Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

I_Moondance schreef:Ho ho,
ik vind dat sommige mensen kei asociaal hun reactie hier plaatsen want:
* De knhs doet al kei veel voor je
* Byna alle medewerkers(ook bij wedstrijden enzo) zijn VRIJWILLIGERS!
Doe dit maar eens na, al je tijd verprutten door een wedstrijd organiseren als bestuur krijg je boze reacties, nou lekker is dat..
xx Iris
Liek_ schreef:Wat ik niet snap is dat het al jaren bekend is dat het bijna altijd lang duurt voor je je startkaart hebt, dus ten eerste snap ik niet dat je de aanvraag zo laat verstuurt en ten tweede, waarom schakel je de secretaris van je vereniging niet in? Die kunnen veel meer voor je doen!
Doe dit maar eens na, al je tijd verprutten door een wedstrijd organiseren als bestuur krijg je boze reacties, nou lekker is dat..
xx Iris
xx Iris
sabje19 schreef:Weet iemand dit misschien.
Ik heb vandaag mijn startcoupons ontvangen, maar er zat geen startkaart bij.
Worden deze apart verstuurd of is het weer een foutje van de KNHS
cellavie schreef:Goed nieuws van mijn kant, ik heb vandaag zoals afgelopen maandag beloofd door de KNHS, keurig mijn startkaart en coupons ontvangen!![]()
) medewerkers van de KNHS hoor, maar het gaat áltijd fout daar, geen idee wat ze er wel voor nuttigs doen! En als je nou een startkaart kon krijgen voor 5 euro zonder extra kosten, had ik er geen probleem van gemaakt..oversized schreef:sabje19 schreef:Weet iemand dit misschien.
Ik heb vandaag mijn startcoupons ontvangen, maar er zat geen startkaart bij.
Worden deze apart verstuurd of is het weer een foutje van de KNHS
Uhhh normaliter zou de startkaart er tussen moeten zitten. Tussen het stapeltje coupons bedoel ik. Heb je ze rechtstreeks van de KNHS gehad of is het via de vereniging gegaan? Dan zou je nog even kunnen informeren of de startkaart niet nog bij de vereniging is.

Liek_ schreef:Ik heb nu wederom twee startkaartaanvragen lopen, de ene heb ik twee weken geleden de deur uit gedaan en de ander gaat deze week op de bus. Zonder spoedbriefjes en heb de leden al laten weten dat het waarschijnlijk wel enige tijd gaat duren.
Salinicky schreef:Hoorde er ook een rekening bij te zitten dan?
Die heb ik niet gehad, wel de startkaart + coupons!![]()
![]()