MelanieB schreef:assie schreef:2 euro per maand? Werd zeker op de ledenvergadering uitgerekend door de meneer van de KNHS?
Mijn sommetje is toch anders: Dit jaar zou ik 66 euro kwijt zijn (18 euro lidmaatschap, 48 euro enkelspan paard startpas, de P&S reken ik niet mee, want die is er in 2016 niet meer bij en volgens mij moet je toch altijd rekenen met de diensten die je afneemt). En dat wordt nu 128 (20 euro lidmaatschap, 108 euro startlicentie). Dat scheelt per maand meer dan 5 euro. Maar hey, ik kan wel extra flexibel zijn nu en ik hoef geen registratiekosten à 30 euro meer te betalen.
. Hoe ik flexibel ga zijn met mijn enige paard... geen idee. En die registratiekosten, die heb ik vorig jaar al mooi betaald. Ik hoopte ze uit te smeren over 10 jaar, maar goed, dat vervalt nu dus mooi.
Blijf het een vreemde rekensom vinden om wat eruit te laten, je hebt voor P&S betaald dus die zitten in je kosten van dit jaar tov volgend jaar. En je P&S blijf je krijgen hoor, alleen nu 4 keer.
Zo kan ik ook berekeningen maken door ineens dingen weg te laten waar ik wel voor betaald heb.
Dus ja, dan kom je idd niet heel veel gekker uit op jaarbasis.
Denk dat anderen een stuk duurder uitkomen met gecombineerde disciplines en ohz.
Oké, laten we het omdraaien dan. Ik betaalde voor paard en sport €32,75. Daar kreeg ik 12 nummers voor.
Nu komt het blad vier keer per jaar uit. Laten we voor het gemak maar aannemen dat de kwaliteit van dat nieuwe blad hetzelfde is. Dan zou me dat €10,92 per jaar moeten kosten en zouden de kosten dus omlaag moeten gaan.
....Of ze moeten vanaf nu een prachtige glossy maken die ruim €8,- per stuk waard is.