Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yfkelover schreef:Gisteren ook weer even geoefend heb 20 januari weet wedstrijd maar zo als het gister ging. Canto is dragend en heeft wat nieuws als er een ander paard langs haar loopt wordt ze zo boos oren plat in de nek en hele rijd afgeleid met rijden. Hopelijk wordt dit nog iets beter en had ze gisteren een slechte dag morgen maar weer een nieuwe poging
Wiskey1 schreef:Strenge jury dus! Wel gefeliciteerd met je winst.
Ik heb ff totaal wat anders gedaan, ipv trainen in de bak, op buitenrit. Dit op een militair oefenterrein in marnewaard. Heerlijk vond mijn 4 jarige het! Lekker blij, veel geleerd en lekker benen strekken af en toe! Echt goed om ook eens te doen
xVera94 schreef:Sulindabaf en Tinkerlove zijn op wedstrijd geweest. Fijn dat het een mooie ervaring was, Sulindabaf. Gefeliciteerd! Tinkerlove, wel apart dat er echt niemand een wp heeft gereden. Was het een grote rubriek? Heb je wel commentaar gehad waar in je je kunt vinden?
Ik heb vandaag gereden en ik mag niet klagen. Wel was hij heeel heet, ik denk door de kou, maar we hebben het op een fijne manier kunnen omzetten en juist in het rijden kunnen gebruiken.