[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:20

Bel dan ff Anne . Ik heb tijd zat ;)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:50

@Anne_GTI netjes, goed!

@Goldie ja klopt, in die tijd maak je aardig wat mee samen haha

@Nann__ ja hij is een half jaar geleden 6 weekjes (in)gereden en daarna nog een paar maanden op de wei gezet om wat bij te groeien. Moet nu dus echt even opnieuw opgepakt worden. Geen conditie en de eerste keer rijden zal ook wel weer een dingetje worden, maar hij kent het wel! <3

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:54

Nou k had afgelopen weekend de jonge mee foutloos in de BB en 2 balkjes in de B. Kon geen ritme vinden maar hij is erg braaf. Hoogte is geen probleem. Hij mist alleen nog veel kracht en spier in zn lijf. Trainen, trainen, trainen.
De ander balk in de B en in t L 2 af in de barage.

Deden t weer leuk :j

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:12

Sterkte Sara! Het nieuwe project ziet er wel leuk uit iig :j

Mooi gedaan Anne!

Komt goed Cio!

Ik heb rare dag achter de rug....Altijd leuk als je amazone op maandagmiddag vertelt dat ze miv woensdag een andere baan heeft en op dinsdag al gaat verhuizen en dan dus ook geen tijd meer heeft.
Nou ja, het houdt je flexibel en creatief zullen we maar zeggen :+ Noodplan is weer in werking getreden en krijg uit allerlei hoeken hulp aangeboden, dus ik sla me er wel doorheen := Maar soms zou je toch bijna gewoon cavia's gaan fokken O:)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:16

@Gomir dankjewel!! O lekker is dat ja. Ik hoor vanavond ook ineens dat mijn bijrijder er waarschijnlijk mee gaat stoppen. Gelukkig rijdt ze geen wedstrijdpaard, maar handig is het nooit. Succes met het noodplan! Nooit fijn als ze er zo laat mee aankomen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:29

Maar een bijrijder die er waarschijnlijk mee gaat stoppen en een amazone die 4 wedstrijdpaarden voor je rijdt en per direct stopt is nog wel een klein verschil in impact :+
Nou ja, concoursen zijn afgemeld (had net zaterdag hele maand maart opgegeven....), startpassen gedeactiveerd en voor deze week iig probleem opgelost. Zien we volgende week wel weer verder :=

Verder hoef ik de komende 4 weken alleen maar meer dan fulltime te werken en te verbouwen/verhuizen dus ik overleef het vast wel :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 09:34

Dammm!!!!!!!!!!!! dat is niet leuk!!!!!!!! heeft een enorme impact zeg! pff en vind maar een nieuwe. Helemaal op korte termijn. Jeetje zeg wel erg dat ze zo kort dag ermee komt. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo netjes.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 09:54

Jeetje, dat is balen! Niet zo netjes om dat zo last minute te melden... Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe ruiter!

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:10

Jeetje! En daar zit je dan.. Klinkt niet erg netjes. Ook niet zien aankomen denk ik als je net alle concoursen in maart hebt opgegeven? Hopelijk vind je snel een leuke en goede ruiter of amazone weer!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:14

Jemig dat is wel zuur. Moet oo k zeggen dat ik het niet zo netjes vind. Je wil zoiets toch normaal af sluiten? Dit is exht zo: ik heb het voor elkaar, zoek jij het lekker uit..

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:30

Inderdaad niet netjes, succes met het vinden van een nieuwe ruiter!
Iedereen heeft ook weer goede resultaten behaald zo te zien.

Ik ga zondag naar Markelo voor onze 1e indoorcross. Ik ben benieuwd :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:02

Ik ben een beetje pissed off... Ik vind het nogal vervelend dat ik op internet via een bericht van Eva moet lezen dat ze er mee stopt. Carina meteen gebeld, bleek dat ze het liefst wilde dat ik Cas morgen op kwam halen.... Wtf nee natuurlijk niet!!! -:(- We hadden een afspraak en daar ga je je maar aan houden... Maar dat heeft Carina haar geloof ik wel duidelijk gemaakt...
Ik vind dit echt zo niet kunnen, handel eerst alles even netjes af...

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:12

Jeetje wat onprofessioneel. Ben je mooi klaar mee dan..

Wil ik mij inschrijven voor een BB cross. Zeggen ze dat je een startkaart nodig hebt |( Dacht dat je BB gewoon zonder kon...
Laatst bijgewerkt door paljaslaura op 28-02-17 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:15

Meteen duidelijke reclame voor haar!! geen zaken meer mee doen! sorry klinkt misschien wel heel hard, maar dit kun je niet maken helemaal wanneer er duidelijke afspraken zijn gemaakt. Zo ga je niet met je klanten om.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:26

Ach ja, het komt allemaal wel weer goed en ik zie het maar als een flexibiliteitstest :+
Grootste acute problemen zijn opgelost en vooralsnog gaat er niemand dood ;)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:01

gomir schreef:
Maar een bijrijder die er waarschijnlijk mee gaat stoppen en een amazone die 4 wedstrijdpaarden voor je rijdt en per direct stopt is nog wel een klein verschil in impact :+
Nou ja, concoursen zijn afgemeld (had net zaterdag hele maand maart opgegeven....), startpassen gedeactiveerd en voor deze week iig probleem opgelost. Zien we volgende week wel weer verder :=

Verder hoef ik de komende 4 weken alleen maar meer dan fulltime te werken en te verbouwen/verhuizen dus ik overleef het vast wel :D

Haha ja daarom zei ik al, bij mij rijdt ze geen wedstrijdpaard gelukkig. Maar het is altijd vervelend. Bij mij reed ze een 4-jarige die ook in lesjes loopt, dus zit ook wel met een probleem als dat paard stil komt te staan. We vinden vast wel nieuwe, maar het is wel een gedoe ja. Balen van die wedstrijden ook al ingeschreven zijn! Zou ook erg boos zijn in jouw geval

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:08

Jeetje wat een verhaal.. Dat is zeker niet netjes en erg onprofessioneel.. Zonde dat het zo moet eindigen want jullie waren altijd heel positief over haar. Succes met zoeken naar een nieuwe ruiter!

Als je een paard over hebt, heb ik bij mij op stal altijd een plek vrij. Aan liefde niet te kort, trainen op dat niveau gaat alleen niet.. :')

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:20

Lief aangeboden! Voor nu lijkt het allemaal redelijk opgelost en krijg nog steeds van alle kanten hulp aangeboden :+: Maar mocht er een zijn die leuk voor je is dan denk ik aan je :D

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 19:19

Ik wil ook best eentje longeren :')

Maar zonder gein: niet heel netjes om zo abrupt te stoppen.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 19:53

gomir schreef:
Lief aangeboden! Voor nu lijkt het allemaal redelijk opgelost en krijg nog steeds van alle kanten hulp aangeboden :+: Maar mocht er een zijn die leuk voor je is dan denk ik aan je :D

Fijn dat je zoveel hulp aangeboden krijgt en dat het voor nu geregeld is. :j Dat is vast een hele geruststelling!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 07:44

Eind goed, al goed zullen we maar zeggen.
Cas is Z+6. In ZZ helaas al wat moe, dus wat balken, maar een fijn rondje. *\o/*
Morgen ga ik haar weer ophalen <3

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 08:13

Fijn dat ze weer thuis komt! Lette ook weer naar huis neem ik aan?
En heeft Cas d'r punten voor het stamboek nu?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:18

Ja :D *\o/* en idd Latte gaat morgen weer terug :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:48

Fijn Goldie!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:10

Fijn Goldie! En top dat Cas het zo goed doet!