Born2BCrazy schreef:Nou ik heb ook eens mee gedaan..1x..Dress 172 ..Spirngen foutloos..Cross..Alles goed tot water..Wou ie nie door :'( Terwijl die er normaal altijd doorgaat...Balennnnnnnnnnnnn anders had ik het wel gehaald :s Was btw achteraf wel tevreden, heb wel de picknicktafel gedaan
...
Nog meer mensjes mee gereden in B paarden???
jep ik reed B paarden...in ring 2...10e plek uiteindelijk
ik had dus niet verwacht dat ik door het water zou gaan...maar hij deed het wel!
...Balennnnnnnnnnnnn anders had ik het wel gehaald :s Was btw achteraf wel tevreden, heb wel de picknicktafel gedaan
...
. Met de dressuur had ik niet in gereden, had 158 punten... Was wel jammer.. Met het springen was ik foutloos... Met cross ging ik nog bijna onderuit... Lasko draaide zich heel snel om..Wou niet weg... Toen ging ie op zijn ijzer staan...En toen viel hij bijna... Ikl ag der bijna naast.. Verder geen weigeringen... Was dus super tevreden..Het was mijn 2e cross...Ik was te herkennen aan mijn bonte pony..
)
) Robin heeft netjes gedressuurd maar uitgebeld in de cross, maar Lobe heeft in het begin van het seizoen wel vaker er n btje moeite mee!
... haha.. Met een foto van 2 jaar geleden. (blz 3 van het gedeelte over de SGW in Roden)
paardje hoeste. Maar mn oude pony had wel gereden en was 1ste in de B pony's!