Oud-Beyerlandse Dagen (20 & 21 Augustus)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSuup

Re: Oud-Beyerlandse Dagen (20 & 21 Augustus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:25

Ja ik vond het ook supergezellig, en ik vond het verld juist heel erg meevallen, heb veel en veel erger gezien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:29

Ach, ik ben blijkbaar verwend door de velden van Heerjansdam

Aangezien ik daar bijna al mijn wedstrijden heb gereden, en het veld gewoon super is!

Ik weet niet wie mijn jury's waren. Misschien staat dat op de startlijsten?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:31

Me uitslagen staan verkeerd op internet Er staat 148 ipv 158.. Ik ga maar ff een mailtje sturen!

@ Jes waar stond jouw vrachtwagen zondag, ik dacht dat ik hem gezien had, maar wist het niet zeker..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:36

Ik wacht trouwens maar af met mailen.. Ik heb me protocollen nog niet, misschien hadden ze het wel verkeerd opgehangen bij de tussenstanden.. Ik hoop het niet

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:09

Das inderdaad vaag zeg..
Mijn wagentje stond op het laatste parkeer veld

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:24

Stond ie langs de ringen zeg maar?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:16

Melissamanda schreef:
Sietske is mijn instuctice gaaf zeg dat ze de Z2 gewonnen heeft. Ik hoor donderdag het verslag wel van haar ... Ze kan echt super rijden.
Echt een super meid...

Ze kan echt heel goed rijden. Ik ken haar verder niet goed. Ze heeft nu alleen iets met mijn ex...
Sietske heeft toch Warendorf gedaan? Zoiets hoorde ik van Jan.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:29

Ik heb wel een redelijk goed weekend gehad, hier even een kort verslag.

Zaterdag was Kendi niet lekker. De eerste proef ging echt niet, maar de tweede proef ging stukken beter. Wat krijg ik : 181 voor de eerste proef (was overigs wel m'n eerste winstpuntje in het Z1) en 158 (!!!) in de tweede proef! Nou het was geen winst, maar das ook wel weer overdreven zeg. 'k was niet de enige die zulke lage punten had, maar toch.

Vervolgens Monchique gestart. Die liep aardig in het L1, maar niet op der top. Ze had 165 en 159 en we waren 4e en 12e, en dat van de 42, opzich niet slecht.

Nou over de kür op de zaterdagavond zal ik mijn mond maar houden, wat een drama maakte Kendi ervan zeg! (voor de mensen die naar de kür waren wezen kijken, dat was ik ja ) Jeetje wat een blunder was dat zeg! En waar het aan lag, ik weet het nog steeds niet...

Zondag: Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik was nog steeds boos op Kendi en was aanzienlijk strenger met mijn been dan normaal. Maar Kendi reageerde er goed op, die liep als een trein (toch maar es vaker boos worden ) Kendi moest ik om 8:08 (vroeg!) rijden, maar Kendi leek het ochtendzonnetje op het (nog) rustige terrein wel goed te vinden. Ik heb zelf heerlijk gereden in mijn 1e proef. De vogeltjes floten, de zon scheen en Kendi schitterde. Die liep een heerlijke proef, zo rustig en kalm, alsof ze het wilde goedmaken! De tweede ging iets minder (we reden weer bij die enge tribune) maar was opzich op het kijkerige na nog niet zo slecht. Mijn punten klopte: 191 voor de eerste en 180 in de tweede. Ik werd met Kendi 5e in het algemeen klassement en in de 1e proef 2e! Ik was trots op Kendi. Ze vind alles nog zo moeilijk, maar ze had echt haar best gedaan en er deden zeker geen misselijke combinaties mee (tijdens het losrijden keek ik om me heen en ik zag al die schitterende paarden met een veertje in de draf en mooie ronde halsen en ik dacht: wat doe ik hier?!) Maar Kendi had het goedgemaakt...

Toen Mon, ze liep in de 1e proef hetzelfde als de dag daarvoor (en dat was zelfs nog naast de containers, die ze toch wel eng vond), maar in de tweede had ze echt geen zin meer. Ze liep de hele tijd voor de loodlijn en in de galop nam ze ineens een spurt! Ik ken Mon lang genoeg. Als die versnelt en haar onderhals erop zet, dan springt ze de ring uit en is ze binnen een seconde terug bij de trailer, waarschijnlijk zonder mij. Dus wat doe ik: contact los en met beide handen hard op de rem. Ik had nu 4 zware fouten achter elkaar gemaakt, dus ik besloot de rest van mijn proef supernetjes te rijden, want ik wilde dat laatste wptje hebben! De uitslag: 163 voor de eerste (weer 4e) en 156 voor de tweede (16e). Vooral de tweede protocol was grappig. op een gegeven moment krijg je 4 - 5 - 4 - 3 (de stop dus) en vanaf dat moment alleen nog maar 7ens

7 punten in een weekend, ik mag niet klagen, ondanks dat niet alles vlekkeloos verliep. Ik moet zeggen dat ik de organisatie heel goed vond, ik heb geen minuut te vroeg of te laat gestart. Ze Z-bakken waren schitterend, echt heerlijk om in te rijden, de grasbodem was iets minder, maar zo slecht vond ik het ook niet. 'k vond het een leuk toernooi en ik ga volgend jaar zeker weer!

Groetjes Kate

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:10

Ja ik heb jouw gezien ja bij de kur, mn moeder stond met de camera bij die bankjes op het gras, ze heeft een stuk of 3, 4, fotos dat Kendi gek doet, ook een keer dat ie heel hoog de lucht in ging, maar ze heeft ook hele mooie van je gemaakt tijdens de kur, mn moeder was de fotograve die daar alle dagen rondliep, fotos van de kur komen ook op internet, ze is er nog mee bezig. Maar vind Kendi wel een heel mooi paardje moet ik zeggen!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:12

Actie foto's ! Leuk! Ook leuk dat er nog "normale" foto's tussen zitten, maar ik ben nooit zo fotogeniek dus... Ik zag inderdaad al dat er foto's genomen werden, echt leuk!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:13

ik heb ook de kur gezien, wat deed je paard precies? Dan weet ik misschien wie jij was, haha.

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:13

Laatst bijgewerkt door SuperSuup op 22-08-05 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:17

kendilover schreef:
Actie foto's ! Leuk! Ook leuk dat er nog "normale" foto's tussen zitten, maar ik ben nooit zo fotogeniek dus... Ik zag inderdaad al dat er foto's genomen werden, echt leuk!

Ja, hou de site in de gaten want daar komen ze op te staan, groetjes

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:18

Oh,ik zie al wie je bent!! Je paard vond het wel erg eng, maar ik moet zeggen dat ik het knap vond dat je toch bent doorgereden hoor! Goede instelling!!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:28

eetjuhhhh schreef:
eerste serie fotos staan strouwens online, er volgen er meer, http://www.rv-oud-beijerland.nl/dressuurdagen Misschien staan een van jullie er ook nog bij

Weet je of er ook foto's gemaakt zijn van de pony's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:28

Nou Kate, 191 is toch niet mooi mis..

Toen ik aankwam zag ik je al met Mon naar het losrijveld lopen, ik dacht he? Misschien rijd ze wel lang los, mooi niet, ik moest gelijk rennen en doen! 40 minuten eerder ts..

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:37

miesie schreef:
eetjuhhhh schreef:
eerste serie fotos staan strouwens online, er volgen er meer, http://www.rv-oud-beijerland.nl/dressuurdagen Misschien staan een van jullie er ook nog bij

Weet je of er ook foto's gemaakt zijn van de pony's?

Ze heeft wel fotos gemaakt van een aantal ponys maar die hadden haar gevraagd...

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:41

Bij mij verwijst de link terug naar de site, en daar kan ik ze nog niet op vinden..

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:47

oh das ook raar, en als je dn eerst naar www.rv-oud-beijerland.nl gaat en dan klikt op uitslagen online, dan moet je er ook komen..Fotos van de kur staan er nog niet op, maar ik heb even naar de fotos op de schijf gekeken, jezus zeg hij ging echt hoog de lucht in, hij staat helemaal overeind!!! en op mn moeders site www.imadia.nl staan ze ook als het goed is. Ik stuur je wel een pm ofzo als de fotos van de kur online gaat, kan je naar je fotos van de kur kijken.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:12

Hmm.. hier kom ik weer banketstaaf doen hoor
ALWEER geen foto's van de pony's pfff word er ziek van denk dat ik Fleur maar inruil voor een paard ofzo heh, paarden zijn natuurlijk veel beter dan pony's *NOT*
En als ik dan nog een fotograaf had zien lopen had ik t wel gevraagd, maar er was dus blijkbaar maar 1 fotograaf voor al die ringen slechte zaak vind ik dat maarja, ik heb een pony heh dus ik ben minderwaardig

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:19

miesie schreef:
Stond ie langs de ringen zeg maar?

Ja langs ring 7 en 8(dacht ik) waar de pony's moesten starten iig daar stond ie

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:24

Dan heb ik hem gezien, met fleur erin geloof ik! Ik was er nog heen gelopen, maar er was toen niemand bij..

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:30

Haha kan kloppen zal ik wel op de prijsuitrijking moeten wachten of voorlezen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:36

@ eetjuhhhh: thanx

Cha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:01

Ik stond stond ook daar waar jij stond, met een groenetrailer.en een zilvereauto ervoor.
Nou bij mij ook ik kwam voor los te rijden en moest gelijk me proef in terwel ik om half 11 moest en het was 10 uur!!!!! Dat was wel erg raar en na me proef moest ik gelijk door.