Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaantje schreef:tummielover schreef:wie slapen nog meer in preston palace??
Ik woon er heel dichtbij
Barbara_m schreef:vaag...
tummielover schreef:oja ik ken jou wel.. nouja kennen ook weer niet.. maar ik weet wel wie jij bent..
haha maar weet eigenlijk niet egt hoe ik moet zegge wie ik ben..
mischien ken jij mij ook wel..
nouja als je het wil weten dan zeg ik het wel
xxx linda
sjaantje schreef:tummielover schreef:oja ik ken jou wel.. nouja kennen ook weer niet.. maar ik weet wel wie jij bent..
haha maar weet eigenlijk niet egt hoe ik moet zegge wie ik ben..
mischien ken jij mij ook wel..
nouja als je het wil weten dan zeg ik het wel
xxx linda
Ja dat was inderdaad behoorlijk vaag, maar goed vertel dan maar wie je bentNu wil ik het weten ook
CGJ12 schreef:Even off-topic:
@ Barbara: Er wordt geschreeuwd om je bijdrage in het Stoeterij STV-topic.......
sjaantje schreef:Welke overijsselse waren dat? Maar ik kan me niet herinneren dat ik je eerder heb gezienAch dat maakt verder ook niet uit. Als je me wilt vinden op de ARD dan moet je maar even naar de prijzencommissie komen
tummielover schreef:sjaantje schreef:Welke overijsselse waren dat? Maar ik kan me niet herinneren dat ik je eerder heb gezienAch dat maakt verder ook niet uit. Als je me wilt vinden op de ARD dan moet je maar even naar de prijzencommissie komen
de laatste.. achja.. ik kom wel even naar e prijzencomissie toe(das tog het witte gebouw..tussen de m/z ringen en het hoofd springring??)
xxx linda
missmiekie schreef:hey mensen! ik vind pas net dit topic, ik wil eigenlijk ook mee doen in Almelo, maar we moeten EN nog een stal vinden EN nog inschrijven?!! Iemand nog ideeen voor stallen in de buurt( ik sta liever niet in die tent, slechte ervaringen mee) Ohw ja, mocht ik starten start ik in de Z2 paarden, weet iemand trouwens ook of je kur kan rijden??
missmiekie schreef:hey mensen! ik vind pas net dit topic, ik wil eigenlijk ook mee doen in Almelo, maar we moeten EN nog een stal vinden EN nog inschrijven?!! Iemand nog ideeen voor stallen in de buurt( ik sta liever niet in die tent, slechte ervaringen mee) Ohw ja, mocht ik starten start ik in de Z2 paarden, weet iemand trouwens ook of je kur kan rijden??