ff meeten met inge en jou, jou heb ik denk ik nog nooit in t echt gezien Inge wel, met de observaties een hele poos geleden Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ff meeten met inge en jou, jou heb ik denk ik nog nooit in t echt gezien Inge wel, met de observaties een hele poos geleden
maar ik heb nu een nieuw paard ( sinds 2 en een halve maand) en die start ik dan daar!
Dan ga ik laden
Ik heb er echt zo zin in!!! Nog even voor de zekerheid de starttijden checken. Dan op naar Vriezeveen!! Mensen tot daar! Hopelijk herken ik nog iemand. Samsam jij gaat foto's maken he?
haha al die andere shabrakken vind ik zo saai
die zijn bijna allemaal gewoon wit met een gouden rantje maar die heb ik al en ik wilde een andere ( trouwens ik heb er 1 met ronde voorkant) maar ik ga jullie nu verlaten, ik ga naar een verjaardag van een vriendin en dan blijf ik daar slapen tot morgen en dan ga ik meteen mee naar stal tot s avonds oftewel ik ben pas morgenavond weer online, doei doei x van mij 
start steeds beetje als laatste maar 1 dag als 1ste maja das nie anders heb er echt al zin in haha
ik heb nu net de laatste spullen ingepakt en we gaan morgen eind van de dag weg
masja is dr nu gewoon al! zo'n mazzel net zoals gabyfedde vet oneerlijk
Barbara_m schreef:Suc6 he, ik denk dat ik nog wel ff kom kijken. ff bijkletsen met Inge, Denise en Nicole
gezelllie
jemig wat en kl*te weer 
trouwens onze kleine fiets ( kinderfiets
) gaat waarschijnlijk mee in de kleine auto
echt beter dan hoef je niet alles te lopen

Barbara_m schreef:Nicole en Inge ik ga jullie bellen!!!
(Inge ga je zaterdagavond ook nog naar het ruiterbal in Eindhoven?)
jij wel weer zeker hehe feestbeest!!:P ..... Groetjes inge Nimber schreef:Ik hoop ook dat het weer beter wordt zal nu wel 1 grote modder zooi worden ben ik bang
Maare heeft iemand een adres? Ik wilde graag de route plannen maar het wil niet zo goed haha