Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikkelFire schreef:Hier ook lang en dik haar, knotten met een donut lukt niet want het overige haar is te dik om dan te vlechten of weg te steken. Die strikken van hierboven gaan idd snel kapot altijd.
Ik doe nu een lage staart, dan tot knot draaien, elastiek erover, kaal haarnetje erover. Nog 2 elastieken eroveren afmaken met een leuke scrunchie.
robbie88 schreef:Enzo olie, was ook wel hoge luchtvochtigheid, ik had ook last van ruis, ivm donkere ruimte kunstlicht, vocht en beweging is geen mooie combi. Zonde als het dan dure foto’s zijn
MyWishMax schreef:Misschien juist omdat ze goed jn haar vel zit en conditie heeft dan, discodipp? Dat dat icm met weer de kortsluiting geeft?
DiscoDipp schreef:Ik zal willen dat ik een knot kon makenIk heb echt zo weinig haar, dat ik het altijd onder mijn cap duw.
Dan zie ik er van de achterkant misschien uit als een 13 jarig jongetjeMaargoed het zij zo hahaha
@Flyhigh: Morgen heb ik weer les, ik ga eens kijken of we dan iets opgelost krijgen. Maar het is sowieso het weer, tot nu elke winter wel heftig maar we zijn o veel verder dan vorig jaar om deze tijd dus ik had dit niet helemaal zien aankomen zo..
PSvanLot schreef:Het wijken naar de middellijn, het viel me afgelopen weekend met jureren op dat er maar barweinig ruiters van been wisselen als ze licht blijven rijden in het wijken!
Fly_high schreef:DiscoDipp schreef:Ik zal willen dat ik een knot kon makenIk heb echt zo weinig haar, dat ik het altijd onder mijn cap duw.
Dan zie ik er van de achterkant misschien uit als een 13 jarig jongetjeMaargoed het zij zo hahaha
@Flyhigh: Morgen heb ik weer les, ik ga eens kijken of we dan iets opgelost krijgen. Maar het is sowieso het weer, tot nu elke winter wel heftig maar we zijn o veel verder dan vorig jaar om deze tijd dus ik had dit niet helemaal zien aankomen zo..
Herkenbaar met dit weer hoor... Ik ben vandaag na 1 minuut poging tot draven afgestapt, mijn ubervrolijke Henk ff 5 minuten aan de longeerlijn laten galopperen met bijbehorend bokken uiteraarden dan pas weer opgestapt. En ineens was hij echt plezier om te rijden
nog een paar mooie galop - stap overgangen voor elkaar gekregen. Hij bedoelt het allemaal goed en zit juist super lekker in zijn vel, alleen ben ik niet handig genoeg om iets nuttigs te doen met hoe scherp hij soms reageert
![]()
Maar goed mijn punt was, als het geen verzet is maar puur beetje frisheid en extra spanning door het weer enz zou misschien longeren voor het rijden ook een beetje kunnen helpen?