Wat is jullie mooiste compliment van jury?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Re: Wat is jullie mooiste compliment van jury?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:12

Dat de jury kippenvel kreeg van mijn proef Haha!
Was toen eerste met 204 punten Ja

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:30

Reed B met een b-pony, Mooie pony! hoort zeker weten in het L thuis Haha! (was 1e met 197 punten Knipoog )

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:00

mooie pony, dankjewel ik heb genoten Ja
vond ik echt leuk te horen Haha!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:02

Bij m'n vorige pony die ik ingereden had, deden we 'groen'..
de jury zei later :'Zo je pony heeft al heeel wat gelopen hè, wat doe jij in de Groen?'...
ik vertelde toen heel braaf dat ze nog niet lang onder het zadel was, maar de jury was vol overtuigd dat me pony héel wat had gelopen Huilen van het lachen ..

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 14:33

Tja, wat ik wel erg leuk vond was in een tijd dat alles tegen zat de jury na de proef na me toe kwam goed gereden (en had zo mn handen vol aan m gehad hij was in een stuiterbui) was toen 2 keer eerste met onderaan mn coupon leuk paard, af en toe wel wat omstuimig (tja had ook alle hoeken van t losrijterrein bewonderd, pas vlak voor we de ring ingingen had ik m een beetje ontspannen)

en laatst stond er op mn coupon dat ik de proef vriendelijk gereden had, ook altijd leuk om te horen (ging toen niet heel fijn)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 00:47

Ik kreeg op een dressuurstage van een internationaal jurylid te horen dat ik een fijn ruitertje was met een zeer talentvolle pony Haha! daar was ik zeker trots op Clown

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 00:55

Tja, vorige wedstrijd schrok me pony en ging er vandoor Huilen van het lachen
Ik had hem dus weer terug genomen, en ging wel weer verder [ 3e geworden, wel 1 minpunt ... ]
Ik kreeg dus het briefje met de punten enz. stond er rechts boven in heel klein geschreven;
Heel knap dat je je pony zo snel terug had gekregen, mijn complimenten !
Toen ik het las, kreeg een de slappe lach..
[ en toen ik de bak uit reed, zij en mevrouw - die ik niet kende - dat ik echt geweldig reed..
en dat dit het beste was dat zij die dag had gezien ] N0G grotere smile xD

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 09:14

Niet echt mooi maar wel grappig ;
Mooie jonge sportpony voor de toekomst Lachen
Terwijl mijn pony 16 jaar is

Lauraa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:55

Op een onderlingen wedstrijd gewoon f proefjes, 3-4 jaar terug, had ik een paard gekozen waar bijna niemand meer op durfde omdat ie meer omhoog ging dan vooruit. Naja de dag was aangekomen ik erop. alles ging wel goed, toen opeens begon ie te steigeren:O en bokken:O!! me voorleester kon alleen maar zeggen Blijven zitten hoofd omhoog:P ik vond het allemaal wel best haha, na dat ie begon kon ik er niet meer normaal mee rijden dus ik was verzekerd van de laatste plaats, prijsuitreiking. 2e plaats:O met 218 punte:O er stond dat we aan elkaar gewaagt waren, sorry ik weet niet hoe ik dat precies moet schrijven , en dat ik alles keurig had op gelost en rustig bleef, haha ik was heel trots:D

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:42

Dat mijn paard en ik een hele vriendelijke combinatie zijn Lachen
Was in een proef die eigenlijk niet zo goed ging in de stromende regen op gras. *LOL*

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:27

Net een paar keer wedstrijd gehad met dit paard
Maar gister hadden we 197 punten in de 2de proef en daar stond ook nog groot op de coupon; "Leuke combinatie!"
Vond ik toch wel erg leuk dat de jury dat er nog even bij gekrabbeld heeft Knipoog

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:57

afgelopen zaterdag had ik clubkampioenschappen met mijn 4 jarige merrie. Ik reed B dressuur en had zelf griep en was daarom niet fit. Dit sloeg over op mijn paardje. Terwijl ik net de ring in reed ging de jury met tuinstoelen voor de auto zitten i.p.v erin vanwege de warmte. Ik voelde mijn paardje al spanning opbouwen maar na 1 volte erlangs viel het wel mee. Meteen in het begin van de proef moest ik van hand veranderen richting jury waarbij mijn paard op X zo schrok van de jury die daar zat dat we eindigde bij A Knipoog. Omdat ik niet fit was, werd ik sneller boos als anders, gaf het dier een schop en heb mijn proef vervolgt.. Het paard schrok zo van mijn reactie dat ze niet meer op zij durfde te springen bij de jury. Na de proef zij de jury-mevr. dat ik een ruiter naar haar hart was en dat het opleiden van het paard mij meer intreseerde dan de punten. (wat ook zo is) TEvens vond ze mijn paard zeer bewerkzaam en gehoorzaam..had alsnog 195 punten en een 1ste plaats..Lachen

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:02

Eeen 9 voor algemene indruk met: super leuke combinatie! Haha!

*Trots op mn fjordje. Kusje

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:29

Was op de selectie wedstrijd. Proef ging erg lekker maar niet heel denderend ofzo, maar toen ik langs de jury naar de volgende baan liep staken zij en haar schrijfster allebei de duimen omhoog, dat vond ik wel zo'n mooi gebaar dus met een trots gevoel naar de tweede proef.

Deze ging minder dan de eerste maar ook niet slecht ofzo. Omdat de eerste jury tijdens mijn tweede proef niemand in de baan had heeft dus die proef ook bekeken.
Ik zou terug naar het inrijterein, doet ze de deur open en riep me naar haar toe (oeps..) Maar toen zei ze van dat je wel goed zag dat het nog een jong paard was en dat ze van mijn proef hadden genoten. En dat er nog veel meer inzit! Haha!
Toen was ik toch wel even heel trots! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:31

Met mijn toendertijd lievelingspony op de manege dat we zo'n mooie combinatie waren. Lachen

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:21

Omdat ik een Groninger heb en daarmee nogal opval Lachen. Het is toch een paard met een dik buikje en korte beentjes. Mijn vriend noemt hem buikschuiver Lachen. Ben ik toch wel een beetje gevoelig voor complimentjes.

Tolbert 30-08-2008. (Na 14 maanden weer naar een concours geweest wegens een blessure van mij)
Algemeen: erg nette proef! Leuke combinatie (194 punten)
Persoonlijk zei ze nog tegen me, dat ze nog nooit een groninger had gezien die zo goed kon bewegen.

Vrolijke groetjes,

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 16:55

Hephaistos

_Ceres_ schreef:
Wendyoost schreef:
ik was laatst met mijn vriendin mee op wedstrijd in Koudum en ik zou haar voorlezen. toen de jury de naam van de pony hoorden waren ze verkocht en vroegen zelfs wie het bedacht had. dat was de aardigste jury die ik had gezien (tot nu toe)

Hihi, wat was de naam dan?
Ben daar nu wel benieuwd naar Tong uitsteken

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:21

dat we als een koningin door de baan heen gingen of zoiets hahahaha terwijl ze twee keer schrok vna het juryhuisje...
en een keer van galop naar stap zijn gegaan en weet erug

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:26

"Beloftevolle combinatie, veel vooruitgang tov vorige week!" op het protocol.
Ik helemaal blij, paard had de week ervoor bijna alles mis laten lopen wat er mis kon lopen. Week erna een héél erg nette proef gereden. De jury kwam half uit zijn hokje gekropen om te melden dat hij mijn paard érg aansprekend vond. Haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:51

Gisteren moest ik schrijven bij de B en L, en de jury nam na elke proef even de tijd om -positief- commentaar op de coupon te zetten Lachen . Ookal had diegene 168, hij wist er toch wat leerzaams of positiefs neer te zettem. Vond ik ook heel aardig, hij maakte ook opmerkingen als 'combinatie kan nog ver komen' e.d.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 23:10

Na afloop kwam de jury naar me toe om even te melden dat we zo'n leuke combi zijn. Clown

benedicte5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 01:46

Mijn dochter reed voor het eerst M1 met haar B pony en na de beide proeven opende ze haar raampje om te zeggen dat ze enorm van beide proeven had genoten en dat ze een uitstekende combinatie waren,ze haalde toen meteen de eerste 4 winstpunten binnen in de M1 [203 en 207] punten...

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:54

Een jurylid kwam me na onze eerste (best wel verknalde, paard was bang van de muziek en ik dus een beeeetje gestresst) M kur vertellen dat ik toch écht wel een heel leuk paard had, dat er écht wat de baan in kwam! Stond ook op de protocol "Leuk paard!!" We bleken alsnog mooi in de prijzen te zitten als enige niet Z combinatie, dus was heel blij.
En heb eens een 9 gehad voor t halthouden (M2), met het commentaar 'perfect'. Das ook wel leuk om tegen te komen.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:06

Ik reed toen na een hele lange tijd weer bij een jury waar ik altijd slechte punten bij had.. In die proef werd ik toen 1e met 189 punt En kreeg commentaar van hem dat hij had genoten hoe ik de pony nu had lopen en dat we echt zo door moesten blijven gaan.

Dat was wel heel erg leuk omdat die ook wel heeft gezegt van wat doe je in het M

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:12

Dat ik een hele mooie, correcte dressuurpony had, en dat ze nog nooit een amazone hadden gezien die zo rustig met haar pony omging. Haha!

En op ponykamp vonden ze dat ik een pony had die heel erg goed kon springen, want hij ging heel intelligent het parcour door ofzo Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 30-09-08 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt