ik dacht laat ik er ook wat proberen vandaag, kwam tot drie.Vind het maar stom dat je niet kan afwachten of ie lukt zeg maar... snap je wat ik bedoel? Je moet maar door door door door, vind het ook maar lastig.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik dacht laat ik er ook wat proberen vandaag, kwam tot drie.tantesam schreef:Die enersik dacht laat ik er ook wat proberen vandaag, kwam tot drie.
Vind het maar stom dat je niet kan afwachten of ie lukt zeg maar... snap je wat ik bedoel? Je moet maar door door door door, vind het ook maar lastig.
peetje82 schreef:Ik schrik er altijd een beetje van en vergeet door te huppelen zeg maar. Ben altijd geneigd als er een keer eentje mist in een serie om eruit te rijden. Moet natuurlijk gewoon doorgaan en daar let ik nu wel op.
Passage piaffe draait ze dr hoef niet voor om.
Waar lessen jullie?

En mn moeder is bevriend met m
Inderdaad goede gast
Only2Bianca schreef:Ja klopt, maar misschien te ver we voor veel van jullie.
Hoevaak kan je starten in de subtop? Ook minimaal 1x per maand of veel minder?
Kom het zo weinig tegen... of lijkt dat zo?
Ik wist dat het fijn ging, maar zó fijn
Suzanne F. schreef:Ankimo schreef:Nou ik heb mijn eerste ronde op belgische bodem ook weer gereden hoor en gelijk goed begin. Maarliefst 70,00%!!Ik wist dat het fijn ging, maar zó fijn
Zo dat is nog eens vette winst! Driedubbele winst zelfs!
Wel helaas niet officieel omdat de eerste dichtsbijzijnde officielen 2,5 uur rijden zijn vanaf hier. Maar het geeft wel een mooi realistisch beeld hoe ik ervoor sta. Gejureerd door een tamelijk bekend internationaal jurylid dus met zulke punten ben ik heel gelukkig^^ Ook gewoon geen enkele onvoldoende op het protocolxD
Ook ben ik op dit moment bezig met verhuizen, ik moet 9 november mn huis uit zijn en alles moet natuurlijk verhuisd of weggegooid (en dat is wat beladen aangezien ik ben geboren in dit huis en hier alle herinneringen van mn vader heb die 2 jaar terug is overleden). Zelf heb ik met mn vriend een huisje gekocht waar we in februari in mogen dus tijdelijk switch ik van moeders naar vriend en weer terug 

Over een maandje ga ik lekker met beide paardjes en moeders een paar dagen genieten op de Veluwe, misschien is dat ook wel even goed voor mn hoofd