Wedstrijd doelen 2007, hebben jullie ze al?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

superlise

Re: Wedstrijd doelen 2007, hebben jullie ze al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:46

superlise schreef:
mijn doel, om L springen te halen of in ieder geval wat winstpunten in de B te springen.
oja en om 1 winstpunt in de B met de dressuur te halen. (wordt een hele klus)

Spring-doel gehaald, we zijn inmiddels M springen.
Dressuur doel niet gehaald omdat ik geen dressuur ben gestart Clown

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:47

Dit is een oud topic, denk niet dat het de bedoeling is deze weer opnieuw naar boven te halen Lachen

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:59

Elmond schreef:
Goede doelen hebben jullie hoor Knipoog...ik euh hou het maar op zeker die B uit, liefst ook L2 startgerechtigd...maar van mij hoeft het niet heel hard. Er lol in houden is voor mij nog een belangrijker doel Haha!

Euh L2 startgerechtigd zei ik he, en ik maar denken dat dit doel niet zo snel haalbaar zou zijn, misschien zelfs te hoog gegrepen... Bloos

Ben vandaag voor het eerst L2 gestart en heb ook al mijn eerste winstpuntje binnen Haha!

Lol heb ik ook nog steeds, dus mijn doel is al behaald. Ik ga geen nieuw doel stellen, ik blijf gewoon trainen en dan zien we wel weer verder.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:09

ik ga pas starten in het indoorseizoen, en mijn doel is om eind 2006 met een rustig paard op wedstrijd te kunnen gaan. verwacht er vooral niet teveel van omdat ze best over de rooie kan zijn in een vreemde omgeving, dus als ze aan het einde van het jaar relaxed is vind ik dat al een super doel! en als ik dan al een winstpuntje heb zijn we natuurlijk extra blij!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:10

eind 2006 lukt niet boeflover Tong uitsteken

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:11

sharonalover schreef:
Ik heb geen doelen....

Heb ik trouwens sowieso niet heel erg, wil natuurlijk wel zo hoog mogelijk komen, maar met druk erachter is er niets aan!

Met de pony zijn we nu net door de blessure heen, dus daar gaan we langzaam weer mee starten, dat vind ik al helemaal geweldig!
Het zou natuurlijk helemaal zuper zijn als we in december de puntjes voor de Z hebben, maar het is niet echt een doel.

Met het paard gaan we ook langzaam weer wat starten, heb alleen niet zoveel tijd om te oefenen met hem Tong uitsteken
We zijn een tijdje met hem met wedstrijden gestopt omdat het niet zo goed ging, als je nl. met 151 punten de ring uitkomt, moet je je toch afvragen of je niet beter nog eventjes door kunt oefenen Tong uitsteken
Nu gaat het alweer stukken beter, dus we gaan het gewoon weer proberen Clown
Het zou hartstikke leuk als ik met hem een paard wpjes kan halen, maar ook nog niet echt een doel, ik weet ook nog niet hoe het met school gaat volgend schooljaar enzo, we zien dus nog wel Tong uitsteken

Inmiddels is de pony verkocht, we hebben geen wedstrijden meer gestart, ik was echt te groot.
We zijn M2+4 geworden, wat ik een mooie stand vind, al had ik zeer graag toch die Z willen rijden, maar je kunt niet alles hebben Knipoog . Ik heb een superpony tijd gehad met haar, en ik hoop dat het nieuwe baasje hetzelfde gaat beleven met haar wat successen betreft.

Met het paard ga ik binnenkort M1 starten, wat ik totaal niet had verwacht toen ik bovenstaande schreef Tong uitsteken .
Sinds de pony weg was, had ik dus alle tijd voor Kevin, en het ging steeds beter, in juni hadden we de punten voor de M1, en nu hebben we er 14(in de zomer zeer weinig wedstrijden gereden ivm vakantie en vakantiewerk Knipoog ).
Zaterdag rijden we onze laatste keer L2, en dan gaan we kijken hoe de M1 gaat.
Ik ben zeer benieuwd Lachen

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:13

xx_Irisje schreef:
eind 2006 lukt niet boeflover Tong uitsteken

nouja, dan eind 2007 maar he Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:19

casperrr schreef:
Mijn doel met Casper in dit jaar, om voor 2008 M startgerechtig te zijn. Onze startkaart is net binnen, binnenkort starten we. ben benieuwd...

En nu zijn we L2+6, dus die M gaan we wel halen Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:20

boeflover schreef:
ik ga pas starten in het indoorseizoen, en mijn doel is om eind 2006 met een rustig paard op wedstrijd te kunnen gaan. verwacht er vooral niet teveel van omdat ze best over de rooie kan zijn in een vreemde omgeving, dus als ze aan het einde van het jaar relaxed is vind ik dat al een super doel! en als ik dan al een winstpuntje heb zijn we natuurlijk extra blij!

Hee wat leuk zeg ga je er ook mee starten? Haha! Kom ik een keer kijken hoor! Wil hem nog wel eens meeten Schijnheilig

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:22

Plezier hebben Ja

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:24

ksb schreef:
mijn doel is rond feberuari de L2 uitrijden, en dan de selectie's in het buiten seizoen in de M1 te rijden, misschien wel M2, maar in ieder geval voor 2008 m'n 1e puntje in het M2!! maar dat moet wel lukken! en dat Pofje en Satura gezond blijven (dat is het voornaamste)

Ben nu M2+9 en heb m'n doelen even bijgesteld!

Vóór 2008 al goed opweg te zijn in het Z1!!! Haha!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:26

erleyne schreef:
Ik wil mijn wedstrijddoelen, die ik eerder heb genoemd even bijstellen Haha!
Ik heb gisteren de papieren voor een startkaart opgestuurd, zodat ik op de thuiswedstrijden mijn bijrijdpaard kan starten. Ik wil dit jaar ( 10 proeven ) 10 winstpunten in de B halen!

Mijn goal van 1 wp per proef ondertussen gehaald ( 2 x gestart, 2 wp ), maar de tien ga ik dit jaar niet meer halen. Zwanger hè, dan krijg je dat. Paard is ondertussen naar een andere ruiter, mijn jonkie, daar ga ik het volgend jaar wel eens mee proberen Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:27

Komt goed hoor Erleyne, met super Zion komt je tijd nog wel Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:30

HEt is al zowat 2008! Ik sluit dit topic.