Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar ik had van het weekend onderlinge wedstrijd en ik ben nog geen eens m1 startgerechtigd ik heb pas 7 wp in de l2 maar het ging de laatste tijd zo goed dat ik dachh t ik ga gewoon m1 proberen en ik ben echt super tevreden met mijn puntne watn ik had 187 punten en dan had ik nog domme fouten gemaakt zoals verkeerd aanspringen wat ik nog nooit heb gedaan en ik kon niet halthouden omdat hij iets eng vond dus ook geen achterwaards goed laten zien dus ik heb nog heel wat punten laten vallen maar ik ben echt dik tevreden over mijn punten
unice_lover schreef:ik ben heir een tijdje niet meer geweestmaar ik had van het weekend onderlinge wedstrijd en ik ben nog geen eens m1 startgerechtigd ik heb pas 7 wp in de l2 maar het ging de laatste tijd zo goed dat ik dachh t ik ga gewoon m1 proberen en ik ben echt super tevreden met mijn puntne watn ik had 187 punten en dan had ik nog domme fouten gemaakt zoals verkeerd aanspringen wat ik nog nooit heb gedaan en ik kon niet halthouden omdat hij iets eng vond dus ook geen achterwaards goed laten zien dus ik heb nog heel wat punten laten vallen maar ik ben echt dik tevreden over mijn punten
![]()
maar nu heb ik aankomende zondag wedstrijd en ik zat net mijn proefje door te lezen en dan stond er B-E-F halve grote volte en daarbij enkele passen middengalop.
maar moet ik dan ook nog tussen E en F middengalop doen??

Hij zit veel te dicht op de hoefslag en mensen met lange benen zoals ik komen er steeds in vast te zitten