Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IrishDraught schreef:Zijn er meer mensen die een proef gekocht hebben en vervolgens nog niet in kunnen sturen?
Malibo schreef:Misschien weet iemand hier het antwoord op mijn vraag. Als ik een dagstartkaart koop, mag het gefilmde proefje dan dus de datum van een week oud hebben, of moet dit op dezelfde datum gefilmd en geüpload zijn? Stel proef is van 4 december en ik zou een startpas voor 7 december hebben. Mag dit dan?
Malibo schreef:Bedankt, dat had ik inderdaad gelezen.
Het gaat mij om het punt of de gefilmde proef dan al van een dag ouder mag zijn?
Snorlex schreef:Ik app de KNHS morgen (dat is ook een optie Malibo, bij vragen) Mijn startpas verloopt de 17e en ik wil de 14e een proef opnemen. Wellicht kunnen ze dat ook opnemen in de FAQ.
urosa schreef:Snorlex schreef:Ik app de KNHS morgen (dat is ook een optie Malibo, bij vragen) Mijn startpas verloopt de 17e en ik wil de 14e een proef opnemen. Wellicht kunnen ze dat ook opnemen in de FAQ.
Dat van jou lijkt me dan ook gewoon te mogen. Want geldige startpas op het moment van insturen. Maar even checken is nooit verkeerd!
DesertOrchid schreef:Ik heb op de valreep van week 1 ook nog een filmpje ingestuurd! Wat een gedoe, van de week te donker, nu op tijd maar vol in de ondergaande zon, nog ff wachten tot die gezakt was maar niet te lang want dan weer te donker, op het moment supreme nog 1% batterij op mn telefoon en paarden die op de filmplek steeds met hun snuit voor de camera wilden...Zei er iemand dat het zooooooooveel relaxter was, die online proeven?