Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eyes schreef:Bettine: Gefeliciteerd met je 3e plek. Super!! Welke kür had je trouwens gereden?
Bettine schreef:Hoeveel punten (%) had jij eigenlijk in de kür INkie?
@versace: de kür was gewonnen door dat meisje met die golden earring kür, ben even haar naam kwijt.
Wendy Plomp had de publieksprijs
tam20 schreef:Zo was inderdaad een leuk concours, maar de Z ringen lagen er niet echt super bij vond ik ( de andere ringen weet ik niet, niet op gelet )
Ik heb alleen kür gereden en zodra de muziek aanging werd Shania erg heet. Daardoor stomme foutjes zoals aanspringen in appuyement, scheef achterwaarts en met een aantal oefeningen gewoon snel afgeleidt. Net geen 60%, dus vond het niet eens zo heel slecht.
Had een 7 voor mijn muziek, met als commentaar dat hij het ontzettend leuke muziek vond.
Margon, dan heb ik jou ook zien rijden, want ik zat naast Bettine. Inkie heb jou kür ook gezien, leuke muziek en wat een beauty van een paard heb je.
Eyes schreef:
Tam20: Jammer jôh van de foutjes maar ook weer leuk om te lezen dat ook bij jou de muziek goed gewaardeerd werd. Ook voor jou de vraag: Welke uitvoering had je gereden?
IngLio schreef:@tam20: ik heb met plezier naar jou en je paard zitten kijken! Wat een leuke combi zijn jullie en wat had je paard er een plezier in zeg... Vooral tijdens de uitgestrekte draf en de galop zag ik er de lol vanaf stralenEcht heel erg leuk!