Ik heb ook altijd sporen aan. Die met een draaiend rubber bolletje. Daar loopt ze het lekkerst op! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ook altijd sporen aan. Die met een draaiend rubber bolletje. Daar loopt ze het lekkerst op!
Had t voer opgevoerd naar 2 kilo. Dus dat gaat nu even weer naar 1 kilo of een halve kilo. Ze was echt een soort bom onder me 

lycil8 schreef:Dankje Spianne! Ik snap alleen niet hoe ik me aan moet melden Het paard staat al geregistreerd bij de KNHS maar het lijkt net als of ik een startpas nodig heb om mij in te schrijven voor de wedstrijd omdat ik zonder het paard niet kan selecteren.... Kan iemand mij helpen? Haha
Evelijn schreef:Voor de BB kan je nog niet via MijnKNHS inschrijven dus moet je een mailtje sturen met je gegevens.
Bij KNHS kijken ze gewoon alleen naar stokmaat en niet naar ras voor het indelen... anders zouden ook alle IJslanders alleen maar in de paardenklassen mogen starten etc. Als je 18+ bent moet je toch tegen paarden rijden.
Ik heb me opgegeven voor mijn eerste B wedstrijd. Zou eigenlijk vandaag voor het eerst BB dressuur starten maar die wedstrijd is afgelast ivm ziekte. Nu maar meteen B starten ... proefje 3 en 4 zijn voor mij en mijn paard toch makkelijker dan proefje 2 van de BB (wat een stomme lastige proef is dat zeg)
Ja ik vind proef 2 ook duidelijk moeilijker dan proef 1! Is dat bij de andere niveaus ook zo? Je hebt je al goed voorbereid hoor als dit je eerste wedstrijd wordt

Ze gaat s'ochtends en smiddags wel lekker een uurtje in de stapmolen)
.
Zijn best prima te doen... we moeten nog wel even sleutelen... de linkergalop is niet vanzelfsprekend ... en overgangen terug naar stap etc. etc. maar heb nog tot 8 mei om de puntjes op de i te zetten.