Nou, eindelijk ff de resultaten van onze stal. We waren in Annen. Ghehe, 3 weken terug zowat, maja 'k was op vakantie! We moesten eerst met een sectie A jaarling merrie in de baan, van een kennis. Er was nauwelijks met de pony getraind en ze was te dik, dus 2nogwat premie. Toen direct erachter aan met onze eigen, een twenter merrie (Welshrijk's Happy Ann). Zij liep super! Helaas vond de jury maar 1 pony goed genoeg voor een 1e premie, en kregen wij een 2A, naja stonden dus alsnog 2e was de 9... Toen snel die 2 op de trailer, 3e eraf. Een 9jarige merrie, liep netjes (zoals we van dr gewend zijn) en scoorde een 1A maar jammer genoeg niet CK. Gauw pony op de trailer, naar huis en de volgende 2 halen voor het middagprogramma. Ik moest voor Bestgaande Menpony met Cruglwyd Sam en een ander meiske reed Bestgaande Rijpony kleine maat met Zonnekamps Baldwijna. Beide werden we winnaar, en door naar de CK!!!!!!!!!!!! Dus was een leuk dagje! En tot in Kootwijk.
Ohw ik zal ff opletten! Ik weet niet of het er al in staat, het Welshmagazine staat volgens mij al vol met keuringsverslagen. maar ik kijk wel ff ('k rij bij de eindredactrice, vandaar mn voorkennis). En kijk dan ook gelijk ff bij Annen, Bestgaande Menpony, that's me! En ja, 's middags ben ik er nog! Meestal blijven we de hele dag...
Ok dan zie ik je miss 'smiddags wel als we nog komen..ik zal zeker even opletten bij foto's annen..maar het welshblad dat nu als eerste komt, is toch die van juli, of hebben we die al gehad? het komt naamlijk volgens mij in die van augustus
ik ga ook met iemand mee naar Kootwijk. Ben nog nooit bij een welshkeuring geweest, dus ik ben wel benieuwd. We komen met een Welsh cob merrie met veulen.
Jaah das waar... Maja wel 'n lange dag voor onze pony's, die staan van 7.00 tot minstens 16.00 opde trailer.... Ghehe, neem wel 'n draadje mee, kunnen we een weitje maken, anders vink het sneu voor ze!
Hihi oke ik zal kijken of ik je herken! Kom anders ff kijken bij de Bestgaande Menpony-rubriek, ik ben zo te herkennen: (Foto gemaakt door Yorick Wormgoor!!!)