Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
whoopylover schreef:Zo'n hoofdstel heb ik ook (ik kan de bakstukken eraan klippen en dan gewoon bitloos gaan rijden)
KiWiKo schreef:Ik wil de dressuurproeven wel jureren.... Misschien wil Lielle het springen doen?
Ik kan ook wel een stukje sponseren, alleen heeft het voor mij geen zin om met de winkel te gaan staan omdat ik alleen regulier verkoop![]()
Lenneke_ schreef:Ik zou me morgen eens in dressuuroutfit steken (geen wedstrijdekleding, maar wel iets dat er een beetje netjes uitziet)en vragen of iemand foto's wil maken. Rij ik ook nog eens in de bak.
Ik rij wel met m´n barefoot, maar dat is toch niet erg?
Lielle schreef:nav mijn aanbod om te jureren met springen, ik zou proberen om officiële juryleden te benaderen hiervoor, om het geheel een zoveel mogelijk formeel tintje te geven. Ik ben dat dus niet, maar mochten jullie er anders over denken, mijn aanbod blijft wel geldig.
Wendy schreef:Volgens mij stonden er een tijdje geleden heel mooie foto's van germie die bitloos aan het rijden was hier op bokt... misschien kun je haar eens PB'en hierover?