pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:23

Nou dan hebben jullie het super gedaan! Gefeliciteerd, en volgens jaar gaat dat goed komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:46

Sjuimpje en Rockey zouden daar starten maar er zou nog een 3de bokker zijn wie was dat?

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:54

Ik had het al van je gehoord maud maar wilde je toch nog even feliciteren! Netjes hoor! Daar kun je vast en zeker trots op zijn en nu maar goed oefenen voor volgend jaar!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:58

vonneke schreef:
Sjuimpje en Rockey zouden daar starten maar er zou nog een 3de bokker zijn wie was dat?

Primadonna!

Gefeliciteerd Rockey, dat zijn mooie punten!!

Hoe heb je op de onderdelen gescoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:20

ik heb al heeeeeeeeeele mooie foto's gezien van maud!!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:20

rockey schreef:
ow ja en eerste was karen galema met tatoo (v. sandro hit), erg fijne merrie met veel souplesse! zij had 73 punten

Gaaf! Dus m'n juffie heeft gewonnen! Jij ook gefeliciteerd Rockey met je goede resultaat! Jammer alleen dat je niet doormocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:26

misschien maar goed dat ze er net niet bijzat, omdat ze met haar holsteiner merrie toch niet door mocht.

was anders wel erg zuur geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:35

rockey schreef:
(hoe heet die man ook alweer Schijnheilig )

Cor Loeffen Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:41

Pipo schreef:
Cor Loeffen Haha!

jaaaa Knipoog heb ik nog even een goed gesprek mee gevoerd haha

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:49

Goed gedaan Maud!
Gefeliciteerd!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:51

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:52

Hartstikke leuk Maud......super, maar ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe de andere dames het er vanaf hebben gebracht.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:57

Dat laat ik aan hun Lachen Maar ik weet het al Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:15

Nou hier mijn verslag van de Pavo Blamage Nagelbijten / Gniffelen

Het ging echt verschikkelijk bagger;
op het moment dat ik wilde losrijden begon net de merrie keuring pal naast me compleet met ~~}>
Ik voelde Triumph al spannen en die was niet de enige want alle paarden begonnen te knijpen en er werden 2 meiden gelanceerd. Het eerste wat in mij opkwam was: "Mmmm, ik heb al geen kruisbanden meer, ben benieuwd wat Triumph nog meer voor schade aan kan richten." Frusty
Stomme doos dat ik ben, ipv dat ik er gewoon aan ging rijden heb ik hem alleen maar terug gereden. Toen we de ring in mochten vond hij gelijk rust aangezien die ring een stuk verder van de vlaggen, klapperende tentjes en merriekeuring lag.
Tja, en toen kreeg ik hem dus nooooit meer naar voren.
De laatste keer dat hij zo aanvoelde was toen ik hem voor de 3e keer onder het zadel had en hij de beenhulpen nog niet helemaal snapte. Wat een trapzak zeg, hij ging helemaal op de kop en viel compleet uit elkaar en ik kon dus niet meer schakelen. In de uitgestrekte draf galoppeerde hij aan in het terug rijden uit de uitgestrekte galop drukte hij zich op en tijdens het wijken viel hij nog net niet om.
Resultaat 56.5 punten Bloos! Ach gut

Het stomste is nog wel:
Ik heb een super leuke dag gehad afgezien van dat kwartiertje rijden, Triumph was verder voorbeeldig
Hij was super braaf op de trailer, heeft tijdens het opzadelen mijn moeder doodgeknuffeld maar geen stap verzet, ik heb nog even gezellig met Noble-girl, Tequila en Marloes-Joy gekletst, ook Rockey en PrimaDonna heb ik nog even gesproken. Het was een super relaxte dag en ik ging met een tevreden gevoel naar huis Bloos

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:17

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:20

Nou Suuz, als je gevoel verder goed is, nergens wat van aantrekken en op naar volgend jaar!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:22

Nou, het gevoel was nog slechter dan de punten hoor Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:24

Joh, dát gevoel ken ik maar al te goed. En ik rijd nog steeds paard Tong uitsteken.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:26

Ik heb alle drie de bokkers in actie gezien. Ik vond de merrie van rockey zeker een leuk dier, mooie gangen erop hoor! Tja, erg jammer dat Triumph zich totaal niet liet zien, hij was inderdaad niet vooruit te branden Bloos Maar het is wel een joekel zeg Bloos!
Jammer dat het losrijden bij PrimaDonna niet helemaal zoals gepland ging Schijnheilig , ik vond het paard ook behoorlijk gespannen. Trouwens ook al zo'n joekel volgens mij.
Verder zeker een aantal erg gave paarden gezien, al waren er een aantal erg stout, tot aan het gemene af hoor (oa die Negro van Leida Streik)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:34

tequila schreef:
Ik heb alle drie de bokkers in actie gezien. Ik vond de merrie van rockey zeker een leuk dier, mooie gangen erop hoor! Tja, erg jammer dat Triumph zich totaal niet liet zien, hij was inderdaad niet vooruit te branden Bloos Maar het is wel een joekel zeg Bloos!
Jammer dat het losrijden bij PrimaDonna niet helemaal zoals gepland ging Schijnheilig , ik vond het paard ook behoorlijk gespannen. Trouwens ook al zo'n joekel volgens mij.
Verder zeker een aantal erg gave paarden gezien, al waren er een aantal erg stout, tot aan het gemene af hoor (oa die Negro van Leida Streik)

dank je wel , had me even geroepen, ik heb je helemaal niet gezien Knipoog! maar die zwarte was zeker lekker stout, die heeft wel laten zien dat hij genoeg kracht in zijn achterbenen had Knipoog maar de eerste 5 paarden waren zeker heel gaaf!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:55

Gefeliciteerd Rockey, ik vind het een goede score van je tussen al die KWPN'ers en dat professionele geweld OK dan!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:00

Samsam schreef:
Waar start je? en met een 4 of 5 jarige?

Ik rijd met een 5-jarige (nou jah het is mijn paard maar mijn instructrice rijd hem) in Heerjansdam op 9 juli *LOL*

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:03

Fitzroy schreef:
Gefeliciteerd Rockey, ik vind het een goede score van je tussen al die KWPN'ers en dat professionele geweld OK dan!

haha ja ik stond er eigenlijk wel een beetje versteld van, want toen ze eenmaal met die demonstratie bezig waren en de punten voor lazen van die 5, dacht ik echt van wat heb ik dan wel, als die lancet 67 punten had Verward Maarja vond het wel erg leuk om te doen Lachen

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:23

wanneer kreeg je je punten te horen dan?? gelijk toen je klaar was of pas oph het einde

Oeps ben je helemaal vergeten te feliciteren zie ik . GEFELICITEERD!!!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:37

Rockey, Welke punten had je voor de onderdelen? Uit mijn hoofd iets van:
Stap:
Draf:
Galop:
Exterieur:
Aanleg als dressuurpaard:
Souplesse: