Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wollie schreef:Hou me ten goede wat die punten betreft, mijn geheugen werkt soms als geitenkaas
Wel is tegenwoordig het gas blijkbaar op de bon in Beilen... Het was er, net zoals verleden week weer lekker KOUD
Wollie schreef:Van de eerste groep Z2 zijn door:
1 Wilmer Lanning 190 191
2 Cor Jager (ik geloof iets van 187 en 189)
3 Threa Mulder 180 187
4 Ina Beuving 180 185
Van de 2e groep
1 Loes Corsel 184 184
2 Marian van Dijk 180 183
3 Ina Beuving 174 189
4 Desiree Balkema (punten weet ik niet meer)
Rieta schreef:ben net terug...ging super slecht.![]()
Er stond zo'n hindernis in de hoek en daar schrok die de hele tijd van wou die niet langs en ik was niet de enige!![]()
Vond het helemaal niks daar, veel te kleine inrijbak die kantine nou was ook niks je kon niet eens patat krijgen.
Lotte jansen is natuurlijk weer 1e geworden
Wollie schreef:Behalve in het juryhok, want daar was het bloedheet.
Maar ja de juryleden waren dan ook ouder en hebben meer warmte nodig
KarinvdM schreef:Was er inmiddels een geluidsdichte scheidingswand aangebracht?!
KarinvdM schreef:Super dat Ina met 2 door is!![]()
Ik ga er zaterdag eens lekker voor zitten!
KarinvdM schreef:Dan ga je toch gewoon de hele dag?
Wollie schreef:Het was trouwens Lee-Ann Bossema die bovenaan staat in de L en niet Cynthia.. Lee-Ann is haar zusje
CGJ12 schreef:YvonneS schreef:Ze tellen mee hoor voor de KNHS, het gemiddelde dacht ik tenminste, dus moet het wel op 3 originelen. Van de zomer moest je er 5 inleveren, maar dat was ook al meteen voor de finale.
Niet waar!
De punten van de H en M jury worden bij de C coupon extra vermeld waarna er een gemiddelde komt.
Slechts ÉÉN coupon hoeft naar Ermelo.......... (en het is deze winter niet eens voor winstpunten.......... kijk maar in het officiële vraagprogramma.......)
En een kopieer-apparaat?
KSH stelt die dingen als sponsor volledig ter beschikking.
Daar kan het niet aan liggen......
dolca schreef:Alle coupons van de combinatie gaan naar de KNHS. Ze worden aan elkaar geniet en gemiddelde wordt vermeld op de bovenste coupon.
Kayla schreef:Wollie schreef:Van de eerste groep Z2 zijn door:
1 Wilmer Lanning 190 191
2 Cor Jager (ik geloof iets van 187 en 189)
3 Threa Mulder 180 187
4 Ina Beuving 180 185
Citaat:Hé, dit lees ik nu pas. Vandaar dat CGJ zo'n ophef om die kleine dingen maakt....