Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:17

Of een Sinterklaas gedicht.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:18

Comic Sans vibes _O-
Wel veel snel al de punten terug zeg. Met een record van 30 minuten. Ik word er bijna ongeduldig van en heb het gisterenavond pas ingeleverd :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:19

PSvanLot schreef:
Hoe ze er toch bij komen om dit flauwe lettertype te gebruiken....

Het staat vriendelijk he? Blij, vrolijk en vriendelijk. Ik snap de keuze wel.

Wat een dotje Getup!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:34

Queelens schreef:
Comic Sans vibes _O-
Wel veel snel al de punten terug zeg. Met een record van 30 minuten. Ik word er bijna ongeduldig van en heb het gisterenavond pas ingeleverd :=

Haha precies zo voel ik me nu. En ik kan nieteens op refresh drukken :')

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:39

IrishDraught schreef:
Zijn er meer mensen die een proef gekocht hebben en vervolgens nog niet in kunnen sturen?

Wat gaat er bij jou mis? Bij mij nog niet gelukt helaas. Ik heb tot 3x toe een proefje gekocht, maar als ik dan wil klikken op 'Stuur naar jury' dan word ik naar winkelwagen gestuurd omdat ik zogenaamd geen artikelen heb.. inmiddels een mailtje naar KNHS erover gestuurd. Als ik reactie heb laat ik het wel weten hier, Nu loopt vandaag ook nog het evenement af (was 1 tm 6 december), dus hopelijk niet voor niets gefilmd gister.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:42

Suzanne F. schreef:
PSvanLot schreef:
Hoe ze er toch bij komen om dit flauwe lettertype te gebruiken....

Het staat vriendelijk he? Blij, vrolijk en vriendelijk. Ik snap de keuze wel.

Wat een dotje Getup!

Ik vind comic sans heeeeeel irritant haha

Malibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:00

Misschien weet iemand hier het antwoord op mijn vraag. Als ik een dagstartkaart koop, mag het gefilmde proefje dan dus de datum van een week oud hebben, of moet dit op dezelfde datum gefilmd en geüpload zijn? Stel proef is van 4 december en ik zou een startpas voor 7 december hebben. Mag dit dan?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 21:04

Malibo schreef:
Misschien weet iemand hier het antwoord op mijn vraag. Als ik een dagstartkaart koop, mag het gefilmde proefje dan dus de datum van een week oud hebben, of moet dit op dezelfde datum gefilmd en geüpload zijn? Stel proef is van 4 december en ik zou een startpas voor 7 december hebben. Mag dit dan?

Dit vond ik op de site paardrijden.nl bij Bepalingen

Je kunt alleen inschrijven met een actieve startpas. Wil je éénmalig meedoen bij een online event, vraag dan een dagstartpas aan. Kies voor: Startpas paard – 1 online proef of Startpas pony – 1 online proef. Na aanvraag van de startpas kan je de volgende werkdag je proef uploaden

Malibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:07

Bedankt, dat had ik inderdaad gelezen.

Het gaat mij om het punt of de gefilmde proef dan al van een dag ouder mag zijn?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 21:15

Malibo schreef:
Bedankt, dat had ik inderdaad gelezen.

Het gaat mij om het punt of de gefilmde proef dan al van een dag ouder mag zijn?

Ja dat lijkt me wel als het in de film week ligt. Dus 7 t/m 13 december. Dan zou bv 7dec filmen en dan 8 dec inleveren geen probleem zijn

Film van 4dec, 7dec inleveren mag dan niet, want niet dezelfde filmweek

Malibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:17

Bedankt voor uw reactie Urosa

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:18

Ik app de KNHS morgen (dat is ook een optie Malibo, bij vragen :) ) Mijn startpas verloopt de 17e en ik wil de 14e een proef opnemen. Wellicht kunnen ze dat ook opnemen in de FAQ.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 21:20

Snorlex schreef:
Ik app de KNHS morgen (dat is ook een optie Malibo, bij vragen :) ) Mijn startpas verloopt de 17e en ik wil de 14e een proef opnemen. Wellicht kunnen ze dat ook opnemen in de FAQ.

Dat van jou lijkt me dan ook gewoon te mogen. Want geldige startpas op het moment van insturen. Maar even checken is nooit verkeerd!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:21

urosa schreef:
Snorlex schreef:

Dat van jou lijkt me dan ook gewoon te mogen. Want geldige startpas op het moment van insturen. Maar even checken is nooit verkeerd!

Ik denk het ook! Maar dat zijn nog wel van die vragen die in het beginstadium een beetje boven komen drijven :j ga de bepalingen op de site ook nog maar eens doorspitten :))
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 06-12-20 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Malibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:23

Was mijn volgende stap als hier het niet duidelijk werd. Duurt nog even voor pony en ik een poging gaan wagen ;)

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 01:10

Leuk te lezen dat er zoveel tevredenheid is over het nieuwe platform en vooral gemak, snelheid en mail als uitslag binnen is. Ben het helemaal ermee eens, thks KNHS voor deze verbetering en natuurlijk vooral ook alle juryleden die het zo online willen doen.
Vanmiddag (zondag) gelukt om filmpje op te kunnen nemen en vanavond opgestuurd. Ik hoop dat de jury niet te veel afrekent op de niet-wedstrijd outfit maar het is op onze grote stal altijd afwachten of er gelegenheid is om te filmen. Geen reserveringsmogelijkheid dus op rustige tijden komen zonder les of privéles en hopen op medewerking mede-stalgenoten/ruiters. Nu maar in verzorgde outfit komen zodat er mogelijk gefilmd kan worden want elke dag in wedstrijdtenue komen wordt het niet.. ;-) .
En vanaf ergens morgenmiddag denk ik dat ik vaak mijn mail ga checken.... nieuwe soort refresh tic haha

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 09:35

Ik heb net ook de laatste 2 proeven beoordeeld welke vrijdagavond laat (nacht) bij mij binnengekomen waren.

Ik ben heel benieuwd wat komende week weer gaat brengen

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 10:06

Ik merk zelf wel dat nu je niet meer 'verplicht' moet starten na het aanmelden, dat het er ook niet echt van komt :') Normaal filmen we op zondag maar nu met stalgenootje buiten gaan wandelen met de paarden. Ook leuk, maar dan schiet het proefje er toch weer bij in

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 10:58

Ik heb op de valreep van week 1 ook nog een filmpje ingestuurd! Wat een gedoe, van de week te donker, nu op tijd maar vol in de ondergaande zon, nog ff wachten tot die gezakt was maar niet te lang want dan weer te donker, op het moment supreme nog 1% batterij op mn telefoon en paarden die op de filmplek steeds met hun snuit voor de camera wilden... }> Zei er iemand dat het zooooooooveel relaxter was, die online proeven? :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:01

DesertOrchid schreef:
Ik heb op de valreep van week 1 ook nog een filmpje ingestuurd! Wat een gedoe, van de week te donker, nu op tijd maar vol in de ondergaande zon, nog ff wachten tot die gezakt was maar niet te lang want dan weer te donker, op het moment supreme nog 1% batterij op mn telefoon en paarden die op de filmplek steeds met hun snuit voor de camera wilden... }> Zei er iemand dat het zooooooooveel relaxter was, die online proeven? :D

_/-\o_ _/-\o_

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:35

Ik volg ook weer! Ga in de kerstvakantie weer een keer een online proefje rijden; voor nu trainen we eventjes door zodat we hopelijk boven de 195 punten uit gaan komen :Y)

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 15:24

Ik had vanochtend om 08:30 mijn punten terug van het afgelopen vrijdagavond ingestuurde filmpje :D
182,5 punten, lekker geconstant aangezien dat precies was wat we de vorige proef ook reden :+

Ik had deze keer iets (niet veel, haha) gedurfder gereden, waardoor we dit keer geen opmerking kregen over de impuls *\o/* Helaas komen de middendraf en -galop er nog niet zo best uit, dat begint ze aan de longeerlijn nu eindelijk een beetje te snappen maar het kwartje is onder het zadel nog niet gevallen. Daar laten we nu best wel wat punten op liggen, dus daar blijven we flink mee aan de slag. Daarnaast zie ik nu voor het eerst staan dat het "enkele sprongen middengalop" zijn in plaats van een halve grote volte middengalop :7 Ik zou toch zweren dat dat er niet stond toen ik het proefje uit mn hoofd aan het leren was, maar nu weet ik in ieder geval hoe ik duidelijker kan schakelen :')
Helaas ook wat punten laten liggen dit keer op het netjes op de letter nette figuren rijden, waar we normaal juist de score mee opkrikken dus dat was wel even jammer.

Ik vind het nieuwe platform ideaal! De snelle doorlooptijd in combinatie met dat je een mailtje krijgt heeft mijn refreshtick bijna volledig opgelost :D Ook vind ik het erg handig dat je bij je protocol het filmpje ook kan bekijken. Dit deed ik eerder met mijn mobiel schakelen tussen het filmpje en dan weer een stukje protocol lezen, dus dit is een hele stap in het gebruiksgemak _/-\o_

@DesertOrchid Het is inderdaad lastig nu met de zon, je hebt maximaal 30 minuten tussen "te fel" en "donker" op sommige dagen :')
Ik had ook zo'n lekker stel bemoeials erbij, die stonden gezellig tegen elkaar te gillen en mijn vader bang te maken tijdens het filmen, haha

@xRoossie95 Dat merk ik ook! Ik moet nu echt even een moment plannen om het filmpje op te nemen, anders heb ik het zo weer een week uitgesteld. Toch vind ik het ook wel fijn, als er nu iets is met mij of de pony meld ik me gewoon die week niet aan :)

@ynskek Kan het zijn dat je mijn proefje beoordeeld hebt? Ik heb een volledige naam op mijn protocol staan die ik hier niet ga delen, maar het klopt deels met jouw gebruiksnaam! :)
Heb je een voskleurige pony met een mooie (of al iets minder mooie :') ) geschoren "racestreep" gehad?

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 17:08

Ik lees veel tevreden gebruikers, dat is top! Voor iedereen bij wie het aankopen van proefjes niet werkt, ik heb gemaild naar de KNHS en helaas hebben ze niet echt een oplossing, behalve net zo vaak proefjes kopen tot het een keer wel lukt :?

'Er zijn wat problemen bij Ideal, waardoor het geld wordt afgeschreven maar er op de achtergrond niet aan ons systeem wordt doorgegeven dat de betaling is afgerond. Het beste kun je het even proberen om een artikel aan te kopen totdat er een artikel bijgeschreven staat en je proefje inleveren. Het geld wordt dan teruggestort door Ideal.'

Verder geen enkele uitleg hoe zij dan weten hoeveel geld ze moeten terugstorten, want er wordt niets geregistreerd..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 17:09

Ideal heeft overal een storing, ik had het bij een ander bedrijf en via een betaalverzoek ook.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 17:10

PSvanLot schreef:
Ideal heeft overal een storing, ik had het bij een ander bedrijf en via een betaalverzoek ook.

Sinds zaterdagochtend al?