Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:balen Ptries
jij gefeliciteerd Sannenn...hoelaat moest je starten..eind ochtend zag ik wel een zwart paardje zoals die op je plaatje..was bij de trailers met opzadelen..
tequilla1 schreef:Het is een mooi terrein, maar een matige organisatie.
Ruiters die als eerste na de pauze mogen starten zijn gewoon aan het losrijden in hun ring, Buiten de Z ringen totaal geen hekjes dus er loopt tijdens mijn proef zomaar iemand door mijn ring heen!!
O.a. het gevolg van de afwezigheid van een ringmeester.
En de prijsuitreiking en dan m.n. het bekendmaken van de punten is natuurlijk helemaal een aanfluiting. Stel je hebt om 14.00 en 14.25 uur gereden en je moet dan tot 19.45 uur wachten voordat je de uitslag krijgt van een wedstrijd die om 17.25 uur afgelopen is.
En dan de prijsuitreiking ! in een discotheek.
Ook de jury`s vonden dit niet leuk meer.
Dit was mijn eerste keer in Groenekan en ook gelijk de laatste, de organisatie zal wel zeggen_ maakt niet uit we zitten toch wel vol_ maar dan zouden ze ook eens moeten denken aan al die sponsoren, die er een hoop geld in stoppen, en dan met een verkeerde uitstralng van deze wedstrijd blijven zitten.
Ik was zelf tevreden met mijn resultaat -167 en 156 punten-, dus dit zijn geen opmerkingen van een gefrustreerde deelnemer.
nelis schreef:het is ook niet snel goed he bij jullie dressuur prikkers
tequilla1 schreef:Het is een mooi terrein, maar een matige organisatie.
Ruiters die als eerste na de pauze mogen starten zijn gewoon aan het losrijden in hun ring, Buiten de Z ringen totaal geen hekjes dus er loopt tijdens mijn proef zomaar iemand door mijn ring heen!!
O.a. het gevolg van de afwezigheid van een ringmeester.
En de prijsuitreiking en dan m.n. het bekendmaken van de punten is natuurlijk helemaal een aanfluiting. Stel je hebt om 14.00 en 14.25 uur gereden en je moet dan tot 19.45 uur wachten voordat je de uitslag krijgt van een wedstrijd die om 17.25 uur afgelopen is.
En dan de prijsuitreiking ! in een discotheek.
Ook de jury`s vonden dit niet leuk meer.
Dit was mijn eerste keer in Groenekan en ook gelijk de laatste, de organisatie zal wel zeggen_ maakt niet uit we zitten toch wel vol_ maar dan zouden ze ook eens moeten denken aan al die sponsoren, die er een hoop geld in stoppen, en dan met een verkeerde uitstralng van deze wedstrijd blijven zitten.
Ik was zelf tevreden met mijn resultaat -167 en 156 punten-, dus dit zijn geen opmerkingen van een gefrustreerde deelnemer.
sannenn schreef:ben ook al terug was 7de in het Z1had het echt niet verwacht want ik had 4 grote fouten, maar ik was wel tevreden want ik had een doel gestelt dan hij niet in mijn hand ging hangen en dat heeft hij niet gedaan dus na mij gevoel ben ik weer een stapje vooruit gegaan
en ik moet zeggen het was een top concours goed geregelt en georganiceert super!