Nou zeg, heb ik gisteren dit topic doorgelezen en ik dacht nog bij mezelf, ik vergeet eigenlijk nooit wat... Kom ik vandaag op wedstrijd, ben ik mijn cap vergeten! Moest gelijk aan dit topic denken
Gelukkig was ik nog niet op wedstrijd, maar stond al bijna klaar met mijn vz-pony, toen ik tot de conclusie kwam dat het sleuteltje van het slot van de trailer nog thuis lag en mijn rijjasje ook !
Nou ik rijd geen wedstrijden, maar vanochtend ging een stalgenootje van mij op wedstrijd en toen vroeg ze of ze nog iets mistte en toen zei ik net op tijd haar cap. Anders was ze die mooi vergeten!!
Eigenlijk niks. Ik ben zoo nauwkeurig met wedstrijden omdat ik het super leuk vind. Ik zit nu al me spullen al schoon te maken voor wedstrijd over 2 weken:P
mijn jasje... dat was echt een mega-blunder.... Gelukkig reed ee nvriendin van me ook en heb ik me in haar jasje kunnen persen. Verder wel eens zweep of sporen of schroeven, mara dat is wel te redden.
! keer toen we klaar waren hadden we het bakje met kalkoenen etc. op de wielkap van de trailer laten staan, die stond er gelukkig nog op bij aankomst thuis, mijn moeder rijd heel netjes met de trailer
ik maak altijd een grondige checklist en vergeet dus nooit wat..
Dat valt van mijn ouders helaas niet te zeggen , kom ik na het sluiten van mijn zadelkast de stallen uit lopen zie ik nog net hoe de trailer van het terein rijd.. En mijn mobiel lag natuurlijk in de auto.. pas een half uur later kwamen ze me ophalen haha
Uhm ik ben alleen een keer de achterkant van mijn neusriem vergeten (aansnoer) in de B. Toen heb ik mijn sperriem eraan gemaakt en het lukje onder de neus gestopt. Niemand die er iets van zei