Janine1990 schreef:YvvvWedg schreef:Zoals ik al eerder in m'n post heb vermeld, ga ik aanstaande vrijdag een proefgerichte clinic rijden. Ik heb al veel verschillende instructeurs/instructrices geprobeerd, alleen deze klikt gewoon het beste en gaat het ook gewoon heel erg goed mee. Appuyementen daar in tegen vind hij een stuk makkelijker en doet hij met twee vinger in z'n neus. Als dat andere vriendinnetje van me erop gaat, doet die de travers wel, maar zij heeft behoorlijk lange (echt hele lange) benen en daar reageert hij gewoon veel beter op. Keertwendingen zijn eigenlijk ook geen probleem en doet hij ook heel makkelijk.
Wat betreft dat neusje eruit, dit is echt heel licht en is misschien een centimeter, alleen dat vind ik zelf als ik m'n proeven terug kijk. Het is absoluut niet dat hij niet nageeflijk loopt ofzo, alleen als ik er op zit, voel of zie ik dit niet gewoon niet goed genoeg, maar daar zijn we op dit moment heel hard op aan het trainen!
Ja sorry, dat las ik toen ik m'n bericht plaatste![]()
Ik hoop dat het je wat gaat opleveren vrijdag!
Wel typisch dat je appuyementen en kw's goed gaan... Dan zou je zeggen dat de lengtebuiging het probleem niet is. Alleen als dat het probleem niet is, waarom snapt hij het dan niet? Doe jij misschien iets verkeerd in je zit? Waardoor je je pony blokkeert?
Nouja, wat ik vooral mee wil geven is dat je goed kritisch op jezelf moet zijn. Hoe vind jij je eigen prestaties ten opzichte van de andere deelnemers? Heel belangrijk.
Oooh en wat ik ook heel graag doe is visualiseren. Maar vaak val ik dan in slaap
Kritisch zijn vind ik ook erg belangrijk! M'n proeven laat ik bijna altijd filmen en als het lukt, stukjes van de trainingen ook. Zo kan ik het altijd terug kijken en zien wat er beter kan.
Met de travers is het denk ik ook in m'n zit, dat ik teveel mee wil gaan zitten, terwijl ik juist rechtop moet blijven. Maar goed dit is denk ik ook een leerproject voor mijzelf, om hierin beter te blijven zitten.
Ik hoop zelf ook zeker dat vrijdag iets oplevert en kijk er heel erg naar uit. Misschien wel een ''eye-opener'', dus ik kijk er wel erg naar uit!