Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Brennie

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:54

Ik had eind september de startkaart aangevraagd, kreeg half november een brief terug dat ik iets vergeten was mee te sturen. Ten eerste weet ik zeker dat ik het desbetreffende heb opgestuurd en ten tweede, dat wisten ze eind september toch ook al?! Goed nu kreeg ik begin december een brief dat het allemaal wat langer duurde en zo wegens nieuw systeem blablabla... Maar nu heb ik hem dan toch! Ik ga 6 januari voor het eerst starten, maar goed dat ik zo vroeg heb aangevraagd.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 14:56

heb mijn spullen geloof ik ruim een week geleden op gestuurd, met het paspoort van dat paard omdat die nog op mijn naam gezet moet worden. Zal daardoor wel langer duren...

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:30

Goed nieuws van mijn kant, ik heb vandaag zoals afgelopen maandag beloofd door de KNHS, keurig mijn startkaart en coupons ontvangen! Haha! Haha!

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:34

Ik ook!!! Alles nog mooi op tijd!!

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:40

Ho ho,
ik vind dat sommige mensen kei asociaal hun reactie hier plaatsen want:
* De knhs doet al kei veel voor je
* Byna alle medewerkers(ook bij wedstrijden enzo) zijn VRIJWILLIGERS!

Doe dit maar eens na, al je tijd verprutten door een wedstrijd organiseren als bestuur krijg je boze reacties, nou lekker is dat..

xx Iris

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:55

I_Moondance schreef:
Ho ho,

Doe dit maar eens na, al je tijd verprutten door een wedstrijd organiseren als bestuur krijg je boze reacties, nou lekker is dat..

xx Iris

Wat doet het KNHS voor mij dan?

De mensen die meehelpen een wedstrijd te organiseren zijn niet van het KNHS zelf, dit zijn eigen leden, vrienden, famillie, van mensen die lid zijn van de vereniging die een wedstrijd organiseerd. Dus dat is toch wel even iets anders Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:59

Liek_ schreef:
Wat ik niet snap is dat het al jaren bekend is dat het bijna altijd lang duurt voor je je startkaart hebt, dus ten eerste snap ik niet dat je de aanvraag zo laat verstuurt en ten tweede, waarom schakel je de secretaris van je vereniging niet in? Die kunnen veel meer voor je doen!

Er staan hier mensen in het topic die al vanaf augustus bezig zijn! Verward

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:03

I_Moondance schreef:
Ho ho,

xx Iris

Het gaat hier niet om de wedstrijdorganisatie maar om de startkaartaanvraag.
Daar zitten gewoon betaalde medewerkers, te WERKEN, en doen dus in veel gevallen blijkbaar hun werk niet bepaald goed, gezien de lange wachttijden, fouten in de verwerking etc. Aangezien je er wel de hoofdprijs voor betaald, en het ook enorm vervelend is voor zowel ruiters als de organiserende verenigingen dat ze hun wedstrijden in januari af moeten melden, vind ik deze reacties echt niet gek.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:16

Ik heb nu in elk geval wel mijn paspoort terug, en het originele chipformulier. Alle stickers zijn gestempeld.
Zegt mijn man: 'Dus nu is het oké, en kun je starten?'
Nee schat, ik heb het paspoort terug.. verder niks noppes nada..

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 00:33

Weet iemand dit misschien.

Ik heb vandaag mijn startcoupons ontvangen, maar er zat geen startkaart bij.
Worden deze apart verstuurd of is het weer een foutje van de KNHS

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 08:18

I_Moondance schreef:
Ho ho,

xx Iris

jaja het is bijna kerst......
de KNHS heeft gewoon betaalde medewerkers in dienst Iris dus dat heeft helemaal niets te maken met vrijwilligers zoals al eerder werd vermeld hier. De vrijwilligers waar jij het over het hebt zijn idd de wedstrijdmensen die door de wedstrijdorganiserende vereniging zelf worden ingezet. We hebben het hier niet over die mensen hoor. Ik neem aan dat je niet het hele topic hebt gelezen anders zou had je deze opmerking niet geplaatst Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 08:21

sabje19 schreef:

Uhhh normaliter zou de startkaart er tussen moeten zitten. Tussen het stapeltje coupons bedoel ik. Heb je ze rechtstreeks van de KNHS gehad of is het via de vereniging gegaan? Dan zou je nog even kunnen informeren of de startkaart niet nog bij de vereniging is.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 08:27

cellavie schreef:
Goed nieuws van mijn kant, ik heb vandaag zoals afgelopen maandag beloofd door de KNHS, keurig mijn startkaart en coupons ontvangen! Haha! Haha!

Maar goed ook, want als je ze niet had..... de KNHS is tussen kerst en oud en nieuw toch dicht??
Maar daar heb jij iig geen last meer van haha Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 15:49

Aaargh!

Begin December heb ik mijn startkaartaanvraag op laten sturen, tegelijk met een stalgenootje van me, die ook in Januari wil gaan starten. Natuurlijk, ik weet het, December is zoiezo al wat laat, maar niet eerder aan gedacht. Paar dagen terug waren de startkaarten (al!) binnen. Geen geklaag daarover dus, echt super dat ze dat in 3 weken hebben gedaan!

Maar hebben ze bij ons allebei, de paarden als pony's opgeschreven! Ik zou opzich bij de pony's kunnen starten, mijn hobbeltje is namelijk net aan nog een E-pony, maar ik wíl gewoon bij de paarden!

Grrr, natuurlijk krijg ik mijn startkaart&coupons écht niet binnen voor 13 januari! Kan ik alsnog niet starten!

Alle respect naar de (betaalde! Daar zitten echt geen vrijwilligers hoor Tong uitsteken ) medewerkers van de KNHS hoor, maar het gaat áltijd fout daar, geen idee wat ze er wel voor nuttigs doen! En als je nou een startkaart kon krijgen voor 5 euro zonder extra kosten, had ik er geen probleem van gemaakt..
Maar alles bij elkaar, is toch al gauw 80/90 euro! Dan zou je toch denken dat ze niet zomaar zulke domme fouten gaan zitten maken..

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:36

Tjonge, ik dacht van ''ach dat duurt gewoon even ,komt midden december aan dus hoef niet te bellen'' maar ik heb nu nog steeds gewoon helemaal niets!
ik heb mijn startkaart midden oktober (!) aangevraagd, verder geen brief/telefoontje gehad dat ik iets was vergeten, en had alles netjes door gekeken dus volgens mij alles goed.
ik heb ze nu gemaild , en ga woensdag of donderdag (wanneer ze weer open zijn) meteen bellen.
het duurt nu dus zo ongeveer 7 weken al..

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 01:07

oversized schreef:
sabje19 schreef:

Uhhh normaliter zou de startkaart er tussen moeten zitten. Tussen het stapeltje coupons bedoel ik. Heb je ze rechtstreeks van de KNHS gehad of is het via de vereniging gegaan? Dan zou je nog even kunnen informeren of de startkaart niet nog bij de vereniging is.

Nee er zat niets tussen, heb alles via KNHS geregeld, vereniging doet dit niet.
Maar het rare is ook dat er alleen een rekening voor startcoupons bij zat en niet voor een startkaart.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:17

Bij mij ook geen startkaart... alleen coupons... wel een rekening voor de startkaart trouwens.. vaag hoor!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:19

heel raar allemaal
een vriendin van mij heeft de rekening gehad met haar startkaart + coupons en ik alleen de rekening?
snap er eerlijk gezegt niet zo veel meer van

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 17:42

Hoorde er ook een rekening bij te zitten dan?
Die heb ik niet gehad, wel de startkaart + coupons! Haha! Haha! Haha!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 19:46

Nu ik lees dat sommige mensen begin december hebben aangevraagd en nu al binnen ga ik toch wel boos worden..
Ik heb half oktober mijn aanvraag voor 2007 op de post gedaan, en nog niets gehoord..
Ik had begin januari willen starten maar dat zit er dus niet in

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 23:00

O jeee ik denk dat de medewerkers van de KNHS het nieuwe jaar niet echt florisant gaan beginnen!!! ZOEK DEKKING zou ik zo zeggen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 23:04

Liek_ schreef:
Ik heb nu wederom twee startkaartaanvragen lopen, de ene heb ik twee weken geleden de deur uit gedaan en de ander gaat deze week op de bus. Zonder spoedbriefjes en heb de leden al laten weten dat het waarschijnlijk wel enige tijd gaat duren.

Hoorde vandaag dat die eerste startkaart en bijbehorende coupons afgelopen week netjes binnen is gekomen. Helemaal goed en wel.

Dat is dus drie weken!

Raar hoor Haha!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:17

Salinicky schreef:
Hoorde er ook een rekening bij te zitten dan?
Die heb ik niet gehad, wel de startkaart + coupons! Haha! Haha! Haha!

lijkt mij dat je niet kan starten zonder te betalen
temisnte het kan wel
maar je krijgt een foutbrief lees ik heir in de brief van het knhs die ik dan weer wel gehad heb
vindt het heel erg raar ??

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:55

Ik ook, maar ik wist niet dat ik een rekening zou moeten krijgen. Is de eerste keer dat ik een startkaart heb aangevraagd.
Ik heb toch gewoon een comb.nr, dus de desbetreffende rijvereniging weet toch niet dat ik geen rekening heb gehad.
Vind ik trouwens een probleem van de knhs. Ik heb netjes alles ingevuld en ingeleverd.
Maar die rekening komt vast wel hoor! Ben ik niet bang voor. Ze zullen me niet vergeten en wel weten te vinden!!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:15

Ik heb weliswaar geen problemen met mijn eigen startkaart, maar ben wel algemeen secretaris van de vereniging (let wel, algemeen, dus geen wedstrijdsecretaris). Dit weet de KNHS (als het goed is) ook, maar toch krijg ik om de haverklap coupons, startkaarten (vaak zelfs dubbele) en rekeningen op mijn adres, of ik krijg de helft en de wedstrijdsecretaris de andere helft. Elke keer als dit gebeurt mail ik met de KNHS om de juiste gegevens door te geven, maar krijg ten eerste nooit een reactie en ten tweede blijven ze onverminderd mij wedstrijdbescheiden sturen die ik niet aangevraagd heb. Natuurlijk zorg ik ervoor dat coupons en startkaarten bij de ruiters terecht komen, maar het zou een stuk makkelijk zijn als het in een keer op de juiste plek zou aankomen!

En ik begin nu ook zwaar te twijfelen of mijn paard wel een stempel in zijn paspoort heeft, straks op stal maar even kijken... Hij is van 1995, maar zijn paspoort is pas veel later aangevraagd (ik meende 2001) en als ik me het goed herinner is het chipnummer erin gedrukt. Maar heb afgelopen zomer ook meegedaan aan de regionale kampioenschappen en toen is er niets van gezegd.