Deempje
Ja inderdaad
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 :
 . Inmiddels heb ik ook daadwerkelijk een vol setje wedstrijdkleding, allemaal simpel zwart-wit zonder steentjes (nouja, in de plastronspeld zitten wel een paar) of glitter (da's beide toch niet zo mijn ding). Maar helaas nog niet kunnen dragen. De decemberwedstrijd was helaas verzet voor onbepaalde tijd ivm droes, dat is nu bijna voorbij maar ik ga zo een maand weg op vakantie, dus ik vrees dat ik de volgende wedstrijd moet missen tenzij die pas in maart komt 
 .
 . En dat de punten weer net zo mooi mogen zijn 
 .                                                         Charmaine schreef:https://horseshopinternational.nl/qhp-w ... uliet.html
Deze in het groen. Staat denk ik mooier bij mijn zwarte laarzen cap en tuig dan mijn blauwe jasje
Bir kan idd alles op qua kleur, best handig!
 .                                                         

Op naar een sportief jaar.
                                                         Charmaine schreef:https://horseshopinternational.nl/qhp-w ... uliet.html
Deze in het groen. Staat denk ik mooier bij mijn zwarte laarzen cap en tuig dan mijn blauwe jasje
Bir kan idd alles op qua kleur, best handig!

en dat de paddocks van de week nog zacht genoeg blijven. Want zonder te mogen longeren wordt wedstrijd als ze niet naar buiten kunnen wel wat heftig haha                                                         

Balen van de verwonding.. Hopelijk kunnen jullie gauw weer genieten samen!Annash schreef:melis_93 schreef:Wil graag nog een nieuw oornetje, die wat ik nu heb blijft niet mooi zitten.
Mocht iemand een tip hebben, liefst een zwarte met een kleine glitter oid erin.
Ik heb deze:
https://hypostore.nl/fair-play-hexagon- ... =123&525=6
Die schakeltjes staan ook wel heel chique!

Wat is het voor een?Deempjexxx schreef:Gaaf paard Moniek! Welkom
Ik duim voor je MWM, mag je niet longeren of kun je niet longeren?
Ik vrees dat het bij ons lekker glad word, maar mogen ook niet binnen longeren dus dat is even afzien
 Als ze wel zware training ohz aankan en wedstrijden kan lopen en dat goed blijft gaan, maar zodra we gaan longeren binnen paar weken weer een blessure dan kan dat heel goed toeval zijn maar ik ga het niet nog een keer gokken. Ook in de groep buiten geen enkel probleem, dus ik kan alles en mis het longeren niet. Tot het dus zo vriest dat ze niet naar buiten kunnen.

Selina schreef:Wat is het een gedoe om een startkaart aan te vragen zeg![]()
Wat maakt het uit wie de vader is. En die gegevens zijn bij hun niet bekend en net wat ik nodig heb, heb ik niet gefotografeerd uit het paspoort.

mijn doel is ten minste F12 te mogen starten dit jaar, dan moet ik de F11 nog 2x halen. Maar het voornaamste doel is plezier voor mij én paard