mylo schreef:Hier een Midden Beemster ganger ik moet aanstaande zaterdag om 14.45 - 15.00 en volgens mij start tygahno ook in midden beemster en die moet dan om 14.00 - 14.15 verder heb ik geen namen gezien op de lijst die ik via bokt herken!! Nog even een vraagje. Is de keus tussen hoedje of cap aan de ruiter tijdens de pavo cup? En met wat voor hoofdstel mag je rijden? Mag je ook met stang en trens rijden Niet dat ik dat ga doen maar vroeg het me zo maar af. Ik kan nl nergens echt iets van regelemten ofzo vinden. Wel op de site en hier op bokt wat er voor verrichten gevraagd worden maar dus geen regelementen mbt tuig en hoed of cap!
mijn paard loopt ook mee in Midden beemster, en die moet in de eerste groep onder marieke pijnenburg. op de kwpn site staan de regelementen van de pavo, ik heb in de paardenkrant nog geen een ruiter of amazone met hoedje zien rijden, dus ik neem aan dat je ook met cap moet rijden, ik denk dat dit nu is gekomen doordat je vanaf het Z pas met hoedje mag rijden ? het is wel verplicht om met gewoon trens hoofdstel te rijden,
succes