Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

lies schreef:Ja leuk.. Verkeerde land helaas
Ook goeiemorgen allemaal!

greetje schreef:Het gaat mij om het paard Lies. Ik heb altijd veel bewondering gehad voor Grosso Z en vind het prachtig dat hij nu met Goldfever weer naar voren komt.
Ik heb trouwens meerdere goede paarden gezien o.a. dus Goldfever maar ook Authentic (GuidamxKatell xx) en verder nog Baloubet Du Rouet.
Kendra schreef:Nu zijn er vanavond nog twee rondes:
- Third qualifier
- Team round 2
Telt nu alleen de tweede wedstrijd dan mee voor het teamresultaat - en wat is dan de waarde van die qualifier??
Kendra"]
[quote="greetje schreef:Het gaat mij om het paard Lies. Ik heb altijd veel bewondering gehad voor Grosso Z en vind het prachtig dat hij nu met Goldfever weer naar voren komt.
Ik heb trouwens meerdere goede paarden gezien o.a. dus Goldfever maar ook Authentic (GuidamxKatell xx) en verder nog Baloubet Du Rouet.
HUP HOLLAND HUP 
Ragne schreef:Dat is eigenlijk altijd zo met springen (2 manches)...in de Super League komt de 2e ronde er gelijk achteraan.
Zou het vanavond weer een drama worden wat kreupele paarden betreft?! ik hoop het niet...