Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SplashIsLief schreef:Oke, ga hem verzenden:
Anky & Sallinero
Heel hartelijk dank voor jullie fantastische prestatie!
Wij van Bokt.nl hebben ervan genoten,
ook als de NOS ons even vergeten was.
Maar dit resultaat heelt alle wonden!!!!
Op naar het goud in peking!
Namens 21004 leden van het grootste paarden forum van de benelux, www.bokt.nl
U bent altijd welkom op de site.
ps. Natuurlijk ook super van de rest van het team!
ShadowFax"]
Nou, ik denk dat we minder kans maken... we hebben de NOS wel in een negatief daglicht gezet... zullen ze vast niet leuk vinden... geen goede reclame voor de NOS. We zien wel... allemaal duimen..... denk trouwens dat die inbox van de nos helemaal propvol zit met Anky-fan-mails...
SplashIsLief, heb je de letters extra groot en in kleur verstuurddan vallen we op!!!
[/quote]
1 hoezo in negatief daglicht?
2 nee geen extra grote letters, gewoon van bokt gekopieerden stom van de fouten natuurlijk
[quote="joke20"]
Heeft u nog wat te vragen over de Olympische Spelen?
Na Roland Garros, het EK voetbal en de Tour de France begint Studio Sportzomer aan z’n vierde grote evenement: de Olympische Spelen in Athene. Dat betekent iedere avond vanaf kwart voor elf in een ontspannen sfeer terugkijken en bijpraten. Op deze pagina houden we u op de hoogte welke gasten bij Mart Smeets in Athene aanschuiven. Als u één van de gasten een vraag wilt stellen, mail die dan naar: sportzomer@rtv.nos.nl. De leukste vragen worden in de uitzending behandeld
[/quote]
woeps alleen vragen... ach maakt het uit![]()
[quote="nielsforever schreef::Dik heb ook nog ff een mailtje gestuurd naar dat andere adresje.en ik heb de naam van bokt erin gezet.ik hoop dat ze misschien een keer erop komt en welligt een berichtje achter laat
maar daar zal ze het wel te druk voor hebben
.was trouwens een heel leuk idee hoor van die mail te sturen.Wie zijn idee was dat eigenlijk,van degene die dit topic heeft geplaatst?
gewoon benieuwd hoor.