wie gaan er naar SGW Roden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: wie gaan er naar SGW Roden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:26

Born2BCrazy schreef:
Nou ik heb ook eens mee gedaan..1x..Dress 172 ..Spirngen foutloos..Cross..Alles goed tot water..Wou ie nie door :'( Terwijl die er normaal altijd doorgaat Boos!...Balennnnnnnnnnnnn anders had ik het wel gehaald :s Was btw achteraf wel tevreden, heb wel de picknicktafel gedaan Haha!...

Nog meer mensjes mee gereden in B paarden???

jep ik reed B paarden...in ring 2...10e plek uiteindelijk
ik had dus niet verwacht dat ik door het water zou gaan...maar hij deed het wel! Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:35

Ik ben 6 geworden..Had strafpunten in de cross...Was te langzaam.. Nagelbijten / Gniffelen . Met de dressuur had ik niet in gereden, had 158 punten... Was wel jammer.. Met het springen was ik foutloos... Met cross ging ik nog bijna onderuit... Lasko draaide zich heel snel om..Wou niet weg... Toen ging ie op zijn ijzer staan...En toen viel hij bijna... Ikl ag der bijna naast.. Verder geen weigeringen... Was dus super tevreden..Het was mijn 2e cross...Ik was te herkennen aan mijn bonte pony..Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:38

Ik heb bijna iedereen zien starten in de B-pony's, stond langs het strand te kijken en later bij de startbox. Ik heb vrij veel bonte pony's gezien, jou kan ik me nog wel herinneren! Nadat je over hindernis 1 was, raapte iemand (jouw moeder?) iets van de grond en dat bleek een ijzer te zijn. Knipoog

De Friezen waren trouwens goed op dreef, het stikte van de truien en caphoezen met Friese vlag-patroon! *LOL*

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:43

Ja...Ze dacht dat gelijkal..Hij is vast een ijzer kwijt,...Het was echt een Lasko actie..Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:48

dat viel mij ook op karin...heel veel friezen!! maja wat wil je...je zit zowat in Friesland hihi

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:01

reddytobias schreef:
dat viel mij ook op karin...heel veel friezen!! maja wat wil je...je zit zowat in Friesland hihi

Haha inderdaad. Moet je eens in Nijeberkoop starten, damn wat een friezen... Tong uitsteken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:25

Weet echt niemand welke fotograaf er was? (sorry ben echt heel erg nieuwsgierig naar de foto's Clown )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:38

ja ik dus ook, maar heb ook echt geen idee
foto4u?
pv Oers?
paardenfoto?
vroet?
volgens mij geen van hun...

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:42

Iedereen gefeliciteerd met zn prijzen!!!! Super hoor!!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:44

hm ik ben ook weer terug( had gistr geen tijd Bloos) Robin heeft netjes gedressuurd maar uitgebeld in de cross, maar Lobe heeft in het begin van het seizoen wel vaker er n btje moeite mee!
ik heb Karin volgens mij gezien, voor de rest niemand..... had er ook weinig tot geen tijd voor....
en voor de persoon die bij t water zat, ik zei tog dat ik stond te schreeuwen Knipoog Bloos....... hihihi.... maar wat duurde t godsgruwelijk lang! de L pony's was om 1 uur (!!!) afgelopen, om kwart voor 4 werden er uitslagen opgehangen, waar n fout in zat en toen konden we om kwart voor 5 weg( er stond nog n pony bij ons op de vrachtwagen en zij zat wel in de prijzen)!!! we waren om half 7 weer thuis...

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:39

We hebben vandaag gekeken, foto's staan bij horses at work.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:29

klopt love_sodera..wij hadden protest ingediend bij de L pony's
mijn clubgenootje werd na herstel 1e!!
ze hadden gezegd dat ze 2 weigeringen had...een op hindenris 1...wij stonden echt te lachen daar... iedereen heeft dat toch gezien!! kom op zeg!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:35

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:38

haha,,
ik ben bij de B pony's 2e geworden Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:41

dat van melissen.net klopt,,
DIe meneer Knipoog zij dat het wel 1,5 week kon duren voor het eropstond omdat hij zaterdag alleen al meer dan 500 foto's gemaakt had.. Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:48

oh oke, normaal gesproken staat melissen wel met een kar...waar je de foto's al kan bestellen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:23

reddytobias schreef:
klopt love_sodera..wij hadden protest ingediend bij de L pony's
mijn clubgenootje werd na herstel 1e!!
ze hadden gezegd dat ze 2 weigeringen had...een op hindenris 1...wij stonden echt te lachen daar... iedereen heeft dat toch gezien!! kom op zeg!!

grr dus jullie waren dat waarom het zo lang duurde Knipoog!!!!!!
hihihi nja t enige waar we gewoon van baalden was dat het 3 uur duurde voor de uitslag er was!! vonk egtt belachelijk!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:33

het duurde sowieso erg lang!!! wij zijn intussen de Z cross gaan lopen...
de M ponys was helemaal een drama...2 die mochten crossen en nog duurde het meer dan 2 uur voordat de uitslag er was...!!!

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:19

Heeft iemand hier toevallig ook het krantje, De Krant... doorgebladerd, die de deelnemers bij het secretariaat kregen?

Ik sta erin Lachen ... haha.. Met een foto van 2 jaar geleden. (blz 3 van het gedeelte over de SGW in Roden)
Ik cross eigenlijk niet zo vaak, maar heel toevallig heeft de redactie mijn foto gebruikt voor het artikel: "Waarom is een SGW zo leuk?"

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:23

Ja, ik heb die krant nog wel. Zal straks eens ff kijken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:04

Pfff.. ik ben nu pas net thuis. Gisteren nog maar ff bij Kim gebleven
Nou ik heb alleen Kimdepim en Giloni gezien, en op het allerlaatste, met de prijsuitreiking nog Herterv. Ik herkende je pas toen je naam werd omgeroepen!

Kassandro's eerste cross ging echt super, alleen met de dressuur ging het niet zo goed, hij was het eerste gedeelte erg gespannen (vind je het gek met al die motorcrossers Bloos ) en natuurlijk ook spanning voor de wedstrijd, want hij had ook wel door dat dit niet een of ander streekconcoursje was!!

Hierna gesprongen en Sambal was echt super sterk en hij had er echt zin aan, op de hindernissen aantrekken enzo (Paps ook helemaal blij: "Zie je wel dat we een springpony hebben" Haha! )
Maar het springen ging ook goed (foutloos)
Toen naar de dierenarts.
Daar aangekomen gingen ze zijn hartslag meten, een paar mensen (ik denk de hoefsmid ofzo) stonden erbij en zij hadden het er al over wat voor een mooi koppie Sam had, duiken ze opeens onder zijn buik, ze dachten namelijk dat het een hengst was Tong uitsteken

Maar ook dat was allemaal okeej en toen gingen we het strand op.
Lekker LANGS het water gegaloppeerd, want de rest was heel mul.
Nog een paar keer het sprongetjes gedaan en een keertje over de kerstboompjes die ernaast stonden en toen konden we naar het starthok. 5.4.3.2.1. GOOOOOO
Daar gingen we, goed over hindernis 1 Haha!
Toen naar hindernis twee, aan de rechterkant was nog wel een stukje voor de sprong een zandhoop, nou dat vond meneertje zo eng dat ie zich ineens omdraait en probeert weg te sjeezen Clown
Ik kon gelukkig (nog net) blijven zitten en heb hem met heel veel been en een klap toch nog over de hindernis gekregen.
Die vond ie namelijk ook wel een beetje eng.. Had echt alles verwacht maar niet dat ie bang zou zijn voor breekbomen Haha!

Op het puntenlijstje van de cross stond ook dat ik hem weer goed voor hindernis twee had gekregen. Van de ene jury had ik trouwens allemaal 8'en en van de andere alleen maar 6'en, hadden jullie ook zo'n verschil ertussen? (kim van jou weet ik het, jij had het ook!!)

Maar verder ging de cross ook heel goed en waren we foutloos, alleen een paar tijdsfouten.. maarja het was onze eerste cross en omdat ie hem peerde hadden we ook wat tijd verloren.
Ik was de hardstikke tevreden en super trots op Sam Vork

Toen de punten op werden gehangen stond er alleen dat ik een weigering had in de cross ik had al zoiets van huh >;) hoe kan dat nou, dus wij naar het secretariaat, misschien dat ze bij hindernis twee hadden zitten slapen ofzo (was namelijk nog ver voor de sprong)
Maar toen ze op mijn lijst gingen kijken was er dus nergens een weigering genoteerd, verkeerd ingevoerd Boos!
Maarja gelukkig dat we het nog zagen want het scheelt wel een winstpunt!!

Maar hierdoor bleek ook nog dat ik een plaatsje omhoog schoof en hierdoor werden we nog 5e.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:07

Netjes gedaan hoor!
Waar zaten de stijljury's dan? Want ik heb het niet gezien onderweg Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:12

netjes hoor!! dat was dus ook bij de L pony's!!foute invoering!! lekker dom...oke kan gebeuren,maar ze deden al zo lang over die uitslagen!

ik heb die stijljury's ook niet gezien...ja op het land(hindernis 12 ofzo??) ze hadden 2 blauwe jassen aan...een iets in hun handen, daarom dacht ik dat...
maar bij 13 ofzo stond er ook een auto..dus dat konden ze ook nog wel geweest zijn!
maar ik heb helemaal geen lijst van die stijlpunten, dus ik weet het helemaal niet!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:14

Ik kon helaas niet starten gister Verdrietig paardje hoeste. Maar mn oude pony had wel gereden en was 1ste in de B pony's!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:19

Nou ik heb de jury's ook niet gezien, maarja er zat er dus eentje tussen hindernis 1 en 2...