Concour Agterberg - 11 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Re: Concour Agterberg - 11 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:04

Ik heb anky dr "show" gezien!! Vond het op zich niet zoveel bijzonders.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:26

Ik kon d'r niet zo goed verstaan, maar ik vond het wel een erg leuk paard waar ze op reed.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:39

had jongleurtje ook jongleur op der jas staan?gheghe want dan heb ik haar wle gezien(op de rug ja haha)
ergens bij de springringen!

verder ben ik niet heel lang geweest,ik was helemaal kapot van de dag ervoor, dus ergens maar goed ook dat ik alleen een M paard mee had en niet het Z paard!! iemand enig idee naar de uitslagen van het M springen? want ik heb echt geen idee hoe ik uiteindelijk ben geeindigd!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:41

Ja klopt dat is inderdaad jongleurtje Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:47

haha oke!

ik dacht op dat moemnt echt: goh waarom zet je invredesnaam die naam op je jas!!! Haha!

sorry jongleurtje! Bloos Knipoog

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:08

Zo ik ben ook eindelijk terug..Wat een gedoe met die prijsuitreiking!
Maargoed, het ging goed in de eerste proef ging ik alleen de verkeerde kant op! Echt dom, maarja daar had ik 156. De tweede proef ging goed, daar had ik 172 punten en was ik 2e Haha! Wel raar zoveel punten verschil, want afgezien van de verkeerde kant op ging hij precies hetzelfde! Maargoed, nu op naar de L2. Volgende week m'n debuut Cool

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:55

Gefeliciteerd!

Was leuk zeg! Haha! We hebben volgens mij alleen nogal wat bokkers misgelopen. Tong uitsteken

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:37

Iedereen leuke dag gehad?
Ik heb zeker genoten! Super concours Haha!

tequilla1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:02

Het is een mooi terrein, maar een matige organisatie.
Ruiters die als eerste na de pauze mogen starten zijn gewoon aan het losrijden in hun ring, Buiten de Z ringen totaal geen hekjes dus er loopt tijdens mijn proef zomaar iemand door mijn ring heen!!
O.a. het gevolg van de afwezigheid van een ringmeester.

En de prijsuitreiking en dan m.n. het bekendmaken van de punten is natuurlijk helemaal een aanfluiting. Stel je hebt om 14.00 en 14.25 uur gereden en je moet dan tot 19.45 uur wachten voordat je de uitslag krijgt van een wedstrijd die om 17.25 uur afgelopen is.
En dan de prijsuitreiking ! in een discotheek.

Ook de jury`s vonden dit niet leuk meer.

Dit was mijn eerste keer in Groenekan en ook gelijk de laatste, de organisatie zal wel zeggen_ maakt niet uit we zitten toch wel vol_ maar dan zouden ze ook eens moeten denken aan al die sponsoren, die er een hoop geld in stoppen, en dan met een verkeerde uitstralng van deze wedstrijd blijven zitten.

Ik was zelf tevreden met mijn resultaat -167 en 156 punten-, dus dit zijn geen opmerkingen van een gefrustreerde deelnemer.

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:14

reddytobias schreef:
balen Ptries
jij gefeliciteerd Sannenn...hoelaat moest je starten..eind ochtend zag ik wel een zwart paardje zoals die op je plaatje..was bij de trailers met opzadelen..

jah we hebben gwn een trailer dat kan hem goed zijn geweest want ik moest pas om kwart voor twaalf.

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:21

tequilla1 schreef:
Ruiters die als eerste na de pauze mogen starten zijn gewoon aan het losrijden in hun ring, Buiten de Z ringen totaal geen hekjes dus er loopt tijdens mijn proef zomaar iemand door mijn ring heen!!

En de prijsuitreiking en dan m.n. het bekendmaken van de punten is natuurlijk helemaal een aanfluiting. Stel je hebt om 14.00 en 14.25 uur gereden en je moet dan tot 19.45 uur wachten voordat je de uitslag krijgt van een wedstrijd die om 17.25 uur afgelopen is.

Dit was mijn eerste keer in Groenekan en ook gelijk de laatste, de organisatie zal wel zeggen_ maakt niet uit we zitten toch wel vol_ maar dan zouden ze ook eens moeten denken aan al die sponsoren, die er een hoop geld in stoppen, en dan met een verkeerde uitstralng van deze wedstrijd blijven zitten.

Ik was zelf tevreden met mijn resultaat -167 en 156 punten-, dus dit zijn geen opmerkingen van een gefrustreerde deelnemer.

jammer van jou ervaring Ach gut maar in de ochtend vond ik het uitstekend georganiceerd en heb daar over ook niks te klagen prijsuitrijking niet lang op hoeven wachten maar dat kan misschien zijn dat ik als 26 moest starten. ik ga volgend jaar gewoon weer alleen dan in het Z2!

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 00:24

ik ben nu pas thuis was erg gezellig Haha!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 09:57

Ik had Z2 gereden en hij liep erg fijn vergeleken bij mijn ervaringen in de regen in Kootwijk vorige week! Dus voor mij was het al een overwinning op zich Knipoog Maar weet iemand wie er in de prijzen zaten ?

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:55

In ring 4 was ik een x 4e in t Z2 *LOL*
In de ring 1 er net buiten geloof ik.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:14

ik vond het qua springen super ge organiseerd hoor.
mijn paard had alleen een balkje in het m
en reddy je mag wel zwaaien hoor als je op paard zit Knipoog
of was je heel erg geconcentreerd?

laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:19

Wat inderdaad waardeloos georganiseerd. Dit was eens en nooit meer!!!!!!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:01

het is ook niet snel goed he bij jullie dressuur prikkers Knipoog

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:15

nelis schreef:
het is ook niet snel goed he bij jullie dressuur prikkers Knipoog

Aan de Z kant was t super georganiseerd volgens mij. Iig heb ik geen last gehad van de zogenaamde 'ongeorganiseerdheid'. De bodem vond ik ook super! Maar weinig wedstrijden die er zo bij liggen.
Alleen de prijsuitreiking duurde wat lang en was ook niet echt leuk in die drukte Tong uitsteken
Maar ik heb genoten van t concour *LOL* en t was zeker voor herhaling vatbaar Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:27

Volgend jaar ga ik ook, zeker weten(als ik dan n paard heb, waarschijnlijk wel). Ik woon er in de buurt en ga elk jaar even kijken(gister niet Tong uitsteken ). De bodem is daar echt super altijd en het is met concours achterberg ook eigenlijk altijd lekker weer

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:36

tequilla1 schreef:

Helemaal mee eens!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:42

Ik vond het ook een leuk concours en de bodem was erg fijn te rijden!
had in ring 1 in de Z2 de 7e prijs met 187 punten, had paar foutjes en hij lette niet echt op mij...
In ring 3 was hij echt super vervelend! Allemaal kleine kinderen die zowat je ring inspringen en over hekken hangen enzo omdat net die clinic van Anky begon... Kili keerde zich tijdens het groeten gewoon om dus begon al goed daarna wou hij niet meer langs de C en stond daar elke keer op de noodrem Bloos mja ik had toch nog 182 punten (gelukkig had je geen onderdelen die je bij C moest rijden Schijnheilig )
Gefeliciteerd iedereen verder met zijn prijs of winstpunten Knipoog

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:51

Iedereen gefeliciteerd met hun punten en prijzen!!!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:18

Quidoe, waarneer komen de uitslagen op de website te staan??

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:17

Ik was echt niet blij met mijn jury voor de eerste keer. Voor mijn gevoel écht een goede M1-proef neergezet en toch weggewuifd met 145 pt...Terwijl Rag geen fout heeft gemaakt in die proef en lekker los en aan het been liep. Ik heb bijna het idee dat mijn protocol is verwisselt aangezien het commentaar wat erop staat ('onzuivere beenzetting in de galop', 'niet los door het lijf' etc.) bijna niet op ons kan slaan.
De tweede proef liep ze ook lekker, maar wilde ik teveel terugrijden vanuit de middengalop, waardoor ze in draf viel. En bij het aanspringen in galop op G twijfelde ze even of ze niet moest halthouden, dus daar zat ook een kleine storing..Ik had ook meer verwacht dan 150pt voor die proef, maar nog niet zo dramatisch als de eerste.

Er zaten trouwens héél veel gaten en kuilen in het parkeerland. En het overzicht in de L/M-ringen is een beetje kwijt doordat er niet een duidelijke scheiding per ring is. Met alleen de hoeken van de ringen aangeven is het al een stuk beter denk ik.

Verder een superleuke dag gehad, lekker gereden en leuk gekeken naar het springen en de tuigpaarden. Vooral Manno deed erg stoer. De prijsuitreiking komt nog steeds klungelig over, is dat zo moeilijk bij dressuur ofzo? en prijswinnaars mogen best lachen of blij zijn met hun prijs, wat een chagerijnige gezichten soms...

Maar goed, ik heb me vermaakt en nog een mooie singel gekocht.
tot de volgende keer maar weer!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:29

sannenn schreef:
ben ook al terug was 7de in het Z1 Haha! had het echt niet verwacht want ik had 4 grote fouten, maar ik was wel tevreden want ik had een doel gestelt dan hij niet in mijn hand ging hangen en dat heeft hij niet gedaan dus na mij gevoel ben ik weer een stapje vooruit gegaan Bloos en ik moet zeggen het was een top concours goed geregelt en georganiceert super! OK dan!

ik heb dus bij jou geschreven Tong uitsteken de jury vond je paard echt heel mooi Ja

t was eg super gezellie!!! Haha! Haha! was er nog iemand 's avonds in de tent??? (behalve window dan Tong uitsteken )