Je zou t meemaken in de ring zeg...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Easterlover schreef:Ohh..dat klinkt niet zo best.
Maar wel heel netjes dat je naar huis bent gegaan hoor!
Hoe is het nu met hem/ haar?
Zoro schreef:haha je bent een fanatieke ruiter of niet.. ik rijd zelf als ik de hele nacht aan stappen ben gweest en de hele morguh boven de wc pot heb gehangen haha...
Zoro schreef:haha je bent een fanatieke ruiter of niet.. ik rijd zelf als ik de hele nacht aan stappen ben gweest en de hele morguh boven de wc pot heb gehangen haha..
vonneke schreef:Zoro schreef:haha je bent een fanatieke ruiter of niet.. ik rijd zelf als ik de hele nacht aan stappen ben gweest en de hele morguh boven de wc pot heb gehangen haha..
haha ik was een tijd terug ook heel erg. Gewoon tot sochtends 7 op stap en dat stond me papa de spullen al in te laden om op concour te gaan
en dan gewoon nog thuiskomen met 1ste in het springen, 2de en 3de in het L1 dressuur en 3de en 4de in de B.
Maar tegenwoordig doe ik het kalmer aan.
Ik zal is ff kijken wie er van kring oirschot doormogen in de L2
Angeliek schreef:In brabant Renee..Eindhoven weet ik wie afgevaardigd zijn..
Talitha15 schreef:Mijn vriendin rijdt in het L2 paarden kring ZH (5 geloof ik) en heeft 1 selectiewedstrijd gereden in Simonshaven. Ze werd eerste met 176 punten!!!! Nog 1 te gaan in Stad aan 't Haringvliet.