Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cp112 schreef:Nadeel van die tinkers is dat ze keihard zijn en dus geen of weinig/laat pijn laten zien. Zo is er ak eerder een bij ons doodgegaan omdat we er te laat bij waren (was geen kokiek overigens).. En hoor hetveel tinker mensen ook zeggen. Maakt het erg lastig...
cp112 schreef:Ik heb mijn wedstrijs van as dinsdag maar afgezegd. Ik weet niet hoelang herstek duurt na koliek maar hij krijgt ff rust.
Hij was vanavond goed alert en duidelijk beter. Was ook biet meer zo koud. Muesli weer binnen no-time op alleen hooi was nog wat met lange tanden.
Mest is nog dun mja das niet zo gek als ie iok geen ruwvoer eet.
Gaat allemaal de goede kant op iig
cp112 schreef:Ik heb mijn wedstrijs van as dinsdag maar afgezegd. Ik weet niet hoelang herstek duurt na koliek maar hij krijgt ff rust.
Hij was vanavond goed alert en duidelijk beter. Was ook biet meer zo koud. Muesli weer binnen no-time op alleen hooi was nog wat met lange tanden.
Mest is nog dun mja das niet zo gek als ie iok geen ruwvoer eet.
Gaat allemaal de goede kant op iig
__Astrid schreef:lisannee93 schreef:Dat met die prijzen inderdaad! Soms moet je het ook maar durven vragen hoor. Als ik kijk dat men voor een veulen met leuk papier al 8000 euro vraagt dan sla ik ook steill achterover hoor.![]()
Ik denk gewoon dat een paard/pony waard is wat de gek ervoor geeft.
Dat laatste, ábsoluut waar...