Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er staat 148 ipv 158.. Ik ga maar ff een mailtje sturen!
Melissamanda schreef:Sietske is mijn instuctice gaaf zeg dat ze de Z2 gewonnen heeft. Ik hoor donderdag het verslag wel van haar... Ze kan echt super rijden.
Echt een super meid...
: 181 voor de eerste proef (was overigs wel m'n eerste winstpuntje in het Z1) en 158 (!!!) in de tweede proef! Nou het was geen winst, maar das ook wel weer overdreven zeg. 'k was niet de enige die zulke lage punten had, maar toch.
) Jeetje wat een blunder was dat zeg! En waar het aan lag, ik weet het nog steeds niet...
) Kendi moest ik om 8:08 (vroeg!) rijden, maar Kendi leek het ochtendzonnetje op het (nog) rustige terrein wel goed te vinden. Ik heb zelf heerlijk gereden in mijn 1e proef. De vogeltjes floten, de zon scheen en Kendi schitterde. Die liep een heerlijke proef, zo rustig en kalm, alsof ze het wilde goedmaken! De tweede ging iets minder (we reden weer bij die enge tribune) maar was opzich op het kijkerige na nog niet zo slecht. Mijn punten klopte: 191 voor de eerste en 180 in de tweede. Ik werd met Kendi 5e in het algemeen klassement en in de 1e proef 2e! Ik was trots op Kendi. Ze vind alles nog zo moeilijk, maar ze had echt haar best gedaan en er deden zeker geen misselijke combinaties mee (tijdens het losrijden keek ik om me heen en ik zag al die schitterende paarden met een veertje in de draf en mooie ronde halsen en ik dacht: wat doe ik hier?!) Maar Kendi had het goedgemaakt...
! Leuk! Ook leuk dat er nog "normale" foto's tussen zitten, maar ik ben nooit zo fotogeniek dus... Ik zag inderdaad al dat er foto's genomen werden, echt leuk!
kendilover schreef:Actie foto's! Leuk! Ook leuk dat er nog "normale" foto's tussen zitten, maar ik ben nooit zo fotogeniek dus... Ik zag inderdaad al dat er foto's genomen werden, echt leuk!
eetjuhhhh schreef:eerste serie fotos staan strouwens online, er volgen er meer, http://www.rv-oud-beijerland.nl/dressuurdagen Misschien staan een van jullie er ook nog bij

miesie schreef:eetjuhhhh schreef:eerste serie fotos staan strouwens online, er volgen er meer, http://www.rv-oud-beijerland.nl/dressuurdagen Misschien staan een van jullie er ook nog bij
Weet je of er ook foto's gemaakt zijn van de pony's?

denk dat ik Fleur maar inruil voor een paard ofzo heh, paarden zijn natuurlijk veel beter dan pony's *NOT* 
slechte zaak vind ik dat maarja, ik heb een pony heh dus ik ben minderwaardig
miesie schreef:Stond ie langs de ringen zeg maar?