Was toen eerste met 204 punten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(was 1e met 197 punten
)
..
daar was ik zeker trots op

. Omdat ik niet fit was, werd ik sneller boos als anders, gaf het dier een schop en heb mijn proef vervolgt.. Het paard schrok zo van mijn reactie dat ze niet meer op zij durfde te springen bij de jury. Na de proef zij de jury-mevr. dat ik een ruiter naar haar hart was en dat het opleiden van het paard mij meer intreseerde dan de punten. (wat ook zo is) TEvens vond ze mijn paard zeer bewerkzaam en gehoorzaam..had alsnog 195 punten en een 1ste plaats..

. Het is toch een paard met een dik buikje en korte beentjes. Mijn vriend noemt hem buikschuiver
. Ben ik toch wel een beetje gevoelig voor complimentjes._Ceres_ schreef:Wendyoost schreef:ik was laatst met mijn vriendin mee op wedstrijd in Koudum en ik zou haar voorlezen. toen de jury de naam van de pony hoorden waren ze verkocht en vroegen zelfs wie het bedacht had. dat was de aardigste jury die ik had gezien (tot nu toe)
Hihi, wat was de naam dan?
Ben daar nu wel benieuwd naar
. Ookal had diegene 168, hij wist er toch wat leerzaams of positiefs neer te zettem. Vond ik ook heel aardig, hij maakte ook opmerkingen als 'combinatie kan nog ver komen' e.d.