Nou kreeg antwoord van de Knhs deze mag dus ook niet
Waarom geen idee krijg er geen duidelijke uitleg over
En anders vraag ik het in maart aan de jury of aan iemand die jury is ken toevallig iemand

Of een Snaffle zoeken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Ja tot je controle krijgt. Dan wordt je gewoon de ring uitgezet.
germie schreef:Yvank_ schreef:Ja tot je controle krijgt. Dan wordt je gewoon de ring uitgezet.
Klopt. Is kansberekening.
Nog nooit controle gehad, terwijl ik 12 keer per maand startte.
Ik zal het niet goedpraten, maar er verandert nu ineens veel.
Dat dubbelgebroken bitje hierboven heb ik ook een tijdje mee gereden. Dat is echt geen raar bit. En is nu gewoon toegestaan. Ik zou die scharen onder dubbelgebroken, gewoon toegestaan.
germie schreef:Yvank_ schreef:Ja tot je controle krijgt. Dan wordt je gewoon de ring uitgezet.
Klopt. Is kansberekening.
Nog nooit controle gehad, terwijl ik 12 keer per maand startte.
Ik zal het niet goedpraten, maar er verandert nu ineens veel.
Dat dubbelgebroken bitje hierboven heb ik ook een tijdje mee gereden. Dat is echt geen raar bit. En is nu gewoon toegestaan. Ik zou die scharen onder dubbelgebroken, gewoon toegestaan.
kiddokids schreef:Raar He dat level 3 wel mag
Nou kreeg antwoord van de Knhs deze mag dus ook niet
Waarom geen idee krijg er geen duidelijke uitleg over
En anders vraag ik het in maart aan de jury of aan iemand die jury is ken toevallig iemand
[ [url=m/rBrdmG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of een Snaffle zoeken
maralyn schreef:In mijn ogen zou het juist minder schade kunnen toebrengen. Omdat het niet geschakeld is kán het nergens in prikken. Niet klemmen. Een enkel gebroken kan knijpen en ddubbel kan juist op de lagen terecht komen met de schakel bij een strenger één hands gebruik.
Daarbij wordt er bij de tongboog géén tonggeplet.
(Naast het feit dat het zuiver stil ligt)
maralyn schreef:Kiddokids dus dat bit gaat over op een ongebroken trens als hij te veel druk krijgt?