Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Ach er zijn al klachten over het RTT zolang als het bestaat en dat zal altijd zo blijven zolang ze nog doen talenten (her)ontdekking.
Ik kan me nog herinneren dat ik er 3x werd uitgeknikkert met de woorden 'sorry, je bent te oud en je pony is te groot.' En dan verder alleen positief comentaar. Dat is echt niet leuk, dan moeten ze je gewoon ook niet vragen.
Tot nu toe werkte de ABWS trainingen nog het beste. Iedereen vanaf het M1 werdt uigenodigt en konden allemaal voorrijden. ZO pakte ze tenminste iedereen.
Maar dit is natuurlijk voor de KNHS veel lucratiever.
Schwung schreef:Een meisje die ik ken kreeg 20pnt terwijl zij dat beestje zelf ingereden heeft, paard loopt nu PSG en heeft vorig jaar een EK gelopen. En volgens de bonbdscoaches heeft zij geen talent... (ja voor 20pnt)
Sorry hoor
Loesvb schreef:die jassen
Kunt wel zien dat iedereen verplicht is in zo`n apenpakkie rond te lopen...
Schwung schreef:Een meisje die ik ken kreeg 20pnt terwijl zij dat beestje zelf ingereden heeft, paard loopt nu PSG en heeft vorig jaar een EK gelopen. En volgens de bonbdscoaches heeft zij geen talent... (ja voor 20pnt)
Sorry hoor