WWWiske schreef:Ik dacht; laat ik hier toch maar wat neerzetten, anders denken jullie helemaal dat er niks gebeurd.
Even een korte inventarisatie; ik ben begonnen met wat huiswerk, iemand moet er mee beginnen zal ik maar zeggen en aangezien ik daar wel wat tijd voor over heb.......
Als ik snel dit topic na loop dan haal ik er een paar namen uit van mensen die echt vanaf pagina 1 regelmatig posten in dit topic en waarvan ik de indruk heb dat ze wel wat meer willen doenIk noem: natuurlijk PATOS (iniatief neemster van dit topic) VVALAR, YOKIE, LOVELY, CGJ12, KITTY, SUZANNE F.(?) Als ik iemand vergeten ben? snel even melden.
Kort samengevat is dit het stappenplan:
1.Ik heb een brief gemaakt welke een paar keer aangepast is en nu klaar voor gebruik, CGJ12 moet er nog een laatste "goedkeuring" aan geven, dus het wachten is even op hem/haar, deze brief kan dan door iedereen die voorstander van de hoed is en er wat voor over heeft / er dus wat tijd in wil stoppen geprint en verspreid worden, denk aan ophangen bij manege's, ruitersportzaken (hebben vaak ook een prikbord), bij wedstrijden meenemen, in je eigen vrienden-kenissenkring, alleen waar je hem ophangt of verspreid, moet je hem ook weer ophalen!!!!! of in ieder geval zorgen dat je de lijst weer terug krijgt, houd er rekening mee waar je hem ophangt er zullen altijd personen zijn die ons dat hoedje niet gunnen zal ik maar zeggen en de lijsten zullen verwijderen o.i.d.
Vervolgens moeten deze lijsten dan naar 1 centraal adres gestuurd worden ( die postzegel moeten we er maar voor over hebben! ) dat centrale adres daar ben ik nog mee bezig.
2. De bewuste protest brief kan straks gedownload worden vanaf een apart eigen internetsite ( hier helpt KITTY straks mee) om deze internetsite onder de aandacht te brengen komen er banners/reclame op andere site's en het idee ligt er om een advertentie in bijv. paard en sport te plaatsen met een verwijzing naar deze site, op de site kan er straks dus ook ingetekend worden voor deze aktie via een condoleance register (idee van CGJ12)
3. Daarnaast "investeer"ik in een mapje postzegels en stuur ik deze lijst ( met retourenvelop) naar een aantal prominenten (ruiters/amazones van het ZZGP) en zelf ga ik bijv. met de lijsten naar ZZGP en basis wedstrijden en schuif hem iedereen onder de neus.
Tot zover mijn huiswerk, even wachten op de brief en de site (dat kan volgens mij redelijk vlot verlopen) en dan kunnen alle hoedjeshun medewerking aan deze "aktie" gaan verlenen.
svp een PB-tje als je echt dit "project" in jouw regio wil gaan coordineren!!!
Nog even geduld, maar de vooruitzichten zien er goed uit!
Coordineren: daar heb ik ben ik bang niet genoeg tijd voor (zit in mijn examenjaar) maar ik ben zeker wel bereid om actief deze brief te gaan verspreiden onder wedstrijdsecretariaten (en dus verenigingen), op stal bij mijn instructrice en onder de ruiters waarbij ik in de rubriek start.