik film mijn proeven 1 x en die gebruik ik, ik wil een eerlijk beeld tussen thuis en CC waar ik ook niet kan zeggen stop en begin opnieuw.

Voor mij is het namelijk een uitdaging om als er een fout insluipt door te rijden en te denken dit is 1 onderdeel, je kunt makkelijk op andere onderdelen je punten terug pakken en niet te denken ja ik heb het nu verziekt en stop met rijden.

Dan kreeg ik net ook de uitslag van 23e eindelijk door 208 (was dus wel het wachten waard)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:35

Dancer schreef:
Ik heb mijn uitslag van de 23e binnen. 187 punten en fijn commentaar passend bij mijn eigen gevoel

Gefeliciteerd

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:37

Jij ook gefeliciteerd. Wat een verschil in punten zeg Vace, is die van jou zo wisselend in de proeven?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:38

Ik film ze twee keer omdat je op cc normaal ook 2x rijdt, en dan kies ik de beste uit :)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:41

Dancer schreef:
Jij ook gefeliciteerd. Wat een verschil in punten zeg Vace, is die van jou zo wisselend in de proeven?

Nou eigenlijk vond ik zelf de 178 beter en had ik 208 niet verwacht maar nu ik ze naast elkaar terug kojk met protocol erbij zie ik zelf ook wel in dat die van 208 inderdaad beter was.

Vandaar dat ik geen jurylid ben haha

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:42

bliksemflits schreef:
Ik film ze twee keer omdat je op cc normaal ook 2x rijdt, en dan kies ik de beste uit :)

Ja die afweging kan alleen de ruiter zelf maken misschien als ik niet zo hard voor mezelf was als ik een fout maak tijdens mijn proef dat ik daar ook wel voor gekozen had, maar ik gebruik het nu juist om mezelf te overtuigen dat gewoon soor moet gaan en het los moet laten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:49

_x_Vace_x_ schreef:
bliksemflits schreef:

Ja die afweging kan alleen de ruiter zelf maken misschien als ik niet zo hard voor mezelf was als ik een fout maak tijdens mijn proef dat ik daar ook wel voor gekozen had, maar ik gebruik het nu juist om mezelf te overtuigen dat gewoon soor moet gaan en het los moet laten

Ja is ook een goede hoor! Ik film altijd tijdens m'n les en beoordeelt met de juf welke we insturen ;)
De laatste die ik ingestuurd heb zat ook een fout in (paard springt weg) maar was alsnog beter dan de eerste, maar ik ga dan geen 3e keer filmen zeg maar!

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:58

Ook hier punten van de 30ste binnen, precies 195 *\o/* moest er nog 1 in deze klasse (L2), dus nu hard trainen voor de M. Hopelijk die weer "in het echt".

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:01

Ja is ook een goede hoor! Ik film altijd tijdens m'n les en beoordeelt met de juf welke we insturen ;)
De laatste die ik ingestuurd heb zat ook een fout in (paard springt weg) maar was alsnog beter dan de eerste, maar ik ga dan geen 3e keer filmen zeg maar![/quote]

Ik film ook altijd tijdens mijn les. Vorige keren heb ik gewoon 1 keer gefilmd en opgestuurd. Had in 1 ook wel een grote fout, maarja ik heb zoiets van 'this is it'. Vanavond ga ik weer proberen te filmen voor het event van de 7de.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:09

Protocol van de 30e staat er inmiddels (met maar liefst 11 onvoldoendes en toch nog winst,haha). Nu de 28e nog.

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:17

Uitslag van 28-4 van het L1 > 199,5 *\o/* *\o/*

Wel best royaal, van mezelf had ik toch 10 punten minder gekregen.
Paardje is nog niet altijd stabiel in de aanleuning, en nog wat wiebelig/scheef soms.
Ben erg benieuwd naar m'n protocol!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:31

sott schreef:

Misschien hadden we dezelfde jury?
Ik had ook echt een 6jes protocol, weinig opmerkingen en vond de punten ook lager dan verwacht.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:32

Nou ik heb mijn punten ook terug. Had vorige keer 199 punten. Deze proef heb ik tegelijk opgenomen. Naar mijn mening ‘hetzelfde’ aan punten waard. Heb ik 172,5 :+ Ik ga wel weer springen :')

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:39

Toch fijn om te lezen dat er inmiddels meer mensen zijn met zoveel punten verschil.. :Y)