Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:en van die haflinger hengst.
Neonlight schreef:Als er nog meer deelnemers zijn van de ponydressuur die foto's willen zien moeten ze het maar even melden, misschien heb ik ze er wel op staan. Graag wel even startnummer en combinatienummer erbij vermelden. Heb in ieder geval dus foto's van het A-kader en alle New-Foresters, en van die haflinger hengst. Verder nog van degene die als eerste en tweede zijn gestart, en verder weet ik het zo niet.
Fantine schreef:mijn fotos komen (bij HAW) zodra ik ze heb laten ontwikkelen en tijd heb gehad om in te scanne, duurt dus nog wel even..
zijn er mensen(behalve ik) die fotos van Carlos Eduardo Mota Ribas hebben gemaakt????
Neonlight schreef:Als er nog meer deelnemers zijn van de ponydressuur die foto's willen zien moeten ze het maar even melden, misschien heb ik ze er wel op staan. Graag wel even startnummer en combinatienummer erbij vermelden. Heb in ieder geval dus foto's van het A-kader en alle New-Foresters, en van die haflinger hengst. Verder nog van degene die als eerste en tweede zijn gestart, en verder weet ik het zo niet.
Neonlight schreef:Jammergenoeg alleen galopfoto's van hem. Denk dat het tijdens de drafsessie regende. Kan dat kloppen Michelle?