Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvie_Juudje schreef:AMEN

Citaat:En Tita, leuk dat jij netjes kan zitten, jammer dat je verder niet zoveel kunt
CleovG schreef:Yvie_Juudje schreef:AMEN
Voor wie?
Ik wil verder ook niet bitchfighten, maar ik laat me niet afzeiken door iemand die het al jaren niet kan hebben dat ik super leuke paarden heb. Kan me zelfs nog herinneren dat ze me uit heeft gelachen omdat ik bij de junioren wou rijden, en kijk eens wat ik gedaan heb? Blijkt steeds meer hoe gefrustreerd ze is.
En Tita, leuk dat jij netjes kan zitten, jammer dat je verder niet zoveel kunt.
tita schreef:Citaat:En Tita, leuk dat jij netjes kan zitten, jammer dat je verder niet zoveel kunt
Kijk dit vind ik zo'n kwetstende opmerking waar dus nergens opslaat.
Hoe bedoel je dit?
Ik heb mijn pony zelf naar de Z gereden, en heb dus nu een jonkie onder mijn kont die niks kan, waarvan ik hoop dat we wel de B uit komen.
Ik vind mijn paarden wel leuk, iig leuk genoeg voor mij.
Wat heb jij dan allemaal bereikt?
Welk jong paard heb je zelf vanaf de B gereden naar de Z.

Smeetjoew daar heb je wel gelijk in hoor, maar zoals ik al zei ik zie het als opstapje voor de wedstrijden.smeetjoew schreef:Wat ik dan persoonlijk weer niet begrijp is dat het gros van de mensen hier meedoet aan deze competitie onder het mom van 'ik ben blij als ik 'm de baan door krijg en we doen het voor de ervaring'? Sorry, maar als je daar al voor vreest dan heb je er eigenlijk niet zoveel te zoeken als ik eerlijk ben.
Zooist schreef:smeetjoew schreef:Wat ik dan persoonlijk weer niet begrijp is dat het gros van de mensen hier meedoet aan deze competitie onder het mom van 'ik ben blij als ik 'm de baan door krijg en we doen het voor de ervaring'? Sorry, maar als je daar al voor vreest dan heb je er eigenlijk niet zoveel te zoeken als ik eerlijk ben.
Amen!
Ik heb daarom ook nog geen poging tot inschrijven gedaan.. Zooist schreef:smeetjoew schreef:Wat ik dan persoonlijk weer niet begrijp is dat het gros van de mensen hier meedoet aan deze competitie onder het mom van 'ik ben blij als ik 'm de baan door krijg en we doen het voor de ervaring'? Sorry, maar als je daar al voor vreest dan heb je er eigenlijk niet zoveel te zoeken als ik eerlijk ben.
Amen!
Maar ik mag toch hopen dat ik er niet op afgestraft wordt dat mijn paard nog zo groen is.