Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
een punt rijker. Andere net niet. Was wat apart gejureerd. 
het wijken is bevestigd, achteruit gaan ook. Juist de middengalop, dat is nog wat sukkelen. Zeker als die op de volte is
De teller staat inmiddels op L1+9 doordat ik gister 192 en 193 heb behaald op wedstrijd. Ontzettend fijn gereden! Ik zit er sterk over na te denken om gewoon de overstap te maken naar het L2 omdat het achterwaarts ontzettend netjes gaat, hij de oefeningen zoals slangenvoltes en S van hand veranderen en verruimen goed doet (dat mag in galop nog wat meer zijn, alleen dat ligt aan mij dat ik de hulp niet voldoende geef)
Alleen zou met vriendin 1x naar V.ai B.runtink.. Maar daar gaan we voorlopig samen heen te lessen. Super gezellig. En wat loopt hope ook anders zeg. De galop is heerlijk en dat was mijn leerpunt 2 weken geleden. En daarnaast ga ik af en toe nog naar mijn 'eigen'.
Zullen we dan kijken hoe het er dan voorstaat.
Rijden gaat echt heul fijn. Ze heeft nog nooit zó lekker gegaloppeerd, gaan van de week weer te lessen 

Dus stiekem denk ik dat ze later wel leuk wordt. Nu hopen dat ze een mooi groot formaat krijgt. glenstorm schreef:Ligt aan wat voor regels de organisatie heeft opgesteld voor de competitie. Ik denk als er duidelijk in het reglement staat dat je in je hoogste klasse moet starten, dat je dan geen L1 mag rijden en tussendoor L2. Maar als het niet vermeld staat, dan kunnen ze je er denk ik ook niet op aanspreken, want flexibel starten is gewoon toegestaan.
MariekeS_ schreef:Maar dat geldt als je op hun wedstrijden zou overstappen van klasse.
Ik vermoed dat deze competitie reglementen nog van vóór het flexibel starten zijn.
Je mag van de KNHS tot L2+5 nog L1 starten. Als je dus de wedstrijden van de organiserende vereniging allemaal in het L1 rijdt en je hebt ten tijde van de finale niet meer dan 5 winst in het L2 mag dit volgens mij gewoon. Dan rijd je de volledige competitie in het L1.